Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@11:23:18 GMT

آبادان یازده ۶۰ به سینماها می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۱۳۰۳

آبادان یازده ۶۰ به سینماها می‌آید

فیلم سینمایی «آبادان یازده۶۰» به کارگردانی مهرداد خوشبخت از چهارشنبه ۲۶ شهریور روی پرده سینماها می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی پروژه، اکران فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه کنندگی حسن کلامی از چهارشنبه ۲۶ شهریور در سینماهای سراسر کشور آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا کمالی، حسن معجونی، ویدا جوان، شبنم گودرزی، حمیدرضا محمدی و نادر سلیمانی در این فیلم سینمایی ایفای نقش می کنند.

«آبادان یازده ۶۰» اثری در حوزه دفاع مقدس است که به شروع جنگ ایران و عراق می پردازد.

این فیلم سینمایی موفق به دریافت سیمرغ طلایی مقاومت در جشنواره سی و هشتم فجر شد و همچنین در میان ۵ فیلم برتر تماشاگران در این دوره از جشنواره شد.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «مردم غیور آبادان ... شهر در آستانه سقوط قرار گرفته است!»

عوامل «آبادان یازده ۶۰» عبارتند از از نویسنده و کارگردان: مهرداد خوشبخت، تهیه کننده: حسن کلامی، بازیگران: علیرضا کمالی، حسن معجونی، شبنم گودرزی، حمیدرضا محمدی، نادر سلیمانی، ویدا جوان، یاسین مسعودی، رضا مسعودی، افشین طایی و وحید کرمانی، مدیر فیلمبرداری: مهدی جعفری، مدیر هنری: عبدالحمید قدیریان، مدیرتولید: رحمت عبدالله زاده، مدیر صدابرداری: جهانگیر میرشکاری، چهره پرداز: محمود دهقانی، مدیر برنامه ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: امیرشهاب اسماعیلی، طراح صحنه: جعفر محمد شاهی، طراح لباس: زهرا صمدی، تدوین: سهراب خسروی، جلوه های ویژه بصری: جواد مطوری، جلوه های ویژه میدانی: محسن روزبهانی، آهنگساز: بهزاد عبدی، منشی صحنه: ساناز فراهانی، عکاس: علی نیک رفتار، فیلمبردار پشت صحنه: رضا رشیدی فر، مدیر تدارکات: حسن حیدرزاده، مشاور رسانه ای: مهرداد معظمی.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آبادان یازده ۶۰ فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۱۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده وایکینگ کارلو آنچلوتی در جهنم آلیانز

به گزارش "ورزش سه"، این دوئل بزرگ فوتبال اروپاست، مسابقه‌ای که بیشتر از هر مسابقه ای در تاریخ مراحل حذفی لیگ قهرمانان تکرار شده است: امشب بایرن و رئال مادرید برای بیست و هفتمین بار به مصاف هم می روند و این بازی رفت در آلیانز است.

کارلو آنچلوتی در جست‌وجوی فینالی که ششمین در یازده سال گذشته و هجدهمین در تاریخ رئال خواهد بود (14 برد و سه باخت تاکنون)، او تقریبا تمام تیم خود را در مونیخ در اختیار دارد. در این میان تیبو کورتوا و داوید آلابا مصدوم هستند و دنی کارواخال نیز محروم ولی همه راهی مونیخ شده اند.

رئال که قهرمانی لالیگا را در مشتش دارد و قبلا سوپرجام را نیز برده، حالا به پانزدهمین لیگ قهرمانان خود فکر می کند و کارلتو با تیم کاملی که دارد، تقریبا ترکیب اصلی خود را نیز انتخاب کرده و بعید است در هیچ پستی تردید داشته باشد. 

در غیاب کارواخال این لوکاس واسکز است که دفاع راست خواهد بود و ده بازیکن دیگر نیز تقریبا همان بازیکنانی هستند که در بازی برگشت برابر سیتی حاضر بودند (شوامنی در منچستر محروم بود و امشب بر می گردد):

ترکیب احتمالی رئال مادرید: لونین، لوکاس واسکز، ناچو، رودیگر، مندی، کروس، شوامنی، والورده، بلینگام، وینیسیوس و رودریگو

دیگر خبرها

  • یازده وایکینگ کارلو آنچلوتی در جهنم آلیانز
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰