Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم کمک مومنانه به خانواده های نیازمند توسط فدراسیون وزنه برداری برگزار شد. از نکات قابل توجه در این مراسم مدال طلای قهرمانی آسیا ۲۰۱۲ بهداد سلیمی، مدال برنز مسابقات بین المللی ترکیه الهام حسینی و مدال طلای محسن بیرانوند دبیر فدراسیون به فروش گذاشته شد تا مبلغ حاصل از فروش این مدال ها صرف کمک به نیازمندان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه مراسم پویش کمک مومنانه خانواده وزنه برداری بیان کرد: از طرف همکارانم در هیات دولت از این کار نیک تشکر و قدر دانی می کنم. سه وزنه بردار با فروش مدال های خود کار خوبی انجام می دهند. من قبل از آغاز مراسم به محمد نصیری گفتم که با دیدن حرکاتش ذوق می کردیم. وقتی سنگین ترین وزنه ها در مسابقات بالا می رفت ما بسیار خوشحال می شدیم. آنچه جامعه ما نیاز دارد قهرمان است؛ آنهایی که در غم و شادی کنار مردم هستند. سلبریتی ها جایگاه خودشان دارند اما جامعه ما قهرمان می خواهد.

او ادامه داد: هیچ دوره ای مانند امروز مردم ما نیاز به همراهی ندارند. کمک مومنانه همیشه در سنت دیرینه ایران بوده است. زندگی مردم سخت شده و تحریم‌ها فشار زیادی به آنها وارد کرده است. دولت مانند ورزشکاران در حال مهار وزنه سخت مشکلات است. امروز مهمترین نیاز جامعه ما در کنار هم بودن است. از بهداد سلیمی، الهام حسینی و محسن بیرانوند تشکر می کنم و من نیز به سهم خودم ۱۰ میلیون تومان کمک می کنم و برای هر مدالی ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می پردازم.

در پایان این مراسم ربیعی در جمع خبرنگاران در مورد پرونده ویلموتس گفت: ما پول در خارج از کشور داریم و پول مربیان خارجی را معمولا از محل پولهایی که خارج از کشور داریم پرداخت می‌کنیم. متاسفانه تحریم‌های ظالمانه روح شادی جامعه را هدف گرفته است و به نحوی عمل کردند که امکان انتقال پول در خارج نیست و ویلموتس براساس بندی رفته ادعا کرده است. معاونت حقوقی رییس جمهور وکلای خوبی به استخدام در آورده که با وزارت ورزش همکاری می‌کنند. ندادن پول امر از پیش طراحی شده نبوده و ناخواسته بوده است.

ربیعی در مورد کمک دولت به ورزش گفت: دولت سعی کرده مشکلات ورزش را در حد توان حل کند. امروز آمریکا فشار زیادی برای انزوای ایران وارد کرده است و فشار زیادی روی مجمامع بین المللی می آورد. یکی از تلاش های سیاست خارجی ما و با کمک وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک این است که این فشار را دور کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: علی ربیعی مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۱۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند

معاون وزیر ورزش گفت: نگاه وزیر ورزش، نگاهی یکسان به تمامی رشته‌های ورزشی است و در صورت کسب سکو توسط تیم ملی هاکی بانوان که برای نخستین بار خواهد بود، پاداشی برای این تیم در نظر گرفته خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در هشتمین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور به میزبانی سالن فتح دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات، از روند تمرینات تیم بازدید به عمل آورد.

در این دیدار که با حضور بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی همراه بود، اسبقیان با اشاره به روند پیشرفت چشمگیر رشته هاکی در کشور گفت: حضور دکتر قدیمی برای جامعه ورزش کشور به طور اعم و در فدراسیون هاکی به طور اخص باعث افتخار و مباهات است و از زمان حضور ایشان شاهد اتفاقات بسیار خوبی در فدراسیون هاکی بودیم.

همدان، میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی

معاون وزیر ورزش افزود: نگاه وزیر ورزش یک نگاه یکسان به تمامی رشته‌های ورزشی است و انشالا در صورت کسب سکو توسط تیم ملی هاکی بانوان که برای نخستین بار خواهد بود، پاداشی در نظر گرفته خواهد شد.

بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی نیز ضمن تشکر از حضور معاون وزیر ورزش در این اردو گفت: حضور جناب اسبقیان معاون وزیر ورزش و جوانان را در این اردو باید گرامی بداریم. ما امیدواریم تیم ملی هاکی سالنی بانوانمان با بهره گیری از سرمربی چینی- آمریکایی خانم جون کنت ول و تلاش بی وقفه بازیکنان و کادر فنی تیم بتواند برای نخستین بار در مسابقات آسیایی تایلند روی سکو برود.

رقابت‌های هاکی سالنی قهرمانی آسیا، انتخابی جام جهانی بانوان از 24 تا 27 اردیبهشت در تایلند برگزار خواهد شد و تیم ملی بانوان کشورمان 20 اردیبهشت راهی این رقابت‌ها می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد