Web Analytics Made Easy - Statcounter

اورتون موفق شد در اولین هفته لیگ برتر با یک گل تاتنهام را مغلوب کند.

به گزارش "ورزش سه"، در شب نبرد سرمربیان بزرگ و پرافتخار لیگ برتر، این شاگردان کارلو آنچلوتی بودند که با یک گل موفق به غلبه بر تیم ژوزه مورینیو شده و این فصل لیگ برتر را با یک پیروزی مهم آغاز کردند.

 

در همان دقایق ابتدایی و روی اشتباه جیب آلدروایرد بود که ریچارلیسون در موقعیتی تک به تک می توانست دروازه تاتنهام را باز کند، اما ضربه او در مقابل دروازه خالی و بعد از گذر از سد هوگو لوریس به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

در دقیقه 25 و روی ارسال تماشایی سون هیونگ مین از سمت چپ تاتتنهام صاحب موقعیت گلزنی شد، اما توپ با بدشانشی از مقابل پای هری کین گذشت و به بیرون رفت.

 

در دقیقه 33 سون هیونگ مین با حرکت تماشایی دله آلی را درون محوطه صاحب موقعیت گلزنی کرد، اما ضربه محکم این بازیکن با عکس العمل جوردن پیکفورد همراه شد.

 

در اواخر نیمه اول خامس در پشت محوطه اورتون صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه فنی و مواج او با اختلاف کمی به بیرون رفت و این توپ هم تبدیل به گل نشد.

 

در دقیقه 41 و روی پاس چیپ هری کین، دوهرتی در مقابل دروازه در موقعیتی تک به تک قرار گرفت که ضربه او با مهار پیکفورد همراه شد و در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت این اورتون بود که در دقیقه 55 به گل اول مسابقه دست یافت. شاگردان کارلو آنچلوتی در سمت چپ زمین صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که کالورت لوین با یک ضربه سر محکم و دقیق موفق شد ارسال لوکاس دینیه را تبدیل به گل کند.

 

 

در دقیقه 69 ریچالیسون با حرکتی تماشایی از سمت چپ می توانست گل دوم اورتون را به ثمر برساند، اما ضربه فنی او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد و این بار با پاس تماشایی خامس بود که باز هم ریچارلیسون در موقعیتی مشابه صاحب فرصت شد، اما این بار نیز ضربه او راهی به دروازه نیافت. در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی نتیجه ای نداشت و اورتون با همان بک گل موفق به شکست تاتنهام شد.

اورتون تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اورتون تاتنهام بیرون رفت اما ضربه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۴۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر در استادیوم پرنس محمد بن فهد به مصاف میزبان خود الخلیج رفت که این بازی با تک گل لاپورت به سود یاران رونالدو به پایان رسید.

در این مسابقه، تیم میزبان توانست خیلی زود و در دقیقه پنج به گل برسد. روی یک پاس در عمق، محمد شریف با داوید اوسپینا در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه او با عبور از گلر النصر وارد دروازه شد که به دلیل حضور این بازیکن در شرایط آفساید، گل او مردود اعلام شد.

ویدئو: 331241

دقایقی بعد نوبت به رونالدو بود تا یک گل مردود به ثمر برساند. او روی یک پاس در عمق با سنگربان الخلیج تک به تک شد و توانست او را از سر راه بردارد و ضربه اش را به گل تبدیل کند ولی به دلیل حضور فوق ستاره پرتغالی در آفساید، این گل رد شد.

رونالدو در دقیقه 62 فرصت گلزنی داشت. پاس در عمق بروزوویچ در موقعیت تک به تک به کاپیتان النصر رسید که ضربه او با برخورد به پایه تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.

حملات النصر بالاخره در دقیقه 68 به بار نشست. این تیم صاحب یک ضربه کاشته شد که ارسال بروزوویچ به روی دروازه با ضربه سر آیمریک لاپورت وارد دروازه شد تا زردپوشان شهر ریاض به گل نخست بازی دست پیدا کنند.

در نهایت حملات دو تیم به گل ختم نشد تا النصر بتواند در یک دیدار سخت خارج از خانه با یک گل برنده از زمین خارج شده و با یک بازی بیشتر، فاصله اش با الهلال را به عدد 9 برساند.

دیگر خبرها

  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • شیطنت بچه تخس آرسنال در دربی! (عکس)‏
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب