Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@20:07:32 GMT

ستاره ایتالیایی در فهرست خرید میلان (عکس9

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۲۳۰۰

فیورنتینا آماده فروش فدریکو کیه زا، وینگر جوان و ایتالیایی خود به باشگاه میلان در روزهای پیش رو است.


به گزارش "ورزش سه"، گاتزتا دلااسپورت امروز در گزارشی به احتمال انجام یک معامله بزرگ بین میلان و فیورنتینا پرداخت. روسونری به دنبال یک مدافع میانی برای تقویت ترکیب استفانو پیولی است و اخباری در مورد تمایل آنها به جذب نیکولا میلنکوویچ مدافع فیورنتینا شنیده شده است، اما ویولا تمایلی به فروش این بازیکن ندارد و حالا بحث انتقال فدریکو کیه زا، وینگر ایتالیایی فیورنتینا به میلان مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اگرچه تا چندی قبل کمیسو، مالک تمول و آمریکایی فیورنتینا تاکید داشت فدریکو کیه زا به هیچ وجه فروشی نیست، اما مشکلات مالی اخیر ممکن است نظر این باشگاه را تغییر دهد و اگرچه فیورنتینا رقم 60 میلیون یورو را برای فروش این بازیکن تعیین کرده، اما در نهایت ممکن است فدریکو کیه زا با 40 میلیون یورو نیز راهی میلان شود.

 

استفانو پیولی در زمان در دست داشتن هدایت فیورنتینا با فدریکو کیه زا کار کرده و به حضور این بازیکن در رختکن تیمش علاقمند است. کیه زا می تواند زوج مناسبی برای زلاتان در ترکیب خط حمله میلان باشد و انتقال او دور از ذهن نیست. پیش از این نام تیم هایی چون منچستریونایتد، یوونتوس و اینتر نیز به عنوان مشتریان فدریکو کیه زا مطح شده بود، اما در این شرایط مالی احتمال انتقال این بازیکن برای آنها وجود ندارد.

 

آث میلان نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2021-2020 فدریکو کیه زا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2021 2020 فدریکو کیه زا فدریکو کیه زا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۲۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال ایتالیا پس از نمایش بنر توهین‌آمیز دنزل دومفریس، تحقیقاتی را درباره مدافع اینتر آغاز خواهد کرد و این بازیکن به احتمال زیاد مانند سایر بازیکنانی که این اشتباه را مرتکب شده بودند، جریمه خواهد شد.

بازیکنان اینتر روز یکشنبه پس از پیروزی 2-0 مقابل تورینو در ورزشگاه سن سیرو، بیستمین قهرمانی سری A در تاریخ این باشگاه را جشن گرفتند.

بیش از 300 هزار هوادار اینتر در طول روز به این جشن پیوستند و بیش از 10 هزار نفر حوالی باشگاه منتشر اتوبوس این تیم بودند.

این جشن بدون حاشیه نبود، به‌ویژه زمانی که دومفریس، بنر توهین‌آمیزی را در دست گرفت که نشان می‌داد قلاده تئو هرناندز، مدافع میلان، را به‌عنوان یک سگ در دست دارد!

گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده که فدراسیون فوتبال ایتالیا تحقیقاتی را آغاز کرده که بدون شک باعث جریمه مدافع هلندی اینتر خواهد شد. او با محرومیتی مواجه می‌شود که قبل از این هم برای سایر بازیکنان اتفاق افتاده بود.

تئو هرناندز، مایک مانیان، کرونیچ و ساندرو تونالی در سال 2022 پس از نمایش یک بنر توهین‌آمیز علیه اینتر در جریان جشن قهرمانی میلان، جریمه شدند. اخیراً، جانلوکا مانچینی، مدافع رم، پس از پیروزی در دربی دلا کاپیتاله، به دلیل تکان دادن پرچمی که پرچم لاتزیو و یک موش را نشان می‌داد، 5 هزار یورو جریمه نقدی پرداخت کرد.

تنها چیزی که در مورد محرومیت دومفریس نامشخص است، مقدار جریمه‌ای است که او باید بپردازد که باید بین 4 تا 5 هزار یورو باشد.

دیگر خبرها

  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون