Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس از بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری و باقی ماندن چند تبصره از آن خبر داد

به گزارش مشرق، علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (یکشنبه ۲۲ شهریور) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه و طبق روال نشست‌های پیشین کمیسیون شوراها طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار این کمیسیون بود و تقریباً بررسی این طرح در کمیسیون به اتمام رسیده و فقط چند تبصره از آن باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس اصلاحات صورت گرفته در جلسه امروز داوطلبان ریاست جمهوری مؤظف هستند ۶ مشاور را هنگام ثبت‌نام معرفی کنند که این مشاورین باید مربوط به حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، زیربنایی و عمرانی، بین‌المللی، امنیتی و دفاعی باشند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: براساس اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری اعضای هیأت مرکزی نظارت و مسئولین اجرایی برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری باید سه ماه قبل از ثبت‌نام استعفا دهند.

حدادی خاطرنشان کرد:‌کاندیداهای ریاست جمهوری در صورت اعتراض به فرایند ثبت‌نام بایستی ظرف مدت ۲۴ ساعت اعتراض خود را نزد شورای نگهبان مطرح کرده و شورای نگهبان هم باید ظرف ۴۸ ساعت نظر خود را درباره این اعتراض بیان کند.گ

وی در پایان گفت: بررسی اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در این کمیسیون تقریباً نهایی شده و ان‌شاءالله در نشست آتی این کمیسیون به اتمام خواهد رسید.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین شورای نگهبان انتخابات ریاست جمهوری علی حدادی کمیسیون امور داخلی کشور اخبار داغ قانون انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۴۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، فاطمه زارع اظهار داشت: با این حال برخی از نقاط شهر دچار مشکل و حادثه شد که نسبت به شناسایی آن‌ها اقدام و قراراست با حفر چاه های متعدد و سایر راهکارها رفع گردد.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد افزود: نقاط حادثه خیز شهر در بارندگی اخیر ازجمله میدان صنعت، بلوار شهید بارتکوب زاده، محله حسن آباد و‌ برخی معابر شهر است که در صدد هستیم در اسرع وقت رفع تا در هنگام وقوع بارندگی دیگر شاهد آبگرفتگی در هیچ منطقه ای از شهر نباشیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگر از سخنان خود مطرح کرد: همچنین در این جلسه از کمیسیون با توجه به إرائه گزارش سازمان پسماند مقرر شد جهت حفظ بهداشت و محیط زیست شهری و جلوگیری از آلودگی آب و خاک، محل دفن پسماندهای مراکز درمانی با ظرفیت دفن ۵ ساله با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال احداث شود.

 

دیگر خبرها

  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم
  • نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند
  • نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی