Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی تاکستان گفت: طرح کنترل تعمیر گاه‌ها و پارکینگ‌های موتور سیکلت با هدف کشف وسایل نقلیه سرقتی و تحت تعقیب در پارکینگ‌ها، گاراژ‌ها و توقفگاه‌ها به مدت یک روز در سطح شهرستان به اجرا درآمد.

سرهنگ عزیزی افزود: در این طرح با استفاده از توان عملیاتی پلیس اگاهی و سایر یگان‌های انتظامی در سطح شهرستان، ۳ دستگاه موتور سیکلت سرقتی، ۱۳ دستگاه موتور سیکلت ارکان مخدوش کشف شد و ۶ سارق موتور سیکلت هم دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی تاکستان از قاطعیت پلیس در برخورد با مجرمان و آمادگی لازم برای شناسایی و دستگیری آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن خبر داد.

توقیف دام فاقد مجوز در شهرستان بوئین زهرا

فرمانده انتظامی بوئین زهرا گفت: ماموران انتظامی کلانتری سگزآباد حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور ترانزیت به یک دستگاه وانت نیسان حامل ۳۷ راس گوسفند مشکوک شدند و برای بررسی متوقف کردند.

سرهنگ حسین رشیدتبارافزود: در بررسی ماموران مشخص شد راننده فاقد مجوز حمل دام است.

به گفته او، دام‌های کشف شده به اداره دامپزشکی تحویل داده و دو متهم هم به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث قزوین بسته حوادث نیروی انتظامی قزوین موتور سیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۹۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سردار رادان درباره توقیف خودرو بی‌حجاب‌ها

بازدید 6 در روزهای اخیر برخی کاربران که خودروهایشان به دلیل کشف حجاب سرنشین‌ها توقیف شده، در فضای مجازی از اصرار بر انتقال خودروهایشان به پارکینگ به خودروبر یا کشنده گفتند و برخی نیز گفتند وقتی خودشان بدون یدکش خودرو را به پارکینگ برده‌اند، پارکینگ گفته که ظرفیت ندارد و خودرو را نپذیرفته است؛ اتفاقی که حالا سردار رادان به آن واکنش نشان داده و به رؤسای پلیس هشدار داده است: «مراقب باشید به بهانه توقیف خودروها به‌دلیل بی‌حجابی، مراکزی برای اقدام‌های غیر قانونی ایجاد نشود.» هشدار فرمانده انتظامی کشور را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • هشدار سردار رادان درباره توقیف خودرو بی‌حجاب‌ها
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور