Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محمد علی احمدزاده سرپرست آموزش و پرورش خرمشهر امروز ضمن نشستی با سرگرد لویمی ،فرمانده ناحیه ی مقاومت بسیج این شهرستان گفت: ما همواره شاهد اقدامات ارزنده ی سپاه در حمایت، همکاری و مساعدت با هموطنانمان در شرایط مختلف بوده‌ایم.

او افزود: در شرایط حساس کنونی که با شیوع جهانی ویروس کرونا آغاز شد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور به یاری مردم مستضعف شتافت تا باری از دوش آنها بردارد، خوشبختانه سپاه خرمشهر نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سرپرست آموزش و پرورش خرمشهر تصریح کرد: مقرر شد اقلام حمایتی سپاه شامل ۷۰۰ بسته لوازم التحریر، میان دانش آموزان بی بضاعت توزیع شود.

 احمدزاده همچنین گفت: تعمیر منازل دانش آموزان نیازمند و کمک به دانش آموزانی که ولی خود را در اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست داده اند نیز از دیگر اقدامات شایان ذکری است که فرماندهی محترم سپاه خرمشهر با قول مساعد از آنها نام برد.

  او، در پایان ضمن تقدیر و تشکر از سرگرد لویمی خاطرنشان کرد: دوره‌های بصیرت افزایی برای دانش آموزان بسیجی و تقویت سازمان بسیج دانش آموزی در دستور کار قرار گرفت و به تفاهم دو طرف رسید.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقلام حمایتی ویروس کرونا سپاه پاسداران دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۳۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین افشاری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در دیدار با محمدحسین تقی‌پور فرمانده سپاه شهرستان دامغان با اشاره به ساختار دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: بخشنامه و آیین‌نامه‌های دقیق، ساختار خوب، کارکنان و اعضای هیئت علمی توانمند از دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی پویا و قانونمند ساخته که با توجه به رعایت قوانین کمترین معضلات را در آن شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: فعالیت‌های دانش‌بنیان به‌عنوان یک مفهوم مهم در جامعه علم و فناوری دارای اهمیت بالایی است و این فعالیت‌ها نه‌تنها به توسعه علم و فناوری کمک می‌کند، بلکه نقش مهمی در توسعه اقتصادی و اجتماعی دارد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان متذکر شد: یکی از دستاورد‌های دانش‌بنیانی از زیست‌بوم علم و فناوری کشور است و این دستاورد نشان‌دهنده توانایی دانش‌بنیان‌ها در تجهیزات پیشرفته و مقابله با تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی است.

افشاری متذکر شد: همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان بر پایه نوآوری و دانش‌افزایی سریع عمل و با تجاری‌سازی محصولات خود به توسعه اقتصادی کشور کمک می‌کند و می‌تواند در توسعه جامعه و اقتصاد کشور اثربخش باشد.

دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: راهی به جز حرکت به سوی کار و تولید نیست و با توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی نیازمند تلاش‌های جدی و نهادینه‌سازی آن در جامعه هستیم، آموزش و ترویج مفاهیم کارآفرینی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی می‌تواند نقش مهمی در توسعه این فرهنگ داشته باشد.

افشاری تأکید کرد: آموزش مهارت‌های کارآفرینی به جوانان و دانشجویان می‌تواند آینده‌ی کاری آنها را تحت تأثیر قرار دهد و با توجه به اهمیت کلیدی کارآفرینی در توسعه کشور، تلاش‌های جدی برای ترویج این فرهنگ و ایجاد محیط‌های حمایتی برای کارآفرینان در برنامه‌های ما در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی