Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از فدراسیون فوتبال، بر این اساس جهت تنویر افکار عمومی موارد ذیل به اطلاع می‌رسد:

۱- در نشست‌های متعدد برگزار شده با نمایندگان ۴ باشگاه پرسپولیس، استقلال، شهرخودرو و سپاهان در هفته‌های اخیر آخرین به روزرسانی مقررات و قوانین مسابقات، نحوه اعزام، شیوه نامه های بهداشتی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اطلاع رسانی شد.

۲- باوجود ضرب الاجل‌های تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و کشور میزبان، فدراسیون فوتبال همکاری لازم را جهت اخذ تمدید مهلت از کشور میزبان انجام داد.

نفراتی که با تاخیر از سوی باشگاه‌ها هم معرفی شدند با تلاش فدراسیون در نهایت با کسب مجوز لازم و روادید فرودگاهی عازم قطر شدند.

۳- بلافاصله پس از دریافت فهرست بازیکنان و کادر فنی تیم ها، ثبت نام آن‌ها برای اخذ کارت بازی مسابقات در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در دپارتمان بین الملل فدراسیون صورت گرفت.

۴- فدراسیون فوتبال از هفته‌ها پیش ضمن نامه نگاری با کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام به معرفی ۲ نماینده به عنوان نمایندگان فدراسیون جهت همراهی نمایندگان کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان کرد که کنفدراسیون رسما در پاسخ اعلام کرد این نفرات می‌بایست جزو کادر ثبت شده تیم‌ها باشند در غیر این صورت با توجه به مقررات جاری و محدودیت‌های موجود، همراهی آن‌ها با تیم‌ها با مشکل رو به رو خواهد شد.

با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال این حق را برای تمامی تیم‌های کشورمان محفوظ می‌داند که از سهمیه ۲۰ آی دی کارت کادر تیم‌ها جهت تقویت تیم و حضور پرقدرت در مسابقات استفاده کند تصمیم گرفته شد نماینده‌ای همراه تیم‌ها اعزام نکند که سهمیه ۲۰ آی دی کارت کادر کاهش نیابد.

ذکر این نکته ضروری است که فدراسیون فوتبال به صورت برخط و شبانه روزی در جهت همکاری با ۴ نماینده کشورمان اقدامات لازم را مبذول داشته و این روند ادامه خواهد داشت.

بدیهی است نارسایی‌های احتمالی که از سوی باشگاه‌ها در بحث میزبانی فدراسیون قطر گزارش شود با دریافت مستندات لازم عینا به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام و پیگیری صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید

نبی: امیدوارم بازی‌های نمایندگان ایران، پخش زنده تلویزیونی داشته باشد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان آسیا فدراسیون فوتبال تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!

فدراسیون فوتبال به صحبت‌های مدیران روابط عمومی دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس واکنش نشان داد.

طرفداری | حواشی بازی سپاهان و پرسپولیس تمامی ندارد.

فدراسیون فوتبال نوشت:

با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره،ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!