Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری استان گیلان امروز در نشست بررسی چگونگی توزیع واکسن آنفلوآنزا گفت: در شرایط فعلی، نیاز مردم به ویژه گروه‌های در معرض خطر به این واکسن مضاعف شده است و لازم است دانشگاه علوم پزشکی تمهیداتی ویژه در این باره اتخاذ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین تأمین و تخصیص رایگان واکسن برای برخی اقشار آسیب پذیر را نیاز جامعه دانست و بر جذب مشارکت خیران در این زمینه و مدیریت توزیع واکسن آنفلوآنزا در فصول سرد به خصوص در شرایط شیوع ویروس کرونا تأکید کرد.

رئیس شورای قضایی استان گیلان مجدانه از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خواست تا هرچه سریع‌تر با ارائه آموزش‌های لازم ضمن جلوگیری از ایجاد نیاز کاذب برای واکسن در جامعه، اقدامات خود در زمینه تهیه و تامین واکسن آنفلوآنزا را برای اطلاع مردم در رسانه‌ها منعکس کنند.

حجت الاسلام خلیلی به سوداگرانی که از نیاز مبرم مردم سوء استفاده کرده و سبب افزایش قیمت و کمبود واکسن می‌شوند نیز هشدار داد و تصریح کرد: دستگاه قضایی در راستای حفظ حقوق عامه با افراد سودجو که جان مردم را هدف زیاده خواهی و مال اندوزی خود قرار داده اند به سختی برخورد می‌کند.

نشست بررسی چگونگی توزیع واکسن آنفلوآنزا توسط دانشگاه علوم پزشکی امروز با حضور رئیس کل دادگستری گیلان برگزار شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری گیلان دانشگاه علوم پزشکی واکسن آنفلوانزا توزیع واکسن آنفلوآنزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم

مدیر جهاد کشاورزی فردوس گفت: با توجه به اهمیت نوغانداری در شهرستان فردوس و بهبود معیشت روستائیان شهرستان، در دو مرحله ۸۰ جعبه تخم نوغان یارانه‌ای مورد نیاز نوغانداران از اداره نوغانداری شرق کشور تهیه و از طریق مرکز جهاد کشاورزی باغستان و اداره امور تولیدات دامی مدیریت جهاد کشاورزی فردوس بین بهره برداران توزیع شد.

امیرزاده افزود: نوغان داران می‌توانند برای دریافت تخم نوغان به مجموعه تولیدات دامی جهاد کشاورزی مراجعه کنند. 

وی گفت: همچنین بعد از مهلت تعیین شده نیز نوغداران می‌توانند بر اساس نیاز خود، پس از معرفی جهاد کشاورزی شهرستان بر اساس نیاز به اداره نوغان شرق کشور مستقر در تربیت حیدریه مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • نیاز گمرکات مرزی، مناطق آزاد و ویژه به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی
  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک
  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • برگزاری جشنواره ملی تدریس خلاق در دانشگاه کردستان
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد