Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خاکی گفت: شاخص های تعیین صادرکنندگان نمونه استان مانند سال های گذشته نیست.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛   خاکی در اولین جلسه ستاد برگزاری مراسم روز صادرات که در اتاق بازرگانی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: بنابراین است که براساس دستورالعمل جدید چند اقدام را قبل از انتخاب صادرکنندگان برجسته استان انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: تشکیل کارگروه برگزاری مراسم روز صادرات در لرستان جزو اولین اقدامات ماست و ترکیب کارگروه تغییر کرده است.

خاکی تصریح کرد: شاخص های تعیین صادرکنندگان نمونه استان مانند سال های گذشته نیست و مقداری تغییر داشته‌ است.

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان با بیان اینکه امسال فرآیند انتخاب صادرکنندگان لرستانی با اتاق بازرگانی است، خاطر نشان کرد: اولین گام اول این مرحله تشکیل کارگروه و دبیرخانه برگزاری این مراسم با حضور سازمان استاندارد، اتاق تعاونی، اداره گمرک، تشکل های اقتصادی و… است.

او یادآورشد: سامانه ای برای بررسی مدارک صادرکنندگان در اتاق ایران طراحی شده است.

خاکی تاکید کرد: اتاق های هر استان براساس کارنامه هایی که از طرف اتاق بازرگانی ایران برایشان ارسال شده، گروه های کالایی و خدماتی که بیشترین امتیاز را دارند بررسی کرده و صادرکننده منتخب را انتخاب می کنند.

این فعال اقتصادی گفت: در فاصله زمانی اول آذر تا سی ام بهمن مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه لرستان برگزار می شود.

بنابر این گزارش جلسه ستاد برگزاری مراسم روز صادرات با حضور اعضای کارگروه شامل استانداری، سازمان صمت،اتاق تعاون، گمرک و سازمان استاندارد برگزار شد و فرآیند و برنامه زمانی ثبت نام و انتخاب صادرکنندگان نمونه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و اعضای کارگروه پیشنهادات خود در خصوص برنامه های اتی عنوان کردند

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مراسم تجلیل صادرات اتاق بازرگانی صادرکنندگان نمونه اتاق بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۴۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز ۱۲ اردیبهشت ماه با حضور جمع کثیری از کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان،جشن بزرگداشت هفته کارگر برگزار و از مقام کارگر تجلیل شد.

در این مراسم که در محل سالن همایش های شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد، مهندس محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، دکتر اسکندری رئیس هیات مدیره، مهندس مرادی عضو هیات مدیره شرکت، معاونان،مدیران،کارشناسان و جمع کثیری از کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان حضور داشتند.

جشن بزرگداشت مقام کارگر به مناسبت هفته کارگر و با حضور هنرمندان استانی و ملی برگزار شد و در ادامه از کارگران نمونه و همچنین اساتید نمونه مدیریت آموزش در شرکت فولاد اکسین خوزستان تجلیل به عمل آمد.

فولاد اکسین خوزستان‌تنها تولید کننده ورق های عریض و آلیاژی در خاورمیانه و یکی از هشت تولید کننده این محصول در جهان است که به همت کارگران و متخصصان خود توانسته به چنین جایگاهی دست پیدا کند

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود
  • جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • یک هرمزگانی استاد نمونه کشوری شد
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس
  • تجلیل از ۷۴ نفر از معلمان نمونه اسفراین
  • تفاهم‌نامه صادرات محصولات قزوین به چین امضا شد