Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@10:26:42 GMT

رییس ستاد انتخابات صداوسیما معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۲۴۱۸

رییس ستاد انتخابات صداوسیما معرفی شد

رئیس صداوسیما با صدور حکمی مجید آخوندی، معاون سیاسی سازمان را به ریاست ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما منصوب کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، مجید آخوندی، معاون سیاسی سازمان صداوسیما به سمت ریاست ستاد انتخابات این سازمان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی‌شهر و روستا و اولین میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی عسکری، رئیس صداوسیما در این حکم، اطلاع رسانی به موقع، دقیق، صحیح و مستمر با رعایت اصل بی طرفی، تولید برنامه‌های متنوع و جذاب به منظور افزایش آگاهی عمومی و زمینه سازی مناسب برای حضور پرشور آحاد ملت ایران در پای صندوق های رای و برگزاری انتخاباتی در تراز گام دوم انقلاب اسلامی را از راهبردهای رسانه ملی برشمرد.

وی در این حکم انتظارات خود از این ستاد را اینگونه عنوان کرد که ضمن هدایت، ایجاد هماهنگی و بهره گیری بهینه از همه ظرفیت های سازمان در تحقق اهداف ترسیم شده، نظارت بر حسن اجرای این سیاست ها اهتمام جدی به عمل آید. طبق حکم رئیس سازمان صداوسیما، مجید آخوندی می‌بایست نتایج ارزیابی‌ها و تحلیل های رویدادهای مرتبط با انتخابات، تصمیمات نهایی در مقاطع مختلف، اقدامات صورت گرفته و نتایج نظارت بر عملکرد بخش های مرتبط سازمان را به صورت متناوب به دکتر علی عسکری گزارش دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات رياست جمهوري رییس ستاد انتخابات صداوسیما مجید آخوندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین

مهدی عبدیان رییس ستاد دیه استان قزوین گفت:  محسن چاوشی خواننده کشورمان با درج فراخوان و برگزاری مراسم گلریزان در صفحه شخصی خود ظرف مدت کوتاهی ۲ میلیارد ریال را توسط دوستاران و طرفدارانش جمع آوری کرد.

وی با اشاره به اینکه چاوشی مبالغ جمع آوری شده را به ستاد دیه استان قزوین اهدا کرد، یادآور شد: با توجه به مبالغ جمع آوری شده زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد و بازگشت آنان به آغوش خانواده و جامعه به زودی فراهم خواهد شد.

عبدیان ضمن تقدیر و تشکر از اقدام انسانی، خداپسندانه و خیرخواهانه این هنرمند، تاکید کرد: هنرمند واقعی کسی است که از محبوبیت خود در راستای کمک به همنوعان استفاده کند که خوشبختانه این هنرمند محبوب کشور به بهترین نحو ممکن این اقدام را به سرانجام رساند.

رییس ستاد دیه استان قزوین اضافه کرد: اینکه یک هنرمند از تمام ظرفیت خود در راستای کمک به آزادی زندانیان استفاده می‌کند بیانگر درک و فهم بالای وی از معنای هنر است و امروز خرسندیم که قطار مهربانی چاوشی به ایستگاه قزوین هم رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد
  • پنتاگون: نه تنها اف-۱۶، بلکه تسلیحات دیگر به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد