Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارداد فصل جدید هم با یحیی گل محمدی در پایه ۵ میلیارد و دویست میلیون تومان است که با اضافه شدن آپشن‌های قهرمانی، صعود از آسیا و… می‌تواند به مراتب بالاتر از این مبلغ باشد که سرخ‌ها اشاره‌ای به آن نمی‌کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شرایط قیمتی بازیکنان و مربیان لیگ برتری امسال طوری شده که همه اهالی فوتبال و البته هواداران فوتبالی هاج و واج مانده‌اند که چه اتفاقی افتاد که در طول یک فصل قیمت برخی بازیکنان و مربیان تا ۴ الی ۵ برابر بالا رفته و البته بعضا پیش آمده که برخی‌ها با همین مبالغ بالا هم راضی به تمدید قرارداد با تیم‌های سابق نشده و راه را به سمت تیم‌های دیگر کج کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین حواشی متوجه دو تیم پرسپولیس و استقلال بود.

در این بین بازیکنان پرسپولیس با تکیه به قرارداد ۵ میلیارد و دویست‌میلیون تومانی سرمربی تیم‌شان معتقدند که او در مقایسه با برخی مربیان لیگ برتری که رقم‌هایی در حدود ۱۴ تا ۱۵ میلیارد تومان از تیم‌هایشان درخواست کرده‌اند، مبلغی به مراتب پایین‌تر دارد و البته از لحاظ فنی در وضعیت بهتری به سر می‌برد.

در این خصوص البته افرادی که تلاش می‌کنند مبلغ یحیی را پایین‌تر از همتایان لیگ برتری‌اش جلوه بدهند هیچ اشاره‌ای به مبلغ رضایتنامه این مربی نمی‌کنند که دریافت رضایتنامه این مربی برای سرخ‌ها حدود ۶ میلیارد تومان هزینه در برداشته و البته قرار است به آن هزینه دیرکرد هم تعلق بگیرد!

قرارداد فصل جدید هم با یحیی گل محمدی در پایه ۵ میلیارد و دویست میلیون تومان است که با اضافه شدن آپشن‌های قهرمانی، صعود از آسیا و… می‌تواند به مراتب بالاتر از این مبلغ باشد که سرخ‌ها اشاره‌ای به آن نمی‌کنند.

حالا هم خبر رسیده که یحیی حاضر شده با همین مبلغ با پرسپولیس  یک‌سال دیگر هم تمدید قرارداد کند و در فصل بیست و یکم هم روی نیمکت سرخ‌ها بنشیند اما جالب است بدانید که او برای همین فصل هم دنبال اضافه کردن حدود ۲۰ درصد به قراردادش است و برای قرارداد جدید هم به همان اندازه‌ای پول می‌خواهد که از سپاهان و یک تیم دیگر لیگ برتری پیشنهاد داشته است و این یعنی قرمزها که درگیر پول برانکو هستند و به‌زودی باید مطالبات کالدرون را هم بدهند برای سرمربی فعلی هم مبلغ قابل‌توجهی باید کنار بگذارند.

فرهیختگان

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتری ۵ میلیارد سرخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۳۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

مسابقات فوتبال باشگاهی آسیا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ به خط پایان رسیده و تنها بازی‌های فینال دو تورنمنت قاره کهن باقی مانده است. تیم‌های العین امارات و یوکوهاما مارینوس ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند و تیم‌های الاحد لبنان و سنترال کوست مراینرز استرالیا راهی فینال AFC CUP شدند.

 

 

سایت «فوتی رنکینگز» نوشت؛ با توجه به اینکه به پایان رقابت‌های باشگاهی آسیا نزدیک شده‌ایم، دیگر هیچ تغییری در جایگاه تیم‌ها در رده‌بندی باشگاهی فوتبال آسیا به وجود نمی‌آید. ژاپن به لطف نتایج یوکوهاما مارینوس، بالاتر از کره جنوبی در جایگاه نخست رده‌بندی شرق آسیا قرار گرفته و سه سهمیه مستقیم در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا خواهد داشت.

طبق اعلام این سایت، عربستان و ژاپن سه سهمیه در فصل ۲۶-۲۰۲۵ لیگ نخبگان آسیا (سطح اول رقابت‌های باشگاهی آسیا) به دست آوردند. کره جنوبی، امارات، قطر و چین نیز دو سهمیه مستقیم و یک سهمیه در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا کسب خواهند کرد.

 

 

ایران و تایلند نیز هر کدام یک سهمیه مستقیم و یک سهمیه در پلی‌آف لیگ نخبگان خواهند داشت. همچنین یک نماینده از هر کدام از کشورهای ازبکستان، عراق، استرالیا و مالزی در سطح نخست رقابت‌های باشگاهی قاره آسیا شرکت می‌کنند.

در سطح دوم مسابقات باشگاهی آسیا (لیگ قهرمانان آسیای ۲) نیز ۱۲ کشور سهمیه مستقیم به دست آورده‌اند. ایران در کنار ژاپن، عربستان، کره جنوبی، امارات، قطر، چین، تایلند، ازبکستان، عراق، استرالیا و مالزی یک سهمیه مستقیم در این رقابت‌ها خواهد داشت.

پیش‌تر مدیر صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال (بر مبنای تخصیص ۱+۲ سهمیه لیگ نخبگان و یک سهمیه لیگ قهرمانان آسیای ۲) گفته بود قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر به‌عنوان سهمیه‌های مستقیم و قهرمان جام حذفی، به‌عنوان سهمیه پلی‌آف برای شرکت در لیگ نخبگان آسیا معرفی می‌شوند. تیم سوم لیگ نیز در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا تعیین شده است.

در صورت تأیید رسمی گزارش «فوتی رنکینگز» درباره سهمیه‌های ایران در رقابت‌های باشگاهی آسیا، می‌توان گفت قهرمان لیگ برتر در مرحله گروهی و نایب قهرمان لیگ در دور پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا به میدان می‌رود. همچنین قهرمان جام حذفی نیز مجوز شرکت در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا را کسب می‌کند.

دیگر خبرها

  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!