Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، برنی سندرز، سناتور ایالت ورمونت آمریکا با ادامه انتقاد از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت اقتصاد و دموکراسی ما و سیاره زمین نمی‌تواند ۴ سال دیگر ریاست جمهوری دونالد ترامپ را تاب بیاورد.

سناتور ایالت ورمونت آمریکا و از منتقدان همیشگی سیاست‌های دولت فعلی آمریکا در پیامی توییتری آورد: دموکراسی، اقتصاد و سیاره ما تاب چهار سال دیگر (ریاست جمهوری) ترامپ و یک سنای جمهوری خواه را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای بحث درباره چگونگی پیروزی در ماه نوامبر در میشیگان و سراسر کشور به من و رشیده طلیب بپیوندید.

سندرز در پیام دیگری گفت ما باید ترامپ را شکست دهیم. (آمریکا) ثروتمندترین کشور در تاریخ جهان است. ما می‌توانیم و باید یک استاندارد مناسب برای همه مردم خود تضمین کنیم.

سناتور ایالت ورمونت پیشتر نیز دونالد ترامپ را خطرناک‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا توصیف کرده بود. سناتور ایالت ورمونت همچنین از رئیس‌جمهور آمریکا با عنوان فردی با افکار مستبدانه یاد کرده بود که سعی در تضعیف و نابودی دموکراسی دارد.

سندرز از سویی نگران کارشکنی دونالد ترامپ در نپذیرفتن شکست احتمالی در انتخابات ۲۰۲۰ است. او اخیرا در مصاحبه‌ای با نشریه پولیتیکو اعلام کرده بود این یک گمانه‌زنی بی‌پایه و اساس نیست.

ترامپ مدعی شده تنها راه اینکه او در انتخابات پیروز نشود، تقلب در انتخابات است.

به نظر می‌رسد دونالد ترامپ و کارزار انتخاباتی‌اش با توجه به شرایط بحرانی که با آن مواجه‌اند، از هم اکنون ترفند‌ها و استراتژی‌هایی را در پیش گرفته‌اند که در صورت باخت از پذیرش آن امتناع کنند. به طور مثال تلاش برای نهادینه کردن «تئوری تقلب» از طریق ایجاد شبهه در برگزاری انتخابات توسط اداره خدمات پستی آمریکا از شگرد‌های آنان است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برنی سندرز انتخابات آمریکا سناتور ایالت ورمونت دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۲۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندرز: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، سناتور ایالت ورمونت آمریکا گفت: اسرائیل سعی می کند تظاهرات ضدجنگ در غزه را به یهودی ستیزی نسبت دهد.

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز خطاب به نتانیاهو اعلام کرد: نه آقای نتانیاهو. یادآوری اینکه در مدت کمی بیش از شش ماه، دولت افراطی شما ۳۴ هزار فلسطینی را کشته و بیش از ۷۷ هزارنفر زخمی کرده که ۷۰ درصد آنها را زنان و کودکان هستند، این یهودی ستیزی یا طرفداری از حماس نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

کد خبر 6089164

دیگر خبرها

  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • سندرز: یادآوری جنایت‌های غزه یهودی ستیزی نیست
  • یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • سندرز: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو: ۳۴ هزار نفر را در غزه کشته‌اید
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا