Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@22:37:47 GMT

رهایی گروگان ۳۲ ساله در چابهار

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۴۲۴۷

رهایی گروگان ۳۲ ساله در چابهار

به گزارش رکنا، سرهنگ"حیدر علی کیخا مقدم " فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: در تاریخ نوزدهم تیر ماه سال جاری در پی گزارش یک فقره آدم ربایی، در یکی از محلات شهرستان "چابهار" بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی شهرستان وارد عمل شدند.

او افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل و بررسی اظهارات شاهدان عینی، مشخص شد، ۴ فرد مسلح ناشناس با صورت‌هایی پوشیده و با تهدید سلاح گرم، جوانی ۳۲ ساله را سوار بر یک دستگاه خودروی پژو پارس کرده و از محل متواری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی این جوان را ربوده و او را به مکانی نامعلوم منتقل و طی تماس با خانواده اش مبلغ ۱۰ میلیارد ریال در قبال آزادی او درخواست کرده اند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام آغاز کردند.

سرهنگ کیخا مقدم بیان داشت: سرانجام پس از چند هفته تلاش شبانه روزی پلیس، محل اسارت این جوان در یکی از روستا‌های شهرستان چابهار شناسایی و روز گذشته تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی چابهار با حضور در محل، فرد ربوده شده را پس از ۲ ماه اسارت آزاد و یک نفر از عاملان اصلی این گروگانگیری را دستگیرکرد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به معرفی متهم دستگیر شده به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: تحقیقات تخصصی درخصوص دستگیری متهمان متواری این پرونده ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم آزادی گروگانگیری اخبار حوادث آدم ربایی چابهار عکس ایران فیلم کرونا قتل کشته ساعت زندان پلیس تلگرام شهرستان چابهار پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۴۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۳ گرم طلا مسروقه از مخفیگاه مالخر/ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با دستگیری سارقین به عنف، راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده برملا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، رهام بخش حبیبی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در دوم اردیبهشت ماه سال جاری در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف طلاجات در منزلی واقع در یکی از محلات شهر آباده که منجر به قتل پیرزن ۸۲ ساله گردید، پیگیری و بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل و سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند در کمتر از ۱۰ روز سارق و همدستش را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های خرمبید و آباده با هماهنگی قضائی و اقدامات فنی موفق شدند سارق به عنف و همدستش را در ورودی شیراز دستگیر کنند.

سردار حبیبی تصریح کرد: متهمین پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی اولیه به سرقت به عنف همراه با قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده اقرار کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: قاتل و همدست وی که از سارقین حرفه‌ای بودند در بازجویی تخصصی به شش فقره سرقت به عنف دیگر در شهرستان‌های خرمبید و آباده نیز اقرار کردند.

حبیبی با بیان اینکه در این خصوص یک نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد، تصریح کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه مالخر ۱۰۳ گرم طلاجات مسروقه به ارزش سه میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال کشف شد، از شهروندان درخواست کرد از نگهداری طلاجات و وجوه نقد به مقدار زیاد در منزل و خودرو پرهیز کرده و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند.

کد خبر 750117

دیگر خبرها

  • (عکس) جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن
  • گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شیراز
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • جزئیا جدید از ربودن یسنا/ بازجویی پلیس از ۵۰ مطلع و مظنون
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • کشف ۱۰۳ گرم طلا مسروقه از مخفیگاه مالخر/ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات