Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@22:48:04 GMT

ماجرا ورود خودرو فراری به گمرک آستارا چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۱۴۷۴

ماجرا ورود خودرو فراری به گمرک آستارا چیست؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، اخیرا در فضای مجازی تصاویری منتشر شد که نشان می‌داد که یک دستگاه خودروی فراری از طریق گمرک آستارا وارد شده است و همین موضوع موجب ایجاد بحث هایی مبنی بر واردات خودرو در زمان ممنوعیت واردات این کالا شد.

اما پیگیری ماجرای از گمرک ایران با توضیحاتی از معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد جمال ارونقی گفت: هیچ‌گونه واردات خودرویی از این مدل حتی بصورت موقت یا تحت صحابت کارنه دوپاساژ صورت نگرفته و این خودروی سواری چند روز پیش به مقصد کشور امارات ترانزیت خارجی شده که از گمرک آستارا وارد و از گمرک شهید باهنر نیز خارج شده است. به گفته وی، مبدأ خودروی فراری کشور آذربایجان‌ و مقصد آن نیز کشور امارات بوده است.

معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران تاکید کرد: حداکثر زمان اعتبار پروانه حمل بعد از خروج از مبدا چهار روز بوده و اکنون نیز این خودرو از ایران خارج شده است.

گفتنی است؛ واردات خودرو از حدود سه سال پیش و با تغییر شرایط ارزی و همچنین ضوابط واردات خودرو، ممنوع و هیچگونه ثبت سفارشی در این رابطه صورت نمی گیرد.

این در حالی است که خودروهایی هم که در زمان مجاز وارد شده بودند با تغییر شرایط مدت ها برای ترخیص با موانعی مواجه بوده و هنوز بعد چند دوره تعیین مهلت از سوی دولت به طور کامل تعیین تکلیف نشده اند.

پربیننده ترین متقاضیان ثبت نام خودرو در ایران خودرو بخوانند +شرایط جدید قیمت روز خودرو (۹۹/۶/۲۲) قیمت پراید امروز ۱۳۹۹/۶/۲۲ قیمت انواع خودروهای کره‌ای +عکس پژو ۲۰۶ چند؟ +جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو واردات خودرو خودرو لوکس بازار خودرو خودرو خارجی ترخیص خودرو خودرو فراری قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت واردات خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو به کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: واردات بسیاری از ورق‌های گالوانیزه خودرویی به واسطه تامین نیاز توسط شرکت ورق خودرو قطع شده است.
حمید شجاعی افزود: به واسطه توانمندی شرکت ورق خودرو محصولات تولیدی به کشور‌های دنیا صادر می‌شود.
وی افزود: خودروسازان خارجی تمایل خود را برای استفاده از محصولات ورق خودرو اعلام کرده‌اند.
شجاعی گفت: حضور در بازار‌های کیفی دنیا و صادرات ۲۰ هزارتنی در سال ۱۴۰۳ از مهمترین برنامه‌های پیش روی این واحد صنعتی است.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) جدیدترین خودروی فراری با قدرت و ظاهری عجیب
  • قطع واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو به کشور
  • ابهام در قرارداد زاکانی با چینی‌ها | واردات هزاران خودروی برقی با شرکت ساختمانی | تردید بزرگ که آیا اصلا قراردادی منعقد شده یا نه!
  • مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می‌خواهند خودروی برقی وارد کنند؟
  • کاکایی، کارشناس صنعت خودرو: مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می خواهند خودروی برقی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی وارد کنند؟
  • جییو 07 ؛ یک سدان عالی از جیلی در آستانه ورود به بازار قرار دارد (+تصاویر)
  • رشد صادرات و ترانزیت آستارا؛ مرز مهم اقتصادی کشور
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • نسخه برزیلی برای خودروسازی ایران