Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، این مراسم با حضور داوران، مربیان و برخی اهالی تکواندو و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حضور سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، گل محمدی مدیرکل تربیت بدنی و علی خلیلی رئیس هیأت تکواندو استان تهران به همراه جمعی از پیشکسوتان استان برگزار شد.

در این مراسم بعد از تلاوت آیاتی از قران مجید، سرود جمهوری اسلامی ایران و ارائه گزارشی از مسابقات توسط مسعود لشگری دبیر هیأت، پیام تصویری برخی از مربیان و تکواندوکاران خارجی حاضر در این مسابقات از کشورهای ترکیه، ایتالیا، انگلستان، توگو و ونزوئلا برای حاضرین پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس از مربیان، داوران و دست اندرکاران برگزاری این رقابتها تقدیر و تشکر شد.

علی خلیلی در این مراسم ضمن خیرمقدم به حاضرین و تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان، داشت: گرامی می‌داریم ایام قیام عاشورا و شهدای دشت کربلا و از خداوند می‌خواهم که ما را هر سال یک قدم به معرفت عاشورایی نزدیک کند. چرا که امروز آن چیزی که می‌تواند مسیر راه بشریت را ترسیم همین قیام عاشورا، زنده نگه داشتن یاد شهدا و در رأس آن امام حسین (ع) است و امام فقید هم تاکید داشته‌اند که ما هر چه داریم از محرم و صفر است. امسال خیلی‌ها تصور داشتند که به دلیل کرونا مراسم محرم کمرنگ خواهد شد که به فضل خداوند شیفتگان اهل بیت، مراسمی باشکوه‌تر از سالهای قبل با رعایت دستور العمل های لازم را برگزار کردند.

وی معرفی فدراسیون تکواندو ایران به عنوان بهترین فدراسیون دنیا را تبریک و اظهار داشت: وقتی اعلام می‌شود که جمهوری اسلامی ایران در میان همه کشورهای دنیا بهترین شده است، این موفیقت و افتخاری بس بزرگ و متعلق به همه جامعه تکواندوست. من به عنوان یکی از اعضای کوچک این خانواده به این عنوان افتخار می‌کنم. این افتخار را شما مربیان، قهرمانان و داوران بدست آوردید.

رئیس هیأت تکواندو استان تهران ادامه داد: در مجامع بین المللی ملاحظه ما را نمی‌کنند، اما وقتی مباحث فنی به میان می‌آید، دست‌ها را به نشانه تسلیم بالا می‌برند. بدون شک معیار و شاخص‌های بوده است که بعد از ارزیابی عنوان برترین را به ایران اهدا کردند و این افتخار نصیب جمهوری اسلامی ایران شد و ان شاالله قدر این افتخار را بدانیم و سالهای سال بتوانیم آن را تکرار کنیم.

خلیلی افزود: با وجود شرایطی که بواسطه کرونا در دنیا حاکم است، نیازمند آن هستیم که شور نشاطی در جامعه ایجاد کنیم، باید بدانیم که نبود ورزش و یا رویداد ورزشی در جامعه مسائلی را بوجود خواهد آورد. هر چند دولت مردان می‌بایست فکری برای مشکلات ایجاد شده برای مربیان داشته باشند. افرادی که زندگی خود را از مربگیری تأمین می‌کنند، به صورت جدی به دردسر افتادند و متولیان امر باید چاره‌ای بیاندیشند.

رئیس هیأت تکواندو استان تهران به رقابتهای مجازی تهران هم اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، موفق شدیم مسابقه‌ای را در سطح جهانی برگزار کنیم و من از همه کسانی که در برگزاری این رقابتها کمک کردند، مربیان و داوران صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم. کار بزرگ و در عین حال سختی بود که به همت همه عزیزان به ثمر نشست. در چنین شرایطی باید خلاق باشیم و ما می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. هر چند تا کنون نیز بسیاری کارها صورت گرفته که دنیا را متحیر کرده است.

پولادگر: سال پرکاری در تکواندو ایران داشتیم

سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو نیز در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از مسئولان هیأت تهران برای برگزاری چنین مسابقات با شکوهی گفت: تکواندو تهران فعالیت‌های بسیار خوبی داشته و برگزاری چنین مسابقاتی تدبیر خردمندانه‌ای بوده است. تعداد شرکت کنندگان در این رویداد از ۷۸ کشور بسیار قابل توجه است که ان شاالله با کیفیت بالا هم برگزار شود. در روزهایی که کرونا در تمام دنیا مشکلاتی برای همه ورزشها ایجاد کرده باید به صراحت عنوان کنم، جام پایتخت یکی از باشکوه‌ترین مسابقاتی است که به این شکل برگزار می‌شود و بعد از پایان مسابقات گزارش جامع برای فدراسیون جهانی ارسال خواهیم کرد.

وی افزود: در روزهایی که اغلب بهانه‌ای دارند برای ساکن بودن و فعالیت نکردن، برگزاری این مسابقات با این خلاقیت و نوآوری خیلی ارزشمند است. برای فدراسیون جهانی هم اهمیت بالایی دارد که فدراسیون‌ها در حوزه‌های مختلف فعال باشند. کما اینکه تکواندو ایران تعطیل نبوده و به جرأت می‌توانم بگویم یکی از پرکارترین سال‌ها را پشت سر گذاشتیم و به جز مسابقات در بخش مبارزه که نمی‌توانستیم به دلیل دستورالعمل‌های موجود، برگزار کنیم، دوره‌های آموزشی، آزمون‌ها، داوری، هماهنگی و… برگزار کردیم. همین رویدادی که توسط هیأت تکواندو تهران در حال برگزاری است، شاید در حال عادی برگزار نمی‌شد. فعالیتی فراتر از شرایط عادی در تکواندو ایران در ماه‌های اخیر شاهد بودیم.

رئیس فدراسیون تکواندو به انتخاب بهترین فدراسیون جهان از سوی WT هم اشاره کرد و ادامه داد: این انتخاب مربوط به این دوره خاص نیست و فدراسیون جهانی گزارش ۴۰ ساله را از ما درخواست کرد. این انتخاب بواسطه فعالیت ۴۰ ساله تکواندو ایران در بخش‌های مختلف صورت گرفت. بابت این به آحاد جامعه تکواندو ایران در هر جایگاهی تبریک می گویم.

پولادگر ادامه داد: و مهمترین پارامتری که باعث این انتخاب شد، فعالیت چشمگیر در رده‌های سنی پایه بود. در رده سنی نونهالان از زمان راه اندازی مسابقات جهانی و آسیایی، تیم‌های دختران و پسران ما همیشه روی سکوی جهانی بودند و در آسیا نیز قهرمان بوده‌اند. تیم‌های دختران ما در این رده موفق تر از پسران عمل کرده‌اند. تلاش فدراسیون برای تقویت بنیه علمی تکواندو ایران نیز خیلی مورد توجه قرار گرفت. در سمینار علمی که همزمان با روز جهانی تکواندو برگزار شد، ۱۱۹ عنوان مقاله مطرح شد که بسیار حائز اهمیت بود و این بیانگر سطح بالای علمی تکواندو ایران است و امروز ثمره تلاش همه آحاد تکواندو ایران را می‌بینیم.

وی افزود: به عنوان خادم تکواندو ایران از تلاش‌های همه اعضای این خانواده پرافتخار در همه عرصه‌های مختلف تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم ادامه بدهیم این مسیر درست و فعالیت چشمگیر را که روزی تکواندو به عنوان نمادی از مدیریت انقلاب ایران در جهان شناخته شود.

رئیس فدراسیون تکواندو در پایان گفت: سال گذشته مراسمی با شکوه توسط هیأت تهران در روز جهانی تکواندو و در سالن ۱۲۰۰۰ هزار نفری آزادی برگزار شد که بسیار مورد توجه فدراسیون جهانی قرار گرفت و در مجله WT نیز منتشر شد که خیلی اهمیت داشت.

کد خبر 5023145

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو فدراسیون تکواندو ایران سیدمحمد پولادگر تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال تراکتور لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران نقل و انتقالات لیگ بیستم لیگ برتر والیبال ویروس کرونا والیبال تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس فدراسیون والیبال رئیس فدراسیون تکواندو فدراسیون جهانی تکواندو ایران هیأت تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد ماجد، کمیسر سازمان جهانی تبلیغات در ایران گفت: این رویداد با نام «فارِس ابراهیم ابوحمد» به عنوان یکی از بزرگترین نسل آفرینان رسانه و تبلیغات در قرن بیستم، نام گذاری شده است. 

ماجد ادامه داد: جایزه «فارِس» در حوزه‌ مسئولیت اجتماعی و پرورش ستارگان آینده، بر معرفی افرادی تمرکز دارد که برای تعالی نسل بعدی و تمهید شرایط رشد استعدادهای جوان نقش ویژه‌ای ایفا کرده‌اند.

 کمیسر IAA در ایران افزود: این رویداد روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در استیج اینوتکس و با حضور و سخنرانی اساتید برجسته‌ و چهره‌های شاخصی از کشورهای هلند، استرالیا، روسیه، چین، ترکیه، مالزی، لبنان و شماری از اعضای هیئت مدیره سازمان جهانی تبلیغات (IAA) برگزار می‌شود.

ماجد در ادامه با اشاره به سایر برنامه‌های سازمان جهانی تبلیغات در نمایشگاه اینوتکس گفت: به مناسبت ۵۰ سالگی حضور ایران در سازمان جهانی تبلیغات، اعضا و فعالان حوزه رسانه و ارتباطات بازار در سومین روز از برگزاری نمایشگاه اینوتکس گردهم می‌آیند تا به بررسی آخرین وضعیت فعالیت‌های این سازمان بپردازند.

وی تصریح کرد: نشست پنجاه سالگی سازمان جهانی تبلیغات (IAA) در ایران، علاوه بر استفاده از تجربیات اساتید و خبرگان بین‌المللی این حوزه، به بررسی شرایط و زمینه‌های رشد و پیشرفت نسل آینده از منظر اندیشمندان ایرانی می‌پردازد. 

ماجد ادامه داد: سازمان جهانی تبلیغات به عنوان نهاد بین المللی حوزه ارتباطات و بازار (MARCOM) از سال ۱۹۳۸ (۷ سال قبل از شکل گیری سازمان ملل متحد) به استانداردگذاری، نظم گ‌دهی، طراحی رگولاتوری و سلف رگولاتوری‌ها، آموزش، انتقال فناوری و تکثیر و انتقال دانش در عرصه بین‌المللی می‌پردازد و امروز با بیش از ۸۶ عضو جهانی، از بالاترین سطح تأثیرگذاری در بین متخصصان و جوانان حوزه رسانه، مارکتینگ، تبلیغات و توسعه بازار برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، «فارس ابوحمد» نیز که طی پنج دهه فعالیت حرفه‌ای در  سازمان جهانی تبلیغات (IAA)، چهار دوره قائم‌مقام و سه دوره پرزیدنت و دبیرکل این سازمان بوده است، به عنوان موثرترین حامی رشد و تعالی جوانان کشورهای کم‌برخوردار شناخته شده و بسیاری از بزرگان تبلیغات و رسانه در کشورهای آسیایی و اروپایی در زمره شاگردان او هستند.

 اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۵۰ مجموعه شرکت‌کننده و ۲۰ رویداد و بخش جانبی‌ خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • هفته جهانی نجوم، تعامل بین منجمان و شهروندان
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد