Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-08@20:31:29 GMT

کشف جسد قطعه‌ قطعه شده یک مرد ۴۰ ساله در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۲۷۲۰

کشف جسد قطعه‌ قطعه شده یک مرد ۴۰ ساله در شیراز

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ کاووس محمدی در خصوص انتشار خبری مبنی بر کشف جسد چند کودک درون یک کوله‌پشتی، گفت: بعد از انتشار این خبر در فضای مجازی، ماموران کلانتری ۱۴ بلوار مدرس و کارآگاهان آگاهی به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران بعد از بررسی کوله پشتی، با جسد تکه تکه شده یک مرد مواجه شدند و در تحقیقات اولیه مشخص شد که صاحب جسد حدود ۴۰ ساله بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی، جسد مکشوفه برای تشخیص هویت و علت دلیل فوت، به پزشک قانونی انتقال داده شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس اظهار کرد: پلیس با کسانی که با نشر شایعات سعی در  اخلال در امنیت جامعه دارند، به شکل قانونی و قاطعانه برخورد می‌کند.

کد خبر 548928 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ انتشار یک کتاب جدید درباره قوانین و مقررات حمل و نقل و ترافیک

تین نیوز کتاب مجموعه قوانین و مقررات حمل و نقل و ترافیک ایران در یکصد سال اخیر (1400-1300)، تألیف داود جمور در 850 صفحه توسط انتشارات دیم در سال 1400 به چاپ رسیده است. به گزارش تین نیوز، این کتاب را می توان یکی از کامل ترین مجموعه ها در زمینه قوانین و مقررات حوزه حمل و نقل و ترافیک دانست.

توضیحات کتاب:

در مقدمه این کتاب آمده است « . . . تجربه مؤلف در طی سال ها کار در بخش های خصوصی و دولتی کشور حاکی از آن است که بسیاری از دست اندرکاران، مدیران و کارشناسان در ارگان های متولی حمل و نقل درون و برون شهری با قوانین و مقررات مربوطه آشنایی کافی نداشته و این موضوع سبب ایجاد مشکلات حقوقی، بروز برخی ناهماهنگی ها و دوباره کاری ها می شود. لذا در این مجموعه نگارنده بر آن بوده است تا مجموعه ای کامل و جامع از آخرین نسخه اصلاح شده قوانین و مقررات حوزه حمل و نقل و ترافیک را گردآوری و ارائه نماید». این کتاب در 7  فصل و 850 صفحه تهیه شده است: فصل 1 :  قوانین و مقررات کلان بخش حمل و نقل و ترافیک فصل 2 : مقررات مربوط به پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه کشور فصل 3 : مقررات مربوط به حمل و نقل بار و مسافر فصل 4 : مقررات مربوط به حمل و نقل ریلی فصل 5 : مقررات مربوط به آلودگی هوا و محیط زیست فصل 6 : مقررات مربوط به بیمه حوادث ناشی از وسایل نقلیه فصل 7 : سایر قوانین و مقررات مربوطه

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اختصاص قطعه ویژه برای تدفین اهدا کنندگان عضو در آرامستان اراک
  • ◄ انتشار یک کتاب جدید درباره قوانین و مقررات حمل و نقل و ترافیک
  • سکه و طلا چند شد؟ +جدول
  • چاپ تورم!
  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ سارق ۲۵ ساله/ جزئیات
  • واگذاری هزار قطعه زمین در بم
  • انتشار تصویر تاجر اسرائیلی که در مصر کشته شد
  • ساعات دیوانه‌وار: فرار از در پشتی پارک‌دوپرنس!
  • جوجه ریزی بیش از ۴ میلیون قطعه‌ در واحد‌های پرورش مرغ استان قزوین
  • حرکت تیم کشتی قوچان لاک‌پشتی است