Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@15:30:03 GMT

بهترین روش پرداخت قبض آب کدام است؟

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۱۱۱۰

بهترین روش پرداخت قبض آب کدام است؟

با توجه به حذف قبوض کاغذی، پرداخت قبض با روش های غیرحضوری گسترش یافت.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام بامَن ۲۴، مشترکین آب دیگر نیاز نیست برای پرداخت قبض آب خود به صورت حضوری به بانک و دستگاه خودپرداز مراجعه کنند.

انتخاب بهترین روش پرداخت قبض آب مهم است. به همین دلیل روش های پرداخت اینترنتی قبض آب را بررسی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه با ما همراه باشید.

استعلام قبض آب از طریق سایت شرکت آب و فاضلاب

برای پرداخت قبض آب وارد سایت شرکت آب و فاضلاب مربوط به استان مورد نظر شوید و از قبض آب خود استعلام بگیرید. در جدول زیر سایت های شرکت آب و فاصلاب مربوط به هر استان آمده است.

· مشاهده قبض آب تهران: https://ccp.tpww.ir/

· مشاهده قبض آب آذربایجان: https://abfaazarbaijan.ir

· مشاهده قبض آب هرمزگان: https://abfahormozgan.com

· مشاهده قبض آب اصفهان: https://www.abfaesfahan.ir

· مشاهده قبض آب شیراز: https://moshtarak.abfa-shiraz.ir/

· مشاهده قبض آب خوزستان: https://pay.abfakhz.ir/

پرداخت اینترنتی قبض آب از طریق سایت بامن ۲۴

یکی از سایت های معتبر پرداخت اینترنتی قبض آب، سامانه پرداخت قبض بامن ۲۴ است. بامن ۲۴ به طور تخصصی در حوزه پرداخت قبوض فعالیت می‌کند. علاوه بر پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن ثابت و تلفن های همراه، خلافی خودرو، مالیات و عوارض شهرداری، امکان خرید شارژ و بسته اینترنت نیز وجود دارد.

بعد از ورود به صفحه پرداخت قبض آب، شناسه قبض خود را وارد کنید و از آن استعلام بگیرید. در بامن ۲۴ بدون شناسه پرداخت می‌توانید قبض آب را به ضورت آنلاین پرداخت کنید.

در سامانه بامن ۲۴ امکان پرداخت گروهی قبوض وجود دارد؛ برای این کار باید بعد از استعلام قبض آب، افزودن به لیست را انتخاب کنید. سپس می‌توانید همه قبوض خدماتی و شهری خود را به صورت یکجا و با یک درگاه پرداخت کنید.

مشاهده قبض آب از طریق مراجعه به دستگاه خودپرداز

از دیگر روش های دریافت و مشاهده قبض آب، مراجعه به دستگاه خودپرداز و عابربانک است.  شما می‌توانید با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض آب و به همراه داشتن کارت بانکی، قبوض خود را پرداخت کنید.

استعلام قبض آب از طریق اپلیکیشن های پرداخت

اپلیکیشن های پرداخت قبض زیادی وجود دارند که برای سهولت در استعلام قبض و پرداخت آن طراحی شده‌اند. از جمله این اپلیکیشن ها می‎توان به اپلیکیشن های آپ، ۷۸۰ و بامن ۲۴ اشاره کرد. شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن پرداخت قبض بامن ۲۴ نسبت به استعلام قبض آب بدون شناسه اقدام نمایید و در صورت تمایل قبض را پرداخت کنید.

مزایای پرداخت قبض بامن ۲۴:

امکان پرداخت قبوض تلفن همراه، تلفن ثابت، آب، برق، گاز، جریمه راهنمایی و رانندگی، مالیات و عوارض شهرداری

استعلام قبوض تلفن همراه و تلفن ثابت با شماره تلفن

استعلام قبوض آب و برق بدون شناسه پرداخت

استعلام قبض گاز با شماره اشتراک

امکان پرداخت گروهی تمامی قبوض به صورت یکجا

امکان مشاهده سوابق پرداخت قبوض

سخن آخر

روش های مختلف را بررسی کردیم تا متوجه شویم بهترین روش استعلام و پرداخت قبض آب کدام است. روش اول و دوم از طریق سایت انجام می‌شود و نیاز به اینترنت دارد.

در روش اول برای پرداخت قبض آب از طریق سایت شرکت آب و فاضلاب، بایستی وارد سایت مربوط به هر استان شوید. در این روش باتوجه به استان مورد نظر با شماره اشتراک و یا شماره پرونده امکان رویت قبض آب وجود دارد؛

در روش دوم از سراسر کشور می‌توانید قبض خود را پرداخت کنید و هیچ محدودیتی وجود ندارد. در سامانه بامن ۲۴ مشاهده قبض آب بدون شناسه پرداخت امکان پذیر است.

روش سوم از طریق دستگاه خودپرداز است که در این روش باید حضوری به عابربانک مراجعه کنید و شناسه قبض و شناسه پرداخت را حتما داشته باشید.

در روش چهارم پیشنهاد ما نصب اپلیکیشن پرداخت قبض بامن ۲۴ است. بعد از اولین استعلام قبض در اپلیکیشن بامن ۲۴ اطلاعات قبض آب شما ذخیره می‌شود، لذا این امکان برای شما فراهم می‌شود تا اقدام به پرداخت قبض آب بدون شناسه قبض نمایید. اپلیکیشن بامن ۲۴ را در مارکت های معتبر کافه بازار، گوگل پلی، مایکت و چارخونه جستجو کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قبض آب دستگاه خودپرداز پرداخت قبض پرداخت قبض آب شناسه پرداخت طریق سایت پرداخت کنید پرداخت قبوض بدون شناسه شرکت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۱۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات طرح «یسنا» یارانه ویژه مادران باردار + مبلغ و نحوه استعلام

طرح یسنا به منظور تامین امنیت غذایی مادران و نوزادان سراسر کشور اجرایی شد و در مرحله جدید آن، مادران دارای فرزند زیر دو سال در سه دهک اول درآمدی که جمعیت آن‌ها به یک میلیون نفر می‌رسید، مشمول این طرح شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس اعلام معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کاهش میزان کالری مصرفی مردم در طی سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۹ باعث شد دولت بسته کلانی در حوزه امنیت غذایی تدوین کند و یکی از بخش‌های مهم آن به حمایت از مادران شیرده و دارای کودکان زیر دو سال اختصاص یابد.

این طرح یارانه مضاعف ۶۰۰ هزار تومانی برای مادران با فرزند زیر دو سال است که برای سه دهک اول کم‌درآمد به اجرا درآمده است و در مرحله نخست این طرح، ۲۷ هزار مادر شناسایی شدند که از این میان ۲۲ هزار نفر مشمول دریافت این یارانه مضاعف بودند.

طرح یسنا به شکل پایلوت (آزمایشی) در هشت استان ایلام، لرستان، هرمزگان، گلستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی و شمالی، در راستای اجرای ماده ۲۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به مرحله اجرا درآمده است.

در مرحله جدید مادران دارای فرزند زیر دو سال در سه دهک اول درآمدی در سراسر کشور که جمعیت آن‌ها به یک میلیون نفر می‌رسید، مشمول این طرح شده‌اند.

مادران سه دهک اول درآمدی برای اطلاع از اینکه مشمول طرح هستند یا نه می‌توانند با ورود به برنامه کاربردی «شما» مراجعه کنند و پس از واردکردن کد ملی سرپرست خانوار از وضعیت خود مطلع شوند.

یارانه ۴۰۰ هزار تومانی مادران در مرحله دوم طرح، به ۶۰۰ هزار تومان افزایش یافته است و مادران مشمول طرح یسنا، می‌توانند از بسته‌های حمایتی پیش‌بینی‌شده که شامل لبنیات، پروتئین، حبوبات، روغن، غلات، مغزی‌جات، میوه‌جات و سبزی‌ها و بسته بهداشتی شامل پوشک، شامپو، صابون و شوینده‌های بهداشتی برای کودک و مادر است تا مبلغ حدود ۶۰۰ هزار تومان به صورت رایگان خرید کنند.

طرح یسنا از سال گذشته به شکل پایلوت (آزمایشی) در هشت استان ایلام، لرستان، هرمزگان، گلستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی و شمالی به مرحله اجرا درآمد و تا الان نیز ادامه دارد.

طرح یسنا که با زیرپوشش قراردادن مادران دهک اول درآمدی جامعه آغاز به کار کرده بود، در طرح جدید قرار است مادران سه دهک اول درآمده جامعه را تحت پوشش قرار دهد تا امنیت غذایی تعداد بیشتری از مادران و نوزادان تأمین شود؛ وزیر رفاه در این باره گفت: اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی به ۶۰۰ هزار تومان برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان‌های کشور تأمین شده است و افراد شامل این طرح می‌توانند اقدام به خرید کنند، این طرح برای مادران دارای فرزند زیر دو سال در سه دهک اول درآمدی که جمعیتی حدود یک میلیون (۹۳۵ هزار و ۷۲۴) نفر هستند در تمام استان‌های کشور اجرایی می‌شود.

کد خبر 749105

دیگر خبرها

  • کدام هزینه های ساختمان بر عهده مالک و کدام بر عهده مستاجر است؟
  • هرگونه استعلام تفکیک اراضی در سامانه استعلامات ثبتی انجام شود
  • چگونه بعد از فوت یک نفر از دارایی‌های کامل او باخبر شویم؟
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • جزئیات طرح «یسنا» یارانه ویژه مادران باردار + مبلغ و نحوه استعلام
  • چگونه بعد از فوت متوفی، از دارایی کامل او باخبر شویم؟! + فیلم
  • صدور دستور اصلاح قبوض گازبهای تأسیسات گردشگری به یک‌چهارم
  • اصلاح قبوض گازبهای تاسیسات گردشگری و صنایع‌دستی
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی