Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان سلسله وبینارهای «فراغت به مثابه گفت وگو» با محوریت جوانان، دانشجویان و اوقات فراغت ۱۶ لغایت ۳۰ شهریورماه در حال برگزاری است.

به همت معاونت فرهنگی دانشگاه گیلان سلسله وبینارهای «فراغت به مثابه گفت وگو» با محوریت جوانان، دانشجویان و اوقات فراغت با حضور متخصصین دانشگاهی در سطح کشور در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر عباس وریج کاظمی، استادیار گروه علوم اجتماعی دانشگاه علم و فرهنگ، دکتر محمدسعید ذکایی، استاد گروه مطالعات فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر وحید شالچی، دانشیار گروه پژوهشگری اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، استاد اردشیر منصوری، کارشناس فرهنگی، دکتر محمدمهدی رحمتی، دانشیار گروه جامعه شناسی دانشگاه گیلان، دکتر فردین علیخواه، استادیار گروه جامعه شناسی دانشگاه گیلان، دکتر حسن بلند، استادیار گروه علوم تربیتی دانشگاه گیلان، دکتر ایرج شاکری نیا، دانشیار گروه روان شناسی دانشگاه گیلان، دکتر حمید اراضی، استاد گروه فیزیولوژی ورزشی دانشگاه گیلان، دکتر مقصود فقیرپور، مدرس دانشگاه فرهنگیان گیلان، دکتر سینا جهاندیده، مدرس دانشگاه فرهنگیان و دکتر علی یعقوبی، استادیار گروه جامعه شناسی دانشگاه گیلان و مدیر وبینار از جمله سخنرانان این وبینارها هستند.

محورهای ارائه شده در این سلسله وبینار شامل «پیوندهای اجتماعی و الگوهای فراغت در ایران»، «کرونا و تجربه نوین فراغتی»، «دانشجویان، فراغت و سیاستگذاری فرهنگی»، «فراغت، کرونا و زیست دانشجویی»، «دانشگاه، اوقات فراغت و ورزش»، «تجربه کرونا و دگردیسی مسکن به خانه»، «رسانه و اوقات فراغت»، «اوقات فراغت قبل و بعد از کرونا»، «برنامه ها و فعالیت های ورزشی خانگی در دوران همه گیری کووید۱۹»، «اوقات فراغت و شادکامی» و «فراغت و تجربه خواندن» است.

علاقمندان جهت شرکت در این برنامه می توانند یکشنبه ها و چهارشنبه ها از ساعت ۱۱ تا ۱۲ به لینک «htto://webinar.guilan.ac.ir/culture» مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا، این برنامه ۱۶ لغایت ۳۰ شهریورماه امسال ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی وبینار اوقات فراغت شناسی دانشگاه گیلان استادیار گروه اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۴۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ اوقات شرعی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ هجری خورشیدی ، ۱۸ شوال ۱۴۴۵ هجری قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی در گیلان به این شرح است:
*************************
تقویم روز و اوقات شرعی

*********************
هنگام اذانِ صبــح ســاعت ۳ و ۴۷ دقیقه 
طلوعِ آفتاب ساعت ۵ و ۲۱ دقیقه 
اذانِ ظهـــر ساعت ۱۲ و ۹ دقیقه 
اذان مغرب ســـــاعت ۱۹ و ۱۷ دقیقه 
و نیمه شب شرعی امشب هم ساعت ۲۳ و ۲۲ دقیقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • خودکشی از رزیدنت‌ها به پزشکان رسیده؛ چرا دکتر سمیرا آل‌سعیدی خودکشی کرد؟/ «خودکشی پزشکان به‌مثابه یک انتحار اجتماعی است»
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عجیب‌ترین رشته‌های دانشگاهی / از زامبی شناسی تا مدیریت دوشیدن شیرگاو
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت
  • دکتر ساکت به دور از مواضع سیاسی دنبال کار فرهنگی بود