Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-رییس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: هر اتفاقی در وضعیت هیئت مدیره باشگاه رخ دهد مجتبی حسینی سرمربی این تیم باقی می‌ماند.

عطاءالله بهادری در گفت‌وگو با میزان، در مورد وضعیت باشگاه نفت مسجدسلیمان برای حضور در لیگ برتر اظهار داشت: همانطور که به باشگاه صنعت نفت اعلام کردند ما هم باید منتظر ابلاغ شرکت نفت ایران باشیم تا نامه تعیین تکلیف ما را به محمدی مدیرعامل مناطق نفتی و او نیز به ناصری ابلاغ کند و او به ما بگوید همچنان در این باشگاه هستیم یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: چه من باشم و چه نباشم هوادار این تیم هستم و خدمت می‌کنم. چون دلم برای این تیم می‌سوزد و می‌خواهم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر بماند تا به لطف این تیم نگاهی به زیر ساخت های این شهر شود.

 

رییس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به استعفای هدایت یزدی از سرپرستی باشگاه گفت: یزدی از دوستان من است و سابقه ورزشی دارد. او خسته شده و همانطور که به ما فشار می‌آورند او نیز تحت فشار بود. منتظر ابلاغ هستیم تا مناطق نفتی این ابلاغ را دریافت کند. اگر قرار باشد هیئت مدیره ابقا شود که می‌مانیم و کار می‌کنیم اگر نه که به عنوان هوادار این تیم باقی می‌مانیم. 

 

بهادری در مورد تعیین تکلیف مجتبی حسینی تصریح کرد: فرماندار مسجدسلیمان بسیار علاقمند است به این تیم کمک کند. از این رو مقابل آنها سر تعظیم فرو می‌آورم. پاکدل رییس شورای شهر جلسه‌ای را با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و اعضای هیئت مدیره به همراه هدایت یزدی برگزار کردند. در این جلسه بیانیه نصیریان دوست مطرح شد و او اعلام کرد خسته شده و دیگر نمی‌ماند. از این رو ما حتی اگر هیچ کاره هم باشیم به عنوان آدم‌هایی که دو فصل در این تیم بودیم برای این که تیم عقب نیفتد با تارتار صحبت کردیم. 

 

وی ادامه داد: یزدی مستقیما با تارتار وارد مذاکره شد، اما به توافق نرسید. در واقع در کمال دوستی و احترام تارتار نیامد. مذاکره با فکری هم بی نتیجه بود، از این رو قراردادی را با حسینی منعقد کردیم. او مربی بزرگی است و با نفت مسجدسلیمان حرف های زیادی برای گفتن دارد. منتظر حسینی در لیگ بیستم باشید‌، او از این تیم به عنوان مربی روانه تیم ملی می‌شود.

 

رییس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: اگر ما در این تیم نمانیم هر کسی که به جای ما بیاید با توجه به صحبت‌هایی که شده است حسینی در سمت خود می‌ماند. با این توانی که ما داریم ضمن همه احترامی که برای او قائل هستم بهترین گزینه برای تیم ماست؛ ضمن این که دوست داشتیم تارتار بیاید.

بیشتر بخوانید: تیم‌های نفتی لیگ برتر فوتبال واگذار می‌شوند

 

انتهای پیام/

برچسب ها: مجتبی حسینی نفت مسجد سلیمان هدایت یزدی بهادری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان مجتبی حسینی نفت مسجد سلیمان هدایت یزدی بهادری باشگاه نفت مسجدسلیمان هیئت مدیره باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل بانک سینا برکنار شد

به گزارش صدای ایران،روابط‌عمومی بانک سینا، هیئت‌مدیره بانک سینا روز جاری ضمن تشکر از زحمات غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل قبلی بانک سینا، علی ابدالی را به عنوان سرپرست جدید این بانک انتخاب کرد.

علی ابدالی دارای دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و از مدیران شناخته‌شده نظام بانکی است که علاوه بر مدیرعاملی و عضویت در هیئت‌مدیره بانک قوامین، از سال ۷۸ در بخش‌های مختلف نظام بانکی از جمله سازمان و روش‌ها، تحقیق و توسعه، فناوری، طرحوبرنامه، بازاریابی و کسب‌وکار، بانکداری شرکتی و بانکداری خرد در بانک‌های رفاه، قوامین و سپه حضور داشته است.

تدوین سه کتاب در حوزه بانکی، مالی، نگارش بیش از۵۰ مقاله تخصصی علمی-پژوهشی درحوزه بانکی و بانکداری و تدریس در دانشگاه ازجمله سوابق علمی وی محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • علی خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد؛ ادعای یک خبرگزاری
  • اختصاصی| خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد
  • حداقل حقوق بازنشستگان 35 درصد افزایش یافت
  • بهادری جهرمی: حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تأمین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • خطیر در استقلال ماندنی شد