Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-رئیس‌جمهور سابق افغانستان با اشاره به مذاکرات دولت و طالبان در دوحه اظهار داشت: از مسیر صلح باید به مداخلات بیگانگان در افغانستان پایان دهیم.

خبرگزاری میزان – «حامد کرزی» رئیس جمهور سابق افغانستان در واکنش به مذاکرات بین‌الافغانی در قطر گفت: صلح اولویت تمام مردم افغانستان است و باید از مسیر صلح به مداخلات طولانی بیگانگان در این کشور پایان دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مذاکرات بین‌الافغانی یک فرصت واقعی است تا درد و مصیبت مردم افغانستان پایان یابد و باید از آن استفاده کرد.

رئیس جمهور سابق افغانستان خاطرنشان کرد: «مردم افغانستان انتظار دارند طرف‌های مذاکره در دوحه، با درک مسئولیت‌های اسلامی و ملی خود برای برقراری یک صلح پایدار به‌منظور حفظ و تثبیت استقلال کشور، تحکیم وحدت ملی، توجه به منافع ملت مسلمان افغانستان و نیاز انکارناپذیر مردم این سرزمین به یک زندگی بهتر و عزتمند در پرتو عدالت، برادری و خواهری هرچه زودتر این گفت‌وگو‌ها را به موفقیت برسانند».

کرزی تصریح کرد: مرحله حساسی از تاریخ افغانستان است و صلح و امنیت اولویت اصلی تمام مردم محسوب می‌شود.

رئیس جمهور سابق افغانستان ادامه داد: از برکت صلح باید بتوانیم به مداخلات طولانی بیگانگان در افغانستان پایان دهیم و با حفظ ارزش‌های ملی و اسلامی، مقدرات سیاسی و اجتماعی خویش را در اختیار بگیریم.

وی خطاب به مذاکره‌کنندگان قطر گفت که آنها باید منافع کلان ملی را بر خواست‌های محدود و گذرا ترجیح دهند.

بیشتر بخوانید: کرزی: عملیات نیروهای خارجی‌ علیه مردم افغانستان متوقف شود چشم انداز دستیابی به صلح در افغانستان کرزی: تاخیر در آغاز مذاکرات بین‌الافغانی قابل پذیرش نیست

حامد کرزی رئیس جمهور سابق افغانستان درباره مذاکرات صلح افغانستان پیش از این گفته بود که هیچ صلحی بدون در نظر گرفتن لزوم مذاکره بین افغانستانی‌ها و البته تفاهم همسایگان مخصوصاً ایران به نتیجه نمی‌رسد و پایدار نمی‌ماند.

انتهای پیام/

تسنیم

برچسب ها: کرزی قطر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرزی قطر رئیس جمهور سابق افغانستان افغانستان پایان مردم افغانستان پایان دهیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقص آذری حامد آهنگی در مقابل مردم به همراه بازیگر پیشکوست سینما (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گزارش فوتبال جواد خیابانی و حامد آهنگی عالیه/فقط اونجایی که میگه توپ تو پاشه (فیلم) سکانس خنده دار از حامد آهنگی در جوکر (فیلم) شوخی حامد آهنگی با نحوه صحبت‌کردن یک شرکت‌کننده در برنامه (فیلم)

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رقص آذری حامد آهنگی در مقابل مردم به همراه بازیگر پیشکوست سینما (فیلم)
  • تاکید بر شناسایی عاملان حمله به شیعیان افغانستان + فیلم
  • جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد