Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@15:39:16 GMT

مشکلی با کارگزار نداریم

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۱۳۲۳

مشکلی با کارگزار نداریم

معاون اقتصادی باشگاه استقلال با بیان این نکته که مشکلی با کارگزار باشگاه وجود ندارد گفت: حیدری هم در راستای درآمدزایی شرکتی را معرفی کرده است.

به گزارش مشرق، مهدی نوروزی معاون اقتصادی باشگاه استقلال، در خصوص خبری که در یک رسانه مبنی بر تغییر کارگزاری باشگاه استقلال مطرح شده، اظهار داشت: به هیچ وجه ما قصد تغییر یا جابه‌جایی کارگزاری خود را نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور کلی ما در معاونت اقتصادی باشگاه پذیرای پیشنهادات درآمدزایی از همه عزیزان هستیم و آقای خسرو حیدری هم شرکتی را معرفی کردند که در کارگزاری ما (جهان فولاد متین) درحال بررسی است تا در قالب همین کارگزاری این اقدام صورت گیرد که البته هنوز به نتیجه خاصی نرسیده است.

وی افزود: ما همکاری خوبی با کارگزاری اقتصادی خود داریم و به دنبال درآمدزایی پایدار و بلند مدت هستیم و ان‌شاءالله تا در چند ماه آینده به پایدار خواهیم رسید و مشکلات کمرنگ تر می‌شود. مشکلات فعلی ما نه از ضعف کارگزاری بلکه به دلیل بدهی بزرگ به ارث رسیده است.

منبع: سایت باشگاه استقلال

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین مهدی نوروزی خسرو حیدری استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض

معاون اقتصادی وزیر امو خارجه کشورمان به منظور شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد صبح امروز وارد ریاض شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه امروز صبح در فرودگاه ریاض مورد استقبال علیرضا عنایتی، سفیر ایران در عربستان قرار گرفت.

صفری برای شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد با شعار «همکاری بین‌المللی، توسعه و انرژی» با حضور سران کشورها و سیاستگذاران  اقتصادی کشورهای مختلف جهان به عربستان سفر کرده است.

هدف از این نشست یافتن راه‌حل‌هایی برای چالش‌های جهانی مرتبط با مسائل بشردوستانه، تغییرات اقلیمی و موضوع‌های اقتصادی عنوان شده است.

آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایرانتعیین سرکنسول عربستان در مشهد و سفر مقام سعودی به تهران

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور
  • ببینید | درخواست معاون حقوقی رئیسی از نمایندگان مجلس آینده برای رفع مسائل اقتصادی!
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • تمرکز همدان بر توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش
  • سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به ریاض
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض