Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@02:38:48 GMT

رییس ستاد انتخابات صداوسیما معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۳۱۸۸

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مجید آخوندی، معاون سیاسی سازمان صداوسیما به سمت ریاست ستاد انتخابات این سازمان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی‌شهر و روستا و اولین میان دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب شد.

علی عسکری، رئیس صداوسیما در این حکم، اطلاع‌رسانی به موقع، دقیق، صحیح و مستمر با رعایت اصل بی‌طرفی، تولید برنامه‌های متنوع و جذاب به منظور افزایش آگاهی عمومی و زمینه‌سازی مناسب برای حضور پرشور آحاد ملت ایران در پای صندوق‌های رای و برگزاری انتخاباتی در تراز گام دوم انقلاب اسلامی را از راهبردهای صدا و سیما برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این حکم، انتظارات خود از این ستاد را اینگونه عنوان کرد: «ضمن هدایت، ایجاد هماهنگی و بهره‌گیری بهینه از همه ظرفیت‌های سازمان در تحقق اهداف ترسیم شده، نظارت بر حسن اجرای این سیاست‌ها اهتمام جدی به عمل آید.»

طبق حکم رئیس سازمان صداوسیما، مجید آخوندی می‌بایست نتایج ارزیابی‌ها و تحلیل‌های رویدادهای مرتبط با انتخابات، تصمیمات نهایی در مقاطع مختلف، اقدامات صورت گرفته و نتایج نظارت بر عملکرد بخش‌های مرتبط سازمان را به صورت متناوب به دکتر علی عسکری گزارش دهد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی به نام «شریان» نامزدهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز را معرفی کرد.

بر این اساس، محمد جواد سعدون زاده و صادق کمایی از حوزه انتخابیه آبادان و امیرحسین نظری از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به عنوان نامزدهای مورد حمایت جریان شریان در خوزستان معرفی شدند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۱۱ اسفند با مشارکت ۲۵ میلیون نفر از مردم کشورمان برگزار شد؛ البته این انتخابات در برخی حوزه‌ها به مرحله دوم کشیده شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 6084419

دیگر خبرها

  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد
  • پنتاگون: نه تنها اف-۱۶، بلکه تسلیحات دیگر به اوکراین ارسال می‌کنیم