Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در تشریح این خبر اظهار کرد: طرح مقابله با کیف‌قاپی و موبایل‌قاپی در پایتخت و سرقت‌های خرد در ۲۴ ساعت گذشته در مرکز اصلی تهران و میادین و خیابان‌های اصلی تهران برگزار شد.

وی اعلام کرد: در اجرای این طرح که با حضور همکارانم در پلیس پیشگیری و یگان امداد تهران عملیاتی شد، ۳۷ موبایل‌قاپ دستگیر شدند و ۴۷ دستگاه گوشی همراه مسروقه، ۱۸ دستگاه موتورسیکلت مسروقه و ۷ قبضه سلاح سرد در این طرح کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، جانشین پلیس پیشگیری تهران، این طرح در راستای پاسخ به در خواست‌های مردمی و تأمین و ایجاد امنیت و آسایش برای شهروندان عزیز در میادین و خیابان‌های اصلی انجام شد.
 

کد خبر 5022955

منبع: مهر

کلیدواژه: سرقت موبایل دستگیری سارق وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهرداری تهران ویروس کرونا آغاز سال تحصیلی سال تحصیلی جدید قوه قضاییه کمیته امداد امام خمینی محسن حاجی میرزایی وضعیت راهها متروی تهران سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بازگشایی مدارس ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید غلامی با اشاره به اینکه با ورود به موقع از تغییر کاربری ۵۹ هکتار در حوزه قضائی ساوجبلاغ پیشگیری شده است، گفت: در پی گزارش جهاد کشاورزی شهرستان در خصوص اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز در چندار و روستاهای «ولیان» و «شنده»، اقدامات قانونی برای مقابله با قصد تغییر کاربری غیرمجاز سوداگردان آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ وسعت و ارزش اراضی کشاورزی که از تغییر کاربری آن پیشگیری شد را ۵۹ هکتار معادل ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در این عملیات در مورد ۶۸ قطعه شامل دیوارکشی به تعداد ۶۸ مورد، بناهای غیر مجاز ویلایی در حال ساخت به تعداد سه مورد، دپوی مصالح ساختمانی ۱۶ مورد و استخر دو مورد، قانون به اجرا درآمد.

کد خبر 6089976

دیگر خبرها

  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران