Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@18:34:34 GMT

طرح جهش و رونق تولید مسکن تا پایان هفته در صحن علنی

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۰۸۷۲

طرح جهش و رونق تولید مسکن تا پایان هفته در صحن علنی

خبرگزاری ایسنا: رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که طبق دستور هیئت رئیسه مجلس، کلیات طرح جهش و رونق تولید مسکن تا پایان هفته به صحن خواهد رفت.

محمد رضا رضایی کوچی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«از همراهی و اعتماد همکاران عزیزمان در مجلس انقلابی و جهادی که با دو فوریت طرح جهش و رونق ‎تولید مسکن موافقت نمودند تشکر می کنم؛ وفق دستور هیئت رئیسه محترم ان شاءالله کمیسیون عمران کلیات این طرح را تا پایان هفته تقدیم مجلس خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

منبع: فردا

کلیدواژه: طرح جهش و رونق تولید مسکن مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در جلسه گرامیداشت هفته کارگر گفت: هر اندازه بتوان وضعیت خدمات رفاهی و وضعیت معیشت کارگران را تقویت کرد می‌توان به پیشرفت کشور و توسعه در حوزه‌های مختلف امیدوارتر بود.

وی اضافه کرد: کارگران در محیط‌های کاری نیز باید با تعهد، خلاقیت و ابتکار به خرج دهند و صرف حضور فیزیکی و گذشت ساعت کاری نمی‌تواند جامعه را به اهداف خود سوق دهد.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را در حمایت از کارگران و بازنشستگان بکار گرفته است، افزود: روابط صمیمانه بین کارگر و کارفرما و پرداخت به موقع حق و حقوق آنها هم می‌تواند نقش بسزایی در بهبود عملکرد کارگران در فضای تولید باشد.

عباسی از تامین مسکن بخشی از کارگران در قالب واگذاری زمین‌های نهصت ملی خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از ۷ هزار قطعه زمین در سطح روستا‌ها حاشیه شهر آماده تحویل به متقاضیان مسکن است.

وی تاکید کرد: کارگران مورد حمایت مدیریت شهری بوده و هر درخواست و مشکلی را می‌توانند با مراجعه به دستگاه مربوطه و یا فرمانداری پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • ارتقاء رونق تولید و بهره روری با حمایت از کارگران
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه