Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی فدراسیون فوتبال از ارسال نامه به کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره موضوع پخش زنده رقابت های لیگ قهرمانان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،کنفدراسیون فوتبال آسیا و آژانس تجاری کنفدراسیون روز گذشته با ارسال نامه ای به ترتیب به فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیما عنوان کرده اند به دلیل تحریم های بین المللی ضمن لغو یک طرفه قرارداد حقوق پخش تلویزیونی آژانس تجاری کنفدراسیون فوتبال آسیا با سازمان صدا و سیما، از دراختیار گذاشتن سیگنال پخش زنده مرحله گروهی متمرکز لیگ قهرمانان آسیا معذور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس،دبیرکل فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران طی نامه ای به دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که فدراسیون فوتبال با تاکید بر رعایت کلیه قوانین و مقررات در تمامی رویدادهای بین المللی _حتی در شرایط شیوع ویروس کرونا_با اعزام نمایندگان خود به منظور حضور شایسته در لیگ قهرمانان آسیا اقدام کرده و بر این اساس انتظار دارد کنفدراسیون فوتبال آسیا بستر لازم برای پخش زنده مسابقات را از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران معمول دارد تا خللی در این باره رخ ندهد و میلیون ها هوادار و مخاطب علاقمند به فوتبال در ایران بتوانند بدون استرس مسابقات را از طریق تلویزیون کشورمان و بدون نیاز به شبکه های جایگزین نظاره کنند.

بدیهی است صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران هم آمادگی لازم را برای همکاری در چارچوب توافقات قانونی خود با آژانس تجاری کنفدراسیون در بحث پخش لیگ قهرمانان داشته و دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۱۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آن‌ها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد