Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@17:10:54 GMT

دارندگان نشان درجه یک هنری، هنرکارت دریافت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۲۱۶۰

دارندگان نشان درجه یک هنری، هنرکارت دریافت می‌کنند

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از صدور هنرکارت برای دارندگان نشان درجه یک هنری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که عضو صندوق هستند، خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از صدور هنرکارت برای دارندگان نشان درجه یک هنری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که عضو صندوق هستند، خبر داد و گفت: کمک هزینه بیکاری ناشی از شیوع بیماری کرونا در قالب هنرکارت، به حساب آنان واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید حسین سیدزاده، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اعلام این خبر گفت:  با توجه به گسترش دامنه  فعالیت و خدمات رسانی صندوق اعتباری هنر، افزایش متقاضیان عضویت و لزوم عدالت در نحوه ارائه  خدمات مالی به اعضا، ضرورت برخورداری افراد از کارت شناسایی چند منظوره به وجود آمد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به کاربرد این کارت گفت: هنرکارت، نوعی کارت بانکی عضو شبکه شتاب است که علاوه بر کارکرد مالی به‌عنوان شناسه هویت فرهنگی و هنری اعضای صندوق اعتباری هنر صادر می شود و تمامی تعاملات مالی صندوق با اعضا از جمله وام، بیمه، کمک مستمری، طرح تکریم و... به‌صورت یکپارچه و بربستر آن ارائه خواهد شد.

سیدزاده عنوان کرد: با پیاده‌سازی این طرح، این امکان فراهم می‌شود که خدمات با سرعت، سهولت و با کیفیت بالاتر به اعضا ارائه شود.

وی در ادامه گفت: ثبت نام صدور هنرکارت ویژه دارندگان نشان درجه یک هنری از روز دوشنبه ۲۴ شهریورماه از طریق سایت هنر کارت به نشانی  http://honar.cards/Home/signup به مدت ۱۰ روز انجام می‌شود.  

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در پایان عنوان کرد: در گام‌های بعدی این کارت در اختیار سایر اعضای صندوق قرار خواهد گرفت و متناسب با بودجه دریافتی کمک هزینه بیکاری ناشی از بیماری کرونا به هنرکارت آنها واریز خواهد شد. اطلاعات تکمیلی مورد نیاز در خصوص زمان ثبت نام و نحوه دریافت هنرکارت سایر اعضا از طریق کانال های ارتباطی صندوق اعتباری هنر اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: نشان درجه یک هنری مدیرعامل صندوق اعتباری هنر مدیرعامل صندوق اعتباری هنر خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۲۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند

به گزارش خبرنگار مهر، مهرجو فرخی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بر اساس کارت هوشمند صادره برای ناوگان، یکهزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت کردند.

وی بیان داشت: در حوزه حمل و نقل کالا یکهزار و ۹۹۷ راننده برای دریافت کارت هوشمند اقدام کردند.

فرخی تصریح کرد: یک میلیون و ۴۷۳ هزار تن کالا در سال گذشته، از این استان به مناطق مختلف کشور جابجا شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۰.۹ درصد کاهش داشته است.

وی عمده کالاهای جابه جا شده را شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و محصولات کشاورزی عنوان کرد.

کد خبر 6092988

دیگر خبرها

  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید