Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@10:19:02 GMT

برگزاری مسابقه مجازی صحیفه سجادیه 

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۳۰۳۵

برگزاری مسابقه مجازی صحیفه سجادیه 

محمد مهدوی گفت: کانون فرهنگی هنری نورالرضا علیه السلام در نظر دارد در راستای بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد عليه السلام هم زمان با روز شهادت این امام همام، مسابقه حفظ فرازهایی از دعاهای صحیفه سجادیه را برگزار کند.

«محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: کانون فرهنگی هنری نورالرضا علیه السلام در راستای بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد عليه السلام در نظر دارد هم زمان با روز شهادت این امام همام، مسابقه حفظ فرازهایی از دعاهای صحیفه سجادیه را برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا علیه السلام عنبرآباد در تشریح این خبر، افزود: به همین منظور قریب یک ماه است که طرح صحیفه خوانی و حفظ دعاهای این کتاب ارزشمند راه اندازی شده است.

وی با بیان این مطلب که به نفرات برگزیده این مسابقه جوایزی اهدا می شود، اظهار کرد: این طرح با رویکرد آشنایی هر چه بیشتر جامعه با مضامین عالی کتاب شریف صحیفه سجادیه در حال برگزاری است.

مهدوی ابراز کرد: هدف از برگزاری مسابقه مجازی حفظ فرازهایی از دعاهای صحیفه سجادیه ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی و همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی منطبق با آموزه های بسیار ارزشمند این کتاب است.

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا علیه السلام عنبرآباد بیان کرد: متاسفانه امروز شاهد تهاجم فرهنگی دشمنان آن هم به صورت گسترده بر علیه مردم به ویژه نوجوانان و جوانان هستیم و لازم است با استفاده از منابع انسان ساز و غنی اسلامی با این هجمه ها مقابله کنیم و صحیفه سجادیه یکی از این منابع انسان ساز و غنی اسلامی می باشد.

وی اضافه کرد: همچنین با استفاده از ظرفیت طلاب حوزه علمیه که از بچه های مسجدی کانون هستند اقدام به معرفی کتاب ارزشمند صحیفه سجادیه کرده و نیز شخصیت والای امام سجاد علیه السلام برای اعضای گروه مجازی کانون تبیین می شود.

مهدوی عنوان کرد: علاوه بر این نیز تعدادی عکس نوشته با محتوای احادیثی از امام سجاد علیه السلام و فرازهایی از دعاهای صحیفه سجادیه توسط بچه های مسجدی کانون در فضای مجازی منتشر می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا علیه السلام عنبرآباد عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون به مناسبت بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد عليه السلام پخش صلوات خاصه آن حضرت از طريق گلدسته های مسجد است.

وی در خاتمه تاکید کرد: علی رغم این که ویروس منحوس کرونا محدودیت هایی در برگزاری مراسم بزرگداشت این امام بزرگوار را به وجود آورده است اما ما سعی کردیم با برنامه ریزی یکسری ویژه برنامه متناسب با ایام شهادت آن حضرت را برگزار کنیم.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت امام سجاد علیه السلام صحیفه سجادیه امام سجاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۳۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرهونی پنج شنبه شب در مراسم یادواره شهید حسن محمد زاده در شهر خورموج اظهار داشت: اگر می‌خواهید نزد خدا محبوب شوید در مسیر شهدا حرکت کنید و اگر در این مسیر حرکت کردید خدا شما را نزد مردم عزیز می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی با بیان اینکه شهدا فردای قیامت می‌توانند آبرو داری و شفاعت کنند، افزود: یاد شهید کردن تنها لازم نیست باید راه آنها نیز ادامه دهیم.

حجت الاسلام مرهونی بیان کرد: شهدا زنده هستند و زندگی ما را می‌بینند هر گاه حال دلمان خراب است چون از شهدا فاصله گرفتیم.

وی ادامه داد: الگوی دختران ما باید مادران شهدا و حضرت فاطمه زهرا (س) باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی تصریح کرد: شهدا مایه عزت و افتخار ما هستند شهدا اعمال ما را می‌بینند و کاری نکنیم شرمنده شهدا باشیم.

کد خبر 6088808

دیگر خبرها

  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • بهره فرهنگی اجلاس پیرغلامان باید در استان کرمان ماندگار شود
  • ویدیو کست| پیام امام رضا علیه‌السلام به محبینش در سفارش به عبدالعظیم حسنی
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دعا برای زیاد شدن نور چشم | دستورالعمل برای زیاد شدن نور چشم
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد