Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا صفی خانی گفت: تجلیل از فعالان اقتصادی هم برای مردم ایجاد انگیزه می کند و هم الگوسازی برای آنها خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ صفی خانی  در اولین جلسه ستاد برگزاری مراسم روز ملی صادرات که در اتاق بازرگانی لرستان برگزار شده بود، اظهار کرد: باید در کنار تشویق فعالان اقتصادی به صادرات، برای صادر کنندگان نمونه هم ابزارهای تشویقی در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: باید جذابیتی برای بخش خصوصی در زمینه های ایجاد حساب در بانک های استان، صادرات و… ایجاد کنیم گرچه تاکنون دستگاه های اجرایی استاندارد، کمرگ، صمت، تعاون و… تلاش گرده اند بهترین تعامل را با صادرکنندگان لرستانی داشته باشند.

صفی خانه تصریح  کرد: بخش خصوصی هم انتظار تسهیل در کار صادرات و هم انتظار مشوق صادراتی از طرف دستگاه های اجرایی دارد.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان بیان  کرد: باید تابو در استان لرستان شکسته شود و آسیب شناسی شود که مشکل صادرات لرستان از کجاست.

او یادآور شد: کسانی که فعال اقتصادیند چیزی جز تکریم و احترام نمی خواهند. خوشبختانه سال گذشته در اقدامی شایسته اتاق بازرگانی لرستان از پیشکسوتان فعال اقتصادی تجلیل به عمل آورد که البته باید این چنین رفتارها را رواج داد.

صفی خانی  خاطر نشان کرد: تجلیل از فعالان اقتصادی هم برای مردم ایجاد انگیزه می کند و هم الگوسازی برای آنها خواهد شد و تاثیر گذاری مثبتی بر استان دارد چراکه یکی از مشکلات اساسی استان عدم ریسک پذیری بوده و باید افرادی که ریسک کرده اند را به جامعه معرفی کرد.

او عنوان کرد:  اگر برنامه تلفیقی تشویقی و معرفی برای تجلیل از صادرکنندگان تدوین شود، بسیار کمک کننده به حوزه صادرات است.

مدیرکل سازمان صمت لرستان تاکید کرد: در سال های اخیر متاسفانه فضایی در استان شکل گرفته که افراد ریسک پذیر و نوآور سرکوب می شوند و باید تلاش کرد این وضع را تغییر داد و از توان بخش خصوصی باید در این مسیر بهره برد تا راهبرد و برنامه عملیاتی تدارک دید.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فعالان اقتصادی صمت صادارت فعالان اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه تفکیک میان فعالان اقتصادی واقعی و غیر واقعی با حضورشان در سامانه الکترونیک شناسه یکتا امکانپذیر است، گفت: از فعالان اقتصادی واقعی در راستای تحقق شعار سال حمایت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، مهدی دوستی امروز، ۸ اردیبهشت در جلسه وبیناری با فرمانداران با محوریت حذف مجوزهای کاغذی و جایگزینی مجوز الکترونیکی شناسه یکتا اظهار کرد: در نظام بروکراتیک ارتباطات انسانی و کاغذ منشأ فساد هستند که با حذف آن‌ها و توسعه سامانه‌های الکترونیک گلایه مهم مردم از فساد نیز رفع می شود. 

وی با تأکید بر لزوم شفاف سازی در تمام ابعاد تجاری، مالی و تخصیص یارانه‌های دولتی، افزود: تاکید دارم نباید محدودیت‌ها باعث زیان فعالان واقعی حوزه بازار و اقتصادشود و یکی از موارد ساماندهی شناسایی ایشان از طریق درگاه‌های الکترونیک و شناسه یکتاست.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه هرمزگان اولین استان ایجاد کننده واحد مبارزه با پولشویی در کشور بوده، گفت: سال گذشته با جدیت شفاف‌سازی را آغاز کرده‌ایم در حوزه‌های مختلف، از انتقال پروانه‌های مالیاتی، کارت‌های بازرگانی و حساب‌های بانکی مجهول تا باز پس‌گیری چند صد قطعه زمین واگذار شده برای انجام فعالیت اقتصادی که هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده بودند و این مسیر را ادامه می‌دهیم. 

دوستی ضمن بررسی آخرین آمار ثبت نام صنوف مختلف در درگاه ملی مجوزها در تمام شهرستان‌های استان، اظهار داشت: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی تکلیف دارند وقت بگذارند تا جایگزینی پروانه کسب الکترونیک بطور کامل انجام و تا فرصت ۲۵ اردیبهشت ماه همه اصناف شناسه یکتا دریافت کنند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، افزود: باید میان فعالین اقتصادی واقعی و غیر واقعی تفکیک ایجاد شود و حمایت‌ها به‌ویژه در راستای تحقق شعار سال به فعالان واقعی اختصاص داده شود که این مسئله با ثبت نام صنوف در درگاه ملی مجوزها تسریع خواهد شد. 

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم
  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان