Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت آرکاافشان با همکاری شرکت سینا گستر پیشرفته موفق به تولید اولین دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح به نام نوکوپرشیا با فناوری مه خشک در ایران شد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام آرکا افشان، این شرکت دارای مجوز رسمی وزارت بهداشت است و دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح به نام نوکوپرشیا توسط جمعی از جوانان متخصص ایرانی طراحی و ساخته شده و به تولید انبوه رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرآیند ساخت دستگاه ضدعفونی کننده نوکوپرشیا

شرکت آرکاافشان شرکتی دانش‌بنیان است که به سبب تجربه ۱۶ ساله خود در زمینه ساخت تجهیزات پزشکی و همچنین کنترل عفونت‌های بیمارستانی و حرفه‌ای، توانست در روزهای شیوع بیماری کرونا، دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح نوکوپرشیا را ( که نمونه خارجی آن با نام نوکواسپری Nocospray نیز شناخته می‌شود) تولید و به بازار عرضه کند.

این دستگاه در اغلب کشورهای پیشرفته به عنوان روشی سریع و آسان برای ضدعفونی کردن هوا و سطوح مورد استفاده قرار می‌گیرد و در حال حاضر، به دلیل حضور ویروس کرونا در ایران، نیاز به دستگاه ضدعفونی کننده نوکوپرشیا بیش از قبل حس می‌شود.

این فناوری بارها امتحان خود را پس داده و از هر نظر نتایج مطلوبی در اثر استفاده از آن، به دست آمده است. در ادامه نتایج به دست آمده از آزمایش اخیر نوکوپرشیا را با هم بررسی می‌کنیم.

آزمایش دستگاه نوکوپرشیا در مطب دندان‌پزشکی

طی آزمایش به عمل آمده از مطب دندان‌پزشکی، مکانی برای تست انتخاب شده و در کشت اول (نمونه‌گیری با سوآپ استریل) دستگاه عدد ۲۲۷۰ را نشان می‌دهد؛ یعنی میزان آلودگی سطح مورد آزمایش، تقریبا ۵ برابر مقدار مجاز است.

مقدار مجاز عددی بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ است. بعد از انجام عملیات ضدعفونی با دستگاه نوکوپرشیا، کشت دوم در دستگاه آلودگی سنج قرار می‌گیرد و عدد ۴۷ نشان داده می‌شود. هر دو کشت از یک محل گرفته شده و عدد ۴۷ نسبت به ۲۲۷۰، بسیار عالی و مطلوب می باشد.
دستگاه نوکوپرشیا چگونه کار می‌کند؟

دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح ساخت شرکت آرکاافشان، دارای موتور کوچک توربوجت است و از روش شکست مولوکول پروکسید هیدروژن استفاده می‌کند.

در این روش مولکول H۲o به یون‌های OH منفی تبدیل می شود که امکان ضدعفونی نقاط دور از چشم و فاقد دسترسی مطلوب، مانند دریچه کولر یا پره‌های شوفاژ را نیز به راحتی فراهم می‌کند.

بدنه میکروارگانیسم‌ها یعنی باکتری، قارچ و ویروس‌ها دارای بار الکتریکی مثبت‌اند و دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح با متصاعد کردن یون OH منفی، ابتدا  به سطح خارجی و دیواره سلولی میکروارگانیسم متصل شده و سپس دیواره خارجی‌اش را تخریب کرده و باکتری یا قارچ یا ویروس را از بین می‌برد.

فرآیند مه خشک در دستگاه ضدعفونی کننده نوکوپرشیا به این صورت است که ابتدا هوا به داخل این دستگاه کشیده می‌شود و به صورت متراکم به بخش نازل منتقل می‌گردد.

مه خشک تولید شده در این مرحله به همراه قطرات کوچک محلول ضدعفونی کننده که قطری کمتر از ۵ میکرون دارند، به هوا یا سطح پرتاب می‌شوند و در عین حال یون های OH منفی شکسته می شود و میکروب و آلودگی محیط را بین می‌برند.

ساخت اغلب بخش‌های نوکوپرشیا توسط تیم داخلی و ایرانی انجام شده و تأثیر چشمگیری بر قیمت این محصول در بازار دارد.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان  پروتکل های کنترل عفونت و خرید نقد و اقساط دستگاه ضدعفونی کننده نوکوپرشیا   اینجا  را کلیک کنید

ویژگی‌های دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح نوکوپرشیا

۱- جایگزین مناسب قرص فرمالدئید و لامپ UV

۲- دامنه کاربرد وسیع در انواع محیط‌ها به منظور ضدعفونی هوا و سطوح

۳- فناوری ضدعفونی محیط و سطوح به صورت مه خشک(DRY MIST)

۴- نابود کننده انواع باکتری‌ها، قارچ‌ها، ویروس‌ها، سپورها و حتی بیو فیلم‌ها

۵- امکان ضدعفونی نقاط دور از دسترس و غیر قابل رؤیت

۶- امکان ضدعفونی فضا تا حجم ۱۰۰۰ مترمکعب با حداقل زمان و محلول

۷- بدون عوارض جانبی برای کاربران به دلیل تجزیه کامل محلول ضدعفونی کننده به اکسیژن و رطوبتی در حد رطوبت هوا

۸- محلول ضدعفونی کننده غیر سمی

۹- قیمت مناسب و به‌صرفه‌تر دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح آرکاافشان نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی و در نتیجه، کاهش هزینه تعمیر و نگهداری دستگاه

۱۰- استفاده بهینه از محلول (هر مترمکعب فقط ۱ سی‌سی)

۱۱- قابلیت حمل و نقل آسان

۱۲- پخش یکنواخت و سریع محلول به تمام نقاط محیط

۱۳- سادگی و سرعت استفاده از دستگاه بدون نیاز به کاربر(قابلیت کنترل با ریموت)

۱۴- دارای تایمر برای تنظیم خودکار دستگاه نوکوپرشیا

۱۵- قابلیت ضدعفونی سریع (۵۰ مترمکعب تنها در ۳ دقیقه ضدعفونی شده و پس از گذشت ۳۰ دقیقه دوباره می‌توان از همان محیط استفاده کرد)

۱۶- دارای کیت کنترل کیفیت برای اطمینان از عدم حضور میکروارگانیسم‌ها

۱۷- ارتقا سطح سلامت افراد جامعه به خصوص کودکان و سالمندان با از بین بردن آلودگی‌های محیط

۱۸- دارای صفحه دیجیتال و دو عدد حافظه برای سهولت بیشتر در هنگام استفاده و ثبت گزارش بر حسب زمان و حجم مصرفی

۱۹- امکان مجهز به پورت USB برای انتقال داده‌های ذخیره شده در دستگاه

۲۰- فاقد اثر خورندگی

۲۱- کاربری دستگاه فقط محدود به ویروس کرونا نمی باشد و تحت هر شرایطی محیطی امن و استریل براش ما فراهم می آورد

۲۲- دستگاه دارای محلول انحصاری نمی باشد

کاربردهای دستگاه نوکوپرشیا

این دستگاه برای ضدعفونی تمام محیط‌ها قابل استفاده است:

۱- ضدعفونی محیط دندانپزشکی

۲- ضدعفونی کافه و رستوران

۳- ضدعفونی پاساژ و مراکز عمومی

۴- ضدعفونی فروشگاه و هایپرمارکت‌ها

۵- ضدعفونی هتل و اماکن مسافرتی

۶- ضدعفونی خانه و ساختمان

۷- ضدعفونی محل کار

۸- ضدعفونی بیمارستان و مراکز درمانی مانند کلینیک‌ها، داروخانه و ...

مجوز و تأییدیه‌های دستگاه نوکوپرشیا

دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح نوکوپرشیا،

. تنها دستگاه مورد تائید اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت است که مجوز رسمی تولید و عرضه دارد.

. در حال اخذ استاندارد CE و ISO ۱۳۴۸۵

. دارای تأییدیه‌های بین‌المللی است و به کشورهای دانمارک، عمان، بحرین و ترکیه صادر می‌شود.

فروش اقساطی دستگاه ضدعفونی کننده نوکوپرشیا

امکان خرید دستگاه نوکوپرشیا به صورت اقساطی، خبری خوب از طرف آرکاافشان در راستای حمایت از تمامی کسب و کارهای آسیب دیده، مشاغل دولتی و خصوصی است.

شرکت دانش‌بنیان آرکاافشان با در نظر گرفتن شرایط بیماری کرونا، کاهش نقدینگی مشاغل مختلف و آسیب‌های اقتصادی ناشی از این بیماری، در نظر دارد تا با ارائه خدمات فروش اقساطی نوکوپرشیا بخشی از دغدغه فکری هم‌وطنان خود را کاهش دهد.

هم اکنون می‌توانید برای مشاوره رایگان و اطلاع از شرایط خرید اقساطی دستگاه نوکوپرشیا، به وب‌سایت آرکاافشان مراجعه کنید.

خدمات پس از فروش دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح آرکا افشان

به جهت دارا بودن بیش از ۱۶ سال تجربه در زمینه ساخت و عرضه تجهیزات پزشکی، انباری بزرگ و غنی از قطعات دستگاه‌ها و همچنین برخورداری از کارکنان مجرب، خدمات پس از فروش شرکت دانش‌بنیان آرکا افشان آماده خدمات رسانی به شما است.

همچنین تیمی از میکروبیولوژیست‌های تحصیلکرده و ماهر نیز در کنار شما هستند تا با تشخیص انواع آلودگی‌های محیطی در صنایع مختلف، در زمینه شناخت و ارائه راهکارهای کنترل و پروتکل‌های بهداشتی در جهت از بین بردن این موارد، سلامت محیط کار و زندگی شما را ارتقا دهند.

در آخر:

شرکت آرکاافشان و تیم طراحی و تولید دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح نوکوپرشیا، امیدوار است با ارائه خدمات نوین به شما هم‌وطنان گرامی در جهت قطع زنجیره انتقال و از بین بردن ویروس کرونا، شاهد ارتقا سلامتی و پویایی محیط کار و فعالیت شما عزیزان باشد.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان  پروتکل های کنترل عفونت و خرید نقد و اقساط دستگاه ضدعفونی کننده نوکوپرشیا   اینجا  را کلیک کنید

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دستگاه ضدعفونی کننده محیط و سطوح مه خشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۰۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ علی جزینی زاده، در بازدید علی قاسم زاده، عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها وناوبری هوایی ایران از فرودگاه شهدای بم افزود: روند بهسازی سطوح پروازی و سایر عملیات اجرایی در حال انجام است و از سوی پیمانکار عملیات اجرایی مقرر گردیده این پروژه در مردادماه سال‌جاری به اتمام و بهره برداری مجدد برسد.

جزینی زاده، با بیان اینکه همزمان با انجام امور بهسازی باند پروازی، عملیات پروازی فرودگاه شهدای بم قطع نشده و ادامه داشت تصریح کرد: تاکنون در این پروژه بالغ بر ٧٠ هزار متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی انجام شده و ۴٠ تن مصالح پلیمری جهت درزگیری استفاده شده است. 

در این جلسه که با حضور معاون اداره کل بهسازی و توسعه فرودگاه ها، مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور بانیان دیماس و نماینده شرکت جهاد نصر یزد انجام شد، پروژه های عمرانی و بهسازی های در حال انجام فرودگاه شهدای بم شامل ترمینال مسافری، نمازخانه، نیروگاه برق اضطراری، ایستگاه ایمنی و آتش نشانی و معابر فرودگاهی مورد بازدید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • فروش ویژه 3 نهال گردو اصلاح شده چندلر، فرنور و ژنوتیپ برتر با باردهی 11 تن
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • از فروش موبایل‌واره تا دستگیری ۳نفر به دلیل عکس گرفتن از سوال‌ها کنکور