Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-01@09:41:34 GMT

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی میانه منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۰۵۸۸

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی میانه منصوب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در حکمی معاون علمی (آموزشی و تحصیلات تکمیلی) این واحد دانشگاهی را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از میانه، جبار بشیری در مراسم تکریم و معارفه معاونان علمی سابق و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با تشکر از تلاش‌های جلیل اجلی به‌عنوان معاون سابق علمی این واحد دانشگاهی  در حکمی حسن نورافکن را به‌عنوان معاون علمی(آموزشی و تحصیلات تکمیلی) این واحد دانشگاهی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییرات مدیریتی به معنای نارضایتی از عملکرد مدیران نیست

وی در این مراسم اجلی را فردی سخت‌کوش و مسئولیت‌پذیر دانست و اظهار کرد: امروز کلید حوزه معاونت علمی را به دستان حسن نورافکن می‌دهیم تا برای رسیدن به اهداف عالی دانشگاه در مسیر رشد و تعالی برنامه‌های مدون آموزشی گام‌های مؤثرتری بردارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه افزود: تغییرات مدیریتی به معنای نارضایتی از عملکرد آنان نیست؛ بلکه بر حسب ضرورت جابه‌جایی در سمت‌های مختلف انجام می‌گیرد.

بشیری ساماندهی سیستمی امور و نظارت دقیق بر اجرای صحیح بخشنامه‌های آموزشی را از مهم‌ترین وظایف معاون علمی عنوان کرد و گفت: حوزه معاونت علمی، یکی از مهم‌ترین حوزه‌ها در دانشگاه است به عبارتی می‌توان آن را مسیر ارتباطی تنگاتنگ و مستقیم اعضای هیئت علمی و دانشجویان قلمداد کرد که بر این اساس نیازمند مدیریت فعال و توانمند است.

انتهای پیام/4121/4062/

 

منبع: آنا

کلیدواژه: انتصاب دانشگاه آزاد اسلامی میانه دانشگاه آزاد اسلامی معاون علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی/ تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس