Web Analytics Made Easy - Statcounter

دود ناشی از آتش‌سوزی در شهر دیترویت ایالت اورگن آمریکا باعث شده تا قایق‌های تفرجگاه ساحلی "بیچی کریک" در دریاچه دیترویت قابل رویت نباشد/ اسوشیتدپرس یک مرد آمریکایی در حال حمل یک سطل آب برای خاموش کردن تنه در حال سوختن یک درخت در زمینش در شهر "میل سیتی" ایالت اورگن/ اسوشیتدپرس "کیت براون" فرماندار ایالت اورگن آمریکا از محوطه نمایشگاه شهر "سالم" که اینک محل اسکان آسیب‌دیدگان آتش سوزی آمریکا و داوطلبان برای اطفای حریق در این منطقه است؛ دیدن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین به محل رسیدگی و نگهداری از حیوانات نجات یافته از آتش‌سوزی سر زد. آتش‌سوزی از روز شنبه در محدوده آبشار اورگن گسترش یافته اما سرعت آن در این منطقه نسبت به اوایل هفته جاری میلادی کمتر شده است/ AP, Pool حذف یک مجسمه برنزی بدون نام از سربازان کنفداریسون در خارج از دادگاه شهر "شارلوتس‌ویل" در ویرجینای آمریکا. کنفدراسیون‌های ایالات جنوبی آمریکا، مجموعه‌ای از ایالات جنوبی بودند که پس از پیروزی "آبراهام لینکلن" در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۸۶۰ میلادی، جدایی خود را از ایالات متحده اعلام کردند. دلیل جدایی این کنفدراسیون، نگرانی زمین‌داران بزرگ و کشاورزان از تلاش آبراهام لینکلن برای لغو برده‌داری بود/ اسوشیتدپرس "محمد صلاح" بازیکن قرمز پوش لیورپول در سمت راست تصویر سومین گل خود را در بازی بین تیمش و "لیدزیونایتد" به ثمر رساند و هتریک کرد/ Pool- اسوشیتدپرس یک زن که از علائم بیماری کرونا رنج می‌برد با پیچیدن یک ملحفه به دور خود در حال استفاده از درمان خانگی بخور در منطقه "اوکایالی" در کشور پرو است/ اسوشیتدپرس کارکنان دولت پرو، جسد یک مرد 88 ساله را از خانه‌اش خارج و در خودروی حمل اجساد می‌گذارند. این فرد به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در منطقه "اوکایالی" پرو جان باخته است. مدیر سازمان بهداشت منطقه اوکایالی از مرگ روزانه 15 نفر بین ماه‌های می تا ژوئن خبر داده است/ AP دختر کوچک پس از درگیری پلیس ضد شورش و مهاجران در شهر "موتیلنه" مرکز جزیره لسبوس یونان یک زن را محکم در آغوش کشیده است. هزاران پناه‌جو و مهاجر در جزیره لسبوس یونان پس از آتش سوزی روزهای گذشته و نابودی کمپ، مجبور به خوابیدن در فضای باز هستند/ Time News شرکت زنان در تظاهرات روز شنبه در شهر "مینسک" در پایتخت بلاروس. آنها به نتایج انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعتراض داشته و خواستار برکناری "الکساندر لوکاشنکو" رئیس‌جمهور این کشور هستند/ Tut.by via AP یک مدل در هفته مد مرسدس بنز در مادرید اسپانیا/ AP Photo تخریب یک مزرعه در آتش‌سوزی منطقه اورگن/ رویترز "ایر فورس 1" هواپیمای حامل رئیس‌جمهور آمریکا در پس زمینه کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ در فرودگاه بین‌المللی MBS در ایالت میشیگان/ رویترز مردی در حال خاموش کردن آتش باقی مانده از آتش سوزی انبار لاستیک و روغن در بندر بیروت در لبنان/ رویترز مردی با ماسک در میان اتوبوس‌های مسافری که به دلیل اجرای محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در کلکته هند پارک شده‌اند/ رویترز

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دیدنی های روز عکس پارسی خبر آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان یاسوج در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

دانشگاهیان، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه یاسوج در حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم جعلی اسرائیل و حمایت‌های آمریکا از این رژیم کودک‌کش با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس اقدام پلیس آمریکا را محکوم کردند.   خیزش دانشجویی اخیر در حمایت از فلسطین در امریکا و اروپا، بزرگ‌ترین اعتراضات ضد اسراییلی در دل غرب از زمان تأسیس این رژیم جعلی است و نویدبخش فعال شدن دوباره جنبش دانشجویی در امریکا و اروپا این بار علیه اسراییل است.   برخی از رؤسای دانشگاه‌های ایران‌ ایمیل‌های حمایتی از خیزش اخیر دانشجویان و اساتید برای رؤسای دانشگاه‌های امریکا ارسال کردند. تشکل‌های دانشجویی نیز تجمعات حمایتی از این خیزش برگزار کردند.
 دانشگاه های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست های حمایتی دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند، در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیات علمی بازداشت شده اند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • دیدنی های امروز؛ اعتراضات ضداسرائیلی در آمریکا
  • راهکارهای خانگی برای درمان معده‌دردهای خفیف
  • علائم آلرژی فصلی را بشناسید + موادغذایی آلژی‌زاراهکار درمان خانگی
  • تجمع دانشجویان یاسوج در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • این دختر به نماد اعتراضی در امریکا تبدیل شده است | تصویر
  • 17 درمان سریع خانگی التهاب معده
  • عالم غرب مدرن وارد دوران بحران انحطاط خود شده است
  • درمان‌های طبیعی و خانگی که به کاهش معده‌ درد کمک می‌کند
  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس
  • نمای دیدنی از بسته شدن سقف آتلانتا استادیوم، از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024 / فیلم