Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم گفت: اهانت نشریه شارلی ابدو به قرآن کریم اوج بی‌ادبی و وقاحت این نشریه را نشان می‌دهد که با سوءاستفاده از نام آزادی به ارزش‌های میلیارد‌ها مسلمان اهانت می‌کند.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیامک مره صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم، با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس قرآن کریم گفت: سازمان ملل باید طرحی را به تصویب برساند که توهین به اعتقادات جوامع جرم تلقی شود و ما بار‌ها این درخواست را در سازمان ملل مطرح کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اقدام نشریه فرانسوی در اهانت به قرآن کریم در واقع اهانت به ارزش‌های میلیارد‌ها مسلمان است که ثمره‌ای جز ایجاد تفرقه به دنبال ندارد.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس دهم اظهار داشت: آزادی بیان زمانی معنای واقعی خود را دارد که در جهت آزادی اندیشه باشد و خدمتی را به مردم ارائه کند نه این که اهانت به دیگر جوامع را هدف خود بداند.

مره صدق خاطرنشان کرد: پیروان ادیان الهی مبشران توحید در روی زمین هستند و به ارزش‌های یکدیگر احترام می‌گذارند.

وی افزود: توهین نشریه شارلی ابدو به قرآن کریم و موارد مشابه آن موجب کاهش هم‌زیستی بین جوامع و ایجاد نفاق میان گروه‌های مختلف مردمی در جهان می‌شود و اقدامی محکوم است. منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شارلی ابدو نماینده کلیمیان قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ قم، علی اصغر ملکی دانش آموز پایه دوم ابتدایی که از بدو تولد نابینا است توانسته با علاقه، پشتکار و حمایت پدر و مادر، یازده و نیم جز از قرآن کریم را حفظ کند.
به گفته پدر و مادر، حفظ قرآن کریم در زندگی علی اصغر نور زندگی ایمان و امید را تابانده است.
مادر علی اصغر می‌گوید اولین قدم در حفظ قرآن با شنیدن اذان و حفظ زیارت عاشورا در کودکی اش بوده است، او هم حافظ قرآن کریم است و هم برای اهل بیت مداحی می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خلیفه کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • خلیفه ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • خلیفه‌ کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کردند
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند
  • اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد یک جنایت فرهنگی است
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است
  • اهانت دوباره به قرآن در سوئد این بار از سوی یک زن
  • اهانت دوباره به قرآن کریم در سوئد