Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@13:38:54 GMT

تعیین شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری استان سمنان

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۳۵۴۶

تعیین شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، ابوالفضل دلارام از تعیین میزان شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری این استان در سال 99 به ازای هر جلسه تدریس خبر داد و گفت: این شهریه برای رشته‌های مختلف هنری و در انواع کلاس‌های فردی، نیمه گروهی و گروهی تدوین و برای اجرا در سال 1399 به آموزشگاه‌های آزاد هنری این استان ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهریه این کلاس‌ها برای شهرستان‌های سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان با سایر شهرستان‌های استان متفاوت در نظر گرفته شده است گفت: شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری با توجه به درجه آموزشگاه‌ها تدوین ابلاغ شده است.

وی افزود: در رشته موسیقی و کلاس‌های فردی به مدت 30 دقیقه شهریه برای کلاس‌های درجه یک، درجه دو و درجه سه در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان به ترتیب 45، 40 و 30 هزار تومان و برای سایر شهرستان‌ها به ترتیب 40، 35 و 30 هزار تومان در درجه‌های سه‌گانه است.

دلارام ادامه دارد: در رشته هنرهای تجسمی با کلاس‌های نیمه گروهی با مدت‌زمان دو ساعت به ترتیب 30، 25 و 20 هزار تومان در قالب کلاس‌های درجه یک، دو و سه در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان تعیین‌شده و این شهریه برای سایر شهرستان‌ها به ترتیب 25، 20 و 15 هزار تومان است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ. و ارشاد اسلامی استان سمنان شهریه کلاس‌های نیمه گروهی رشته هنرهای سنتی با زمان دو ساعت را به ترتیب در چهار شهرستان اصلی 30، 25 و 20 هزار تومان و برای سایر شهرستان‌ها در درجه‌های سه‌گانه به ترتیب 25، 20 و 15 هزار تومان تعیین و اعلام شده است.

دلارام، شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری در رشته هنرهای نمایشی که به‌صورت گروهی برگزار می‌شود را نیز با مدت‌زمان دو ساعت به ترتیب 30، 25 و 20 هزار تومان در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان و برای سایر شهرستان‌ها 25، 20 و 15 هزار تومان بیان کرد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، شهریه کلاس‌های آموزش خوشنویسی در آموزشگاه‌های آزاد هنری این استان را با مدت‌زمان 30 دقیقه در چهار شهرستان اصلی به ترتیب 30، 25 و 20 هزار تومان و در سایر شهرستان‌ها 25، 20 و 15 هزار تومان ذکر کرد.

در استان سمنان قریب 100 آموزشگاه آزاد هنری در رشته‌های مختلف فعال است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان سمنان فرهنگ شهریه آموزشگاه های آزاد هنری برای سایر شهرستان ها شهرستان های سمنان گرمسار و دامغان 15 هزار تومان 20 هزار تومان استان سمنان کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۳۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت: از مجموع هزار کلاس درس که در بیش از ۲۰۰ فضای آموزشی احداث شده است تاکنون بیش از ۴۰ درصد از آنها هوشمندسازی شده است.


علی اکبر چراغیان افزود: هوشمندسازی کلاس های درس با هدف ایجاد بستری برای یادگیری مداوم، لذت بخش، عمیق، تقویت انگیزه، خلاقیت و ارتقای کیفیت  وبا کمک خیران و از منابع ادارات کل آموزش و پرورش و تجهیز و نوسازی مدارس استان خراسان رضوی صورت گرفته است.


استانداردسازی سیستم گرمایشی ۷ فضای آموزشی در بردسکن و روستاهای کوهپایه
مدیر آموزش و پرورش بردسکن گفت: در راستای جلوگیری از حوادث احتمالی به همت مدیریت آموزش و پرورش و اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان عملیات اجرایی استانداردسازی سیستم گرمایشی ۷ فضای آموزشی در بردسکن و روستاهای کوهپایه این شهرستان آغاز شده است

 

چراغیان افزود: اعتبار تخصیصی برای  این تعداد طرح ۵۵ میلیارد ریال  است و تا ۵ ماه آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

وی عنوان کرد: تاکنون بیش از ۵۰ درصد از مجموع ۲۰۰ فضای آموزشی شهرستان بردسکن به سیستم گرمایشی مجهز شده است.

دیگر خبرها

  • مبلغ شهریه مدارس غیردولتی را آموزش و پرورش تعیین نمی‌کند
  • تصمیمی برای تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد اتخاذ نشده است
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا