Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@07:44:50 GMT

مشروح 20، یکشنبه 23 شهریور 99

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۳۷۶۸

‍‍‍‍‍‍

نشست سران سه قوه ، پیگیری مشکلات بازار سهام در نشست مجلس با حضور وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی و آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از مهمترین عناوین مشروح 20 یکشنبه 23 شهریور است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پیگیری مشکلاتء بازار سهام در نشست مجلس با حضور وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نشستی غیرعلنی* که سه ساعتی طول کشید. بعد از نشست، رئیس مجلس، صیانت از سرمایهء مردم رو از اولویت های مجلس دونست و اطمینان داد مجلس با قوت بر بازار سرمایه، نظارت خواهد کرد.

آقای قالیباف گفت: در این نشست، تصمیمات مهمی درباره بازارگردانی و استفاده از ابزارهای پوشش ریسک و بیمهء سهام گرفته شد.

در جلسه علنی مجلس هم نمایندگان با دو فوریت، طرح اصلاح قانون خرید تضمینی محصولات اساسیء کشاورزی، بویژه گندم، موافقت کردن. درصورت تائید نهایی ، شورایی متشکل از رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر جهاد کشاورزی ، رئیس سازمان نظام صنفی، کشاورزء خبره و نمایندگانی از مجلس، قیمت این محصولات رو تعین می کنه.
****************************
شاخص کل بورس با افت 5 هزار واحدی, به عدد یک میلیون و 578 هزار واحد رسید .
****************************
رئیس جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی که ویدئو کنفرانسی برگزار شد گفت: دانشگاهی و دانشجو در عین حال که نقادی می کنه نقش مهمی هم در امیدآفرینی داره.

****************************
رئیس رسانه ملی در حکمی مجید آخوندی ، معاون سیاسی صدا و سیما را به ریاست ستاد انتخابات سال ۱۴۰۰ رسانه ملی منصوب کرد . ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، همزمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین انتخابات میاندوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.
****************************
عذرخواهی وزیر آموزش و پرورش بابت حذف تصویر دختران از روی جلد کتاب سوم . آقای حاجی میرزایی گفته : به خاطر این بی‌سلیقگی معذرت می خوام . رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش هم قول داده این موضوع اصلاح بشه .

****************************
کشف 32 تن کرهء احتکار شده در شهریار...

****************************
دوربین، سپر جان یک محیطبان شد. خبرنگار شبکه خبر به عیادتء محیط بانی رفته که هدف تیراندازی شکارچیانء غیرمجاز، قرار گرفته.

شمار مبتلایانء شناسایی شده به ویروس کرونا در کشور، از ابتدای شیوع تاکنون، فراتر از ۴۰۰ هزار نفر رفت. حدود 345 هزار نفر از این تعداد، بهبود یافتن. شمار جانباختگان هم با احتساب ۱۲۸ نفری که امروز به جمع قربانیان این ویروسء منحوس، اضافه شدن به ۲۳ هزار و ۱۵۷ نفر رسیده. ۲۸ استان در وضعیت قرمز یا هشدارء کرونا قرار دارن. مشاهدات نشون میده برخلاف باورء عده ای که کرونا به سراغ بچه ها نمیره، کودکان هم به این بیماری مبتلا میشن.

*********
سران سه قوه بعد از مدت ها، یک بار دیگه دور هم جمع شدن؛ این بار به میزبانی رئیس جمهور. اقای روحانی بعد از نشست گفت در این جلسه آخرین اوضاع و تحولات داخلی و خارجیه بویژه مسایل اقتصادی مورد توجه قرار گرفت


صدور کیفرخواست متهمان پرونده سیلء اسفند ۹۷ ءگلستان... رئیس کل دادگستریء گلستان گفت : این پرونده، ۱۱ متهم داشت که بعد از دریافت نظراتء کارشناسی و گزارش سازمان بازرسی ، برای دو نفر، به اتهام اجرا نکردن تکالیفء قانونی، اهمال و تضییع اموالء دولتی و عمومی، کیفرخواست* صادر شد. آقای هاشمیان، علت طولانی شدن زمان صدور کیفرخواست رو هم تعلل در پاسخ هیئت گزارش ملی سیلاب، عنوان کرد.
***********************
بازگرداندن متهم فراریء پرونده کلاهبرداریء صرافیء غیرمجاز با بیش از 180 شاکی به کشور...

***********************
فرمانده نیروی انتظامی، در جلسهء مشترک با برخی فرماندهانء سپاه گفت : اگر بخواهیم از نظر اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و نظامی پیشرفت کنیم، باید فرهنگ دوران دفاع مقدس* رو الگو قرار بدیم. سردار اشتری همچنین اضافه کرد: وحدت بین نیروهای مسلح برای حل مشکلاتء مردم در حوادث، ازجمله سیل، زلزله و کرونا، جزء اولویتهاست.
***********************
پیکر مرحوم آیت‌الله حاج شیخ یوسف صانعی، در قم تشییع و به خاک سپرده شد . آیت‌الله صانعی، دیروز در 83 سالگی، دعوت حق رو لبیک گفت .
***********************
مراسم تشییع پیکر زنده یاد طوبی کرمانی، با حضور جمعی از استادان دانشگاه و فعالان فرهنگی، برگزار شد . زنده یاد کرمانی، دبیرکل اتحادیه جهانی زنانء مسلمان و مشاور دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی، دیروز بعد از یک دوره بیماریء نارسایی کبد، درگذشت.
***********************
رصد بازار لوازم التحریر با گشت های تعزیرات...

*************
مبنای همسان سازی حقوقء بازنشستگان و هزینهء استفاده از شبکه شاد، در شبکه خبر پیگیری شد. خبرنگاران به سراغ ماجرای لغو حق پخش تلویزیونی بازی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانانء آسیا هم رفتن.
ـــــ خبرنگاران 6550762
خشم فلسطینیان به آشکار‌سازی روابطء بحرین با رژیم صهیونیستی... فلسطینی ها، در نوارغزه، تظاهرات کردن. فلسطینی ها تصاویر حکامء بحرین و امارات رو به آتش کشیدن.
سخنگوی جنبش حماس تاکید کرده مقاومت، تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی و مقابله با توطئه‌های در مسیر پیشء روی فلسطینه. گروه‌های فلسطینی، جمعه رو روز اعتراض به سازش صهیونیستی ـ بحرینی، اعلام کردن.

در واکنش به خوش خدمتیء حکام بحرین برای صهیونیستها، رهبر نهضت اسلامیء بحرین گفته عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر، مردوده و قطعاً ساقط میشه. شیخ عیسی‌قاسم گفته: توافق با رژیم صهیونیستی، اقدامی شوم علیه امتء اسلامیه. علمای بحرین هم اعلام کردن رژیم دیکتاتوریء بحرین، هیچ پیوندی با ملت*ء بحرین نداره و ملت بحرین از این اقدامء آل خلیفه، حمایت نمی کنه.
مردم بحرین هم با وجود حاکم بودن فضای امنیتی، در اعتراض به عادی سازی روابطء رژیم حاکم بحرین با رژیم صهیونیستی، تظاهرات کردن . تظاهرکنندگان، شعارهایی ضد رژیم آل خلیفه و رژیم صهیونیستی سردادن.
*****************
تظاهراتء دیگری، ضد فساد و ناکارآمدیء نتانیاهو در مهار کرونا، در سرزمین های اشغالی برگزار شد. اعتراضات علیه ناکارآمدی‌ها، ازجمله فساد مالیء نخست وزیر رژیم صهیونیستی، از سه ماه پیش* آغاز شده.

*************
شمار جانباختگانء آتش‌سوزیء جنگلی در امریکا، به 33 نفر افزایش یافته. دهها نفر هم ناپدید هستن. ایالت های اورگان و کالیفرنیا، کانون اصلی آتش سوزی های گستردهء جنگلی ست.
شبکه سی‌ان‌ان، این آتش‌سوزی‌های جنگلیء گسترده رو تخریب تاریخی توصیف کرده. ساکنانء بخش‌های درگیرء آتش، مجبور به ترک خونه هاشون شدن. سرعت پیشروی آتش به حدی زیاده که بسیاری از خانواده ها، فرصت برداشتن لوازم ضروری رو هم نداشتن. شعله‌های آتش، فقط در کالیفرنیا، بیش از سه میلیون هکتار زمین رو به ویرانه تبدیل کرده. شهر بِری کریک در کالیفرنیا، به طور کامل نابود شده. خبرنگار شبکه فرانس 24 هم اوضاع این روزهای ایالت اورگان رو اینطور گزارش داد: چیزی جز سیاهی دیده نمی شه.
***************
پایان برداشت برنج در استان گیلان...

**************************
کشف انبار خوراکی های تاریخ مصرف- گذشته، در شورآبادء شهرری...

**************************
طوفان شن در پایتخت ترکیه، نفس شهروندان رو بند آورد. طوفان، شهرستان پولاتلی، از توابع استان آنکارا رو در تاریکی* فرو برده. شش نفر هم زخمی شدن . این طوفان در 50 سال گذشته، بی سابقه است.
**************************
درحالی که کرونا، لحظه به لحظه در جهان قربانی می گیره، در برخی مناطقء اروپا، ناباورانه علیه قوانینء مقابله با کرونا، تظاهرات* برگزار میشه. در مونیخء آلمان، تظاهرات بدون ماسک علیه محدودیت‌های کرونایی، برگزار شد. در ورشوی لهستان هم تظاهرکنندگان، لغو قوانین کرونایی رو خواستار شدن.
در اروپا، اسپانیا ، فرانسه ، انگلیس ، ایتالیا و آلمان، بیشترین مبتلایان رو دارن. در فرانسه، ابتلای روزانهء 10 هزار نفری گزارش شده.
در 24 ساعت گذشته در انگلیس هم سه هزار و 497 ابتلای جدید، ثبت شده. گاردین گزارش داده موارد ابتلا در این کشور، تقریبا هر هفت روز، دو برابر میشه.
در بیرمِنگام، محدودیت های سختگیرانه تری اعمال شده که فعالیت های اجتماعی رو به شدت، محدود می کنه. در ایتالیا هم افزایش آمارء کرونا، مسئولان بهداشتی رو نگران کرده.

هند همچنان بیشترین موارد ابتلای روزانهء جهان رو داره. در 24 ساعت گذشته، بیش از ۹۴ هزار هندی، کرونا گرفتن. با این افزایش، تعداد کل مبتلایان به 4 میلیون و 788 هزار نفر رسیده. بیش از 78 هزار هندی هم تاکنون جونشون رو از دست دادن.
********* کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: مشروح 20

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مشروح 20 رژیم صهیونیستی برگزار شد هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۳۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که تعدادی از افسران ارشد ارتش این رژیم قبل از شروع تحقیقات در مورد حوادث ۷ اکتبر گذشته با وکلای این تحقیقات در ارتباط هستند.

براساس گزارش النشره، این رسانه‌ی صهیونیستی اعلام کرد که انتظار استعفای هرزی هالوی، رئیس ستاد ارتش صهیونیستی در هفته‌های آینده پیش بینی می‌شود و بحث در مورد جانشین او در جریان است.

رسانه‌های صهیونیستی انتظار دارند که استعفای آهارون هالسوا، رئیس بخش اطلاعات نظامی ازتش صهیونیستی (امان) منجر به استعفای سلسله‌ای در رهبری ارتش این رژیم طی هفته‌های آتی یا پس از انجام تحقیقات داخلی طی تابستان آینده، شود. 

در این گزارش آمده است که از جمله فرماندهانی که انتظار می‌رود استعفای خود را ارائه کنند، هرزی هالیوی رئیس ستاد ارتش و امیر برام معاون او به همراه آوی روزنفلد فرمانده لشکر غزه و یارون فینکلمن فرمانده ناحیه جنوبی  هستند. 

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی همچنین فاش کرد که موج استعفا بیانگر آشفتگی بخش اطلاعاتی بوده است. براساس این گزارش، استعفای دسته جمعی این افسران ناشی از اعتراض آنها به روند عملیات و جنگ بوده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز ۱۳ بهمن ماه اعلام کرد که رؤسای ستاد کل ارتش، شعبه اطلاعات نظامی ارتش، شاباک (امنیت داخلی) و فرمانده منطقه جنوبی ارتش تصمیم گرفتند به محض پایان جنگ در غزه استعفا دهند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی ۲۷ بهمن ماه نیز گزارش دادند، هزاران نفر از نیرو‌های پلیس این رژیم پس از عملیات ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) طوفان الاقصی به استعفا و بازنشستگی پیش از موعد تمایل پیدا کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیل
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • اعتراض دانشجویان آکسفورد به سفر پلوسی
  • جلال زاده: ایران در عملیات " وعده صادق" در راهبرد و تاکتیک رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد + فیلم