Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگیريال صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: در سال جاری ۱۶۰ میلیون تومان برای توسعه زیرساخت های گردشگری سیمره اختصاص یافته است.

«عبدالمالک شنبه زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: عقبه سد سیمره ظرفیت بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دارد و در این راستا توسعه زیرساخت ها و فراهم کردم شرایط لازم برای حضور سرمایه گذاران در اولویت میراث فرهنگی استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: سد سیمره در حد فاصل شهرستان‌های بدره و دره‌شهر واقع شده و یکی از مناطق زیبای تفریحی و گردشگری در ایام مختلف سال به‌ویژه بهار و تابستان است.

 

وی با اشاره به توسعه زیرساخت های گردشگری در پشت سد سیمره، افزود: در حال حاضر چند پروزه شامل راهسازی، برق رسانی و...در این منطقه در حال اجرایی شدن است.

 

شنبه زاده یادآور شد: با اعتبار تخصیص یافته به مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی، پروژه زیرساخت گردشگری سد سیمره شهرستان بدره ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام از پیشرفت 90درصدی پروژه عمرانی جاده گردشگری للار در حاشیه سد سیمره شهرستان بدره خبر داد.

 

وی خاطرنشان کرد: قرار است در آینده ای نزدیک مجتمع گردشگری ساحلی در حاشیه سد سیمره شهرستان بدره ایجاد شود.

 

 

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری توسعه گردشگری گردشگری توسعه زیرساخت سد سیمره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه

محمدرضا کردان فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: بنا بر گزارش پایگاه یگان حفاظت میراث‌ فرهنگی شهرستان مبنی بر خبر واصله از سوی میراث بانان افتخاری مبنی بر حضور افراد ناشناس در منطقه، ماموران یگان حفاظت به همراه عوامل انتظامی با دستور قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران پس از بررسی و صحت و سقم خبر، خودروی اعلام شده شناسایی و بعد از بازدید و بررسی از خودروی اعلامی، توانستند ۲ستگاه فلزیاب به‌همراه یک دستگاه ردیاب آنتنی کشف و ضبط کنند.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: دراین رابطه ۵ نفر با هویت معلوم دستگیر شدند و پرونده به‌منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح قضایی شد.

او افزود: طبق قانون، ساخت، خرید و فروش، نگهداری، تبلیغ و استفاده از هرگونه دستگاه فلزیاب و همچنین ورود آن به کشور منوط به اخذ مجوز از وزارت میراث‌فرهنگی کشور است.

کردان گفت: اگر استفاده از دستگاه فلزیاب به‌منظور کشف آثار و اموال تاریخی باشد، برخورد قانونی به عمل خواهد آمد و متخلفان به مراجع قانونی معرفی خواهند شد، در این راستا از تمامی مردم استان درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه موردی در این خصوص مراتب را با ستاد خبری یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با شماره تماس ۰۱۱۳۳۳۹۱۰۰۷ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • توسعه گردشگری فارس با اجرای کمپین کرامت مثلث نور و خلیج فارس
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود