Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاوه مهدوی، کارگردان تئاتر که به تازگی نمایشی را در تماشاخانه سنگلج اجرا کرده بود، در گفت وگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس عنوان کرد: این روزها مشغول کار خاصی به جز کلاس های آنلاین آموزشی نیستم چرا که اجرای نمایشمان هم به تازگی به پایان رسیده هر چند که هفت شب بیشتر نبود اما همان هم در این شرایط اتفاق بدی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره قرار گرفتن در لیست اجراهای اولیه جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک گفت: قرار است به واسطه شرایط کرونایی این اجراها به صورت آنلاین انجام شود ، من هم نمایشی عروسکی درباره مبکث را آماده کردم که در لیست اجراهای اولیه قرار گرفته است.

مهدوی با اشاره به نامشخص بودن زمان اجرای جشنواره گفت: بهرحال برای این جشنواره فراز و فرودهای زیادی اتفاق افتاد از کرونا گرفته تا فوت خانم گلزار محمدی دبیر جشنواره که باعث شد الان به صورت آنلاین به نیمه دوم سال بیافتد و خوشحالیم که این جشنواره چون خیلی جشنواره های دیگر لغو نشده و هنوز حتی تکلیف جشنواره فجر هم مشخص نیست و شرایط معلق است.

این کارگردان تئاتر اظهار داشت: برپایی جشنواره عروسکی به صورت مجازی اتفاق خوبی می تواند باشد چرا که ارتباط برقرار کردن با عروسک ها از طریق تلویزیون و تصویر از قدیم برای مردم بوده است حال می تواند موفقیت بیشتری برای تئاتر عروسکی هم باشد و با توجه به مشکلات کرونایی این ریسک تنها برای بازیگران و عوامل اجرایی کار است که امیدواریم این هم با رعایت پروتکل ها به حداقل برسد.

وی همچنین توضیح داد: نمایش ما یک شخصیت مکبث عروسکی دارد و چند شخصیت دیگر که البته عروسک نیستند . کار ما چون به مولتی مدیا نزدیک است و بخش هایی به صورت مولتی مدیا است بنابراین می تواند موفقیت بیشتری کسب کند، بقیه کاراکترا هم شاید مثلا  غذا هستند و با المان های دیگری حضور پیدا می کنند که حال ترجیح میدهم درباره اش زیاد صحبت نکنم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا جشنواره تئاتر عروسکی تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیئت داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم. لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/ تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!