Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده ولی فقیه در استان البرز در دیدار با نماینده منتخب مردم استان البرز با بیان اینکه اطاعت از ولی امر مسلمین را روش خود قرار دهید، گفت: با شفافیت کامل علیه تجمل‌گرائی و اشرافی گری اقدام داشته باشید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی امام‌جمعه کرج، علیرضا عباسی نماینده منتخب مردم استان البرز در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با آیت‌الله حسینی همدانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری: نیروی انتظامی از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم دریغ نمی‌کندنماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس: برخی خطوط تولید کشور به دلیل نبودن یک قطعه تعطیل استنماینده مردم شیراز در مجلس: عمده بار اقتصاد کشور بر دوش مشاغل‌های خانگی و کوچک است

آیت‌الله حسینی‌همدانی در این دیدار ضمن عرض تبریک به نماینده منتخب مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی، برای وی آرزوی توفیق در انجام مسئولیت بزرگی که از طرف مردم به او واگذارشده را از خداوند متعال درخواست کرد.

وی با تأکید بر اینکه در طول دوران نمایندگی خدا را ناظر بر اعمال‌تان ببینید، اظهار داشت: در مسیر دین حرکت کرده و از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب پاسداری کنید.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه در وضع قوانین و نظارت بر اجرای آن کوشا باشید، بیان کرد: خدمت‌گذاری به مردم و تلاش برای رفع گرفتاری و مشکلات آنان را برای خود افتخار دانسته و با شفافیت کامل علیه تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری اقدام داشته باشید.

آیت‌الله حسینی‌همدانی بابیان اینکه ضد استکبار و دشمن صهیونیست‌ها باشید، خاطرنشان کرد: اطاعت از ولی‌امر مسلمین را روش خود قرار دهید و بدانید سعادت دنیا و آخرت شما درگرو نیت شماست.

انتهای پیام/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۴۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه درازی تا فعلیت رساندن کامل ظرفیت‌های تجاری ایران و افغانستان داریم

نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان خاطرنشان کرد: باورمندم هنوز تا فعلیت رساندن ظرفیت‌های کامل تجاری و اقتصادی دو کشور ایران و افغانستان راه درازی در پیش داریم.

به گزارش ایسنا، حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان در شبکه ایکس نوشت: «حضور در جمع فعالان اقتصادی دو کشور ایران و افغانستان در نمایشگاه ‎ایران اکسپو و بازدید از توانمندی‌های صادراتی کشور در کنار میل و اشتیاق بی‌مثال افغانستان به توسعه ظرفیت‌های اقتصادی دو کشور موجب خوشحالی و روحیه مضاعف شد. باورمندم هنوز تا فعلیت رساندن ظرفیت‌های کامل تجاری و اقتصادی دو کشور راه درازی در پیش داریم.

وی همچنین نوشت: امیدوارم با مشارکت همه دلسوزان و توانمندان، گام‌های عملیاتی جهت رفاه هرچه بیشتر دو ملت برداشته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • راه درازی تا فعلیت رساندن کامل ظرفیت‌های تجاری ایران و افغانستان داریم
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود