Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@10:10:16 GMT

بیوگرافی ستاره پسیانی

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۵۱۷۱

ستاره پسیانی زاده 17 شهریور ماه ۱۳۶۴، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. وی فارغ التحصیل دانشگاه وارنژ روسیه می باشد. ناطقان: چکیده ای از بیوگرافی ستاره پسیانی:

زمینه فعالیت: بازیگر
تولد: ۱۳۶۴ تهران
والدین: آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی
ملیت: ایرانی
سال‌های فعالیت: ۱۳۶۹-اکنون

 


 

بیوگرافی ستاره پسیانی:

ستاره پسیانی زاده 17 شهریور ماه  ۱۳۶۴، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی فارغ التحصیل دانشگاه وارنژ روسیه می باشد.



 
پدر ستاره پسیانی، آتیلا پسیانی و مادرش فاطمه نقوی که هر دو از بازیگران سینما و تلویزیون و تئاتر میباشند. یک برادر کوچکتر از خود به نام خسرو دارد که وی نیز در حوزه بازیگری فعال است.

 

 

مادربزرگ ستاره پسیانی جمیله شیخی ( مادر آتیلا پسیانی) بود.

 


 
ستاره پسیانی بازیگری را در دوران کودکی وقتی 5 ساله بود از تئاتر شروع کرد و بعد از گذشت یکسال با فیلم به نام بهترین بابای دنیا  بازی در فیلم سینمایی را آغاز کرد.

ستاره پسیانی تجربه چندین کارگردانی تئاتر عروسکی را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

بازی ستاره پسیانی در مجموعه همه بچه های من باعث شد که چهره شناخته تری در بین مردم شود.

 

 


فعالیت های هنری ستاره پسیانی:
فیلم های سینمایی
- دوزیست (۱۳۹۸)
- من می‌ترسم (۱۳۹۷)
- لتیان (۱۳۹۷)
- سرخ‌پوست (۱۳۹۷)
- جمشیدیه (۱۳۹۷)
- غلامرضا تختی (۱۳۹۷)
- رضا (۱۳۹۶)
- پدیده (۱۳۹۵)
- لانتوری (۱۳۹۴)
- هلن (فیلم ۱۳۹۴) (۱۳۹۴)
- بیست هفته (۱۳۹۴ فیلم کوتاه)
- وارونگی (۱۳۹۴)
- کوچه بی‌نام (۱۳۹۳)
- فرشتگان قصاب (۱۳۹۱)
- ورود آقایان ممنوع (۱۳۸۹)
- موج سوم (۱۳۸۷)
- روایت‌های ناتمام (۱۳۸۵)
- بهترین بابای دنیا (۱۳۷۰)


 
مجموعه تلویزیونی:
- همه بچه‌های من (۱۳۸۷)
- کلاه‌قرمزی
- باغ بلور (۱۳۸۲–۱۳۸۱)

نمایش خانگی:
- نهنگ آبی (۱۳۹۷)
- شوخی کردم
- کرگدن( ۱۳۹۸)



 
تئاتر:
- مجلس تقلید هفت‌خوان رستم (۱۳۶۹)
- آئورا (۷۱–۱۳۷۰)
- اینم از این (۱۳۷۶)
- برف سبز (۱۳۷۷)
- ساز سحرآمیز (۱۳۷۷)
- درد دل با سگ (۱۳۷۸)
- گنگ خوابدیده (۱۳۷۹)
- بسه دیگه خفه شو (۱۳۸۲)
- کالیگولا شاعر خشونت (۱۳۸۲)
- بحرالغرائب (۱۳۸۲)
- تجربه‌های اخیر (۱۳۸۲)
- شکلک (۱۳۸۳)
- هی مرد گنده گریه نکن (۱۳۸۲)
- تلخ مثل عسل (۱۳۸۲)
- دستی روی ماه نام تو را نوشته‌است (بازی و عروسک‌گردانی) (۱۳۸۳)
- آمدیم نبودید رفتیم
- مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش
- ننه دلاور و فرزندان او (۱۳۹۳)
- دریازدگی (۱۳۹۴)
- باغ آلبالو (۱۳۹۴)
- خدای کشتار (۱۳۹۵)
- دکلره(۱۳۹۵)
- مرگ هوتن (۱۳۹۵)
- دیابولیک: رومئو و ژولیت (۱۳۹۵)
- پرتقال‌های کال (۱۳۹۵)
- خدای کشتار (۱۳۹۶)- اجرای مجدد در تماشاخانه پالیز
- اگه بمیری (۱۳۹۶)
- صد در درصد (۱۳۹۶)
- اتاق ورونیکا.
- الیور توییست (۱۳۹۶)
- خدای کشتار (۱۳۹۷) - اجرای مجدد در تماشاخانه شهرزاد
- صد در درصد (۱۳۹۷) - اجرای مجدد در تماشاخانه شهرزاد
- بداهه (۱۳۹۸) - تماشاخانه ايرانشهر
- قصر موروثی خاندان فرانکشتاین (۱۳۹۸) - تماشاخانه ايرانشهر
برچسب ها: بازیگر ، ناطقان ، ستاره پسیانی ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بازیگر ناطقان ستاره پسیانی ناطقان ستاره پسیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۵۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلش برای «آسید کاظم» پر می‌کشید

دلش تنگ شده بود برای دنیای آسید کاظم، برای آن همه عاطفه‌ای که در آن دوران جریان داشت، برای مردی که برای کبوترش گریه می‌کرد ...

محمود استادمحمد دلش برای همه این چیزها پر می‌کشید.

به گزارش ایسنا، حالا سال‌هاست که محمود استادمحمد مهمان قطعه هنرمندان بهشت زهراست ولی «آسید کاظم» او همچنان به زندگی خود ادامه می‌دهد. در این سال‌ها چند بار کارگردان‌های جوان تئاتر این نمایشنامه را به صحنه برده‌اند و فردا (شنبه ۸ اردیبهشت ماه)  هم قرار است قاسم زارع آن را در تماشاخانه ایرانشهر نمایشنامه‌خوانی کند.

این برنامه، بهانه‌ای شد برای ما که کمی به سال‌های دورتر برگردیم و با مرور خاطرات گذشته، بخشی از دلتنگی‌های خود را برای تئاتری که داشتیم، برطرف کنیم.

محمود استادمحمد که نامش با نمایشنامه «آسید کاظم» گره خورده است، در گفتگویی که به مناسبت برگزاری بزگداشتش در سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر با ایسنا داشت، درباره نمایشنامه «آسید کاظم» که خودش هم آن را بسیار دوست می‌داشت، گفته بود : «آسید کاظم» را خیلی دوست دارم، خودم هم به عنوان یک فرهنگ عتیق به آن نگاه می‌کنم. چند وقت پیش که محمد رحمانیان آن را نمایش‌نامه‌خوانی کرد، یک اجرایش را دیدم. محمد نه تنها زبان مردم را خوب می‌شناسد، ادبیات را هم خوب می‌شناسد اما وقتی بازیگران محمد، متن را اجرا می‌کردند احساس کردم که این متن نسبت به این بازیگران چقدر عتیق است! چقدر زبان این نمایش، دنیا آدم‌های این نمایش در فرهنگ سپری شده معاصر قرار گرفته است. من دنیای «آسیدکاظم» را خیلی دوست دارم، گاهی حسرت این دنیا را می‌خورم که چقدر محترم بود، چقدرعاطفی و چقدر ریشه‌دار بود. از اینکه یک انسان بنشیند برای کبوترش گریه کند، حسی به من دست می‌دهد که نمی‌توانم بگویم زیباست چیزی فرای زیبایی است.»

او که در ۲۰ سالگی این نمایشنامه را نوشته بود، درباره حال و هوای جوانان هم‌دوره خودش چنین گفته بود: «فکرش را بکن، مونولوگ «آدم از روزی که تو خشت می‌یاد تا روزی که رو خشت بیفته، بدبخته...»، ما کجا بودیم و یک جوان ۲۰ ساله چگونه به زندگی نگاه می‌کرد!»

ما اما شگفت‌زده شده بودیم که او چگونه در نخستین روزهای جوانی خود چنین نمایشنامه‌ای نوشته و او در پاسخ به حیرت‌زدگی ما گفته بود: «متن را در ۲۰ سالگی نوشتم. در ۲۰ سالگی خیلی کارهایم را کرده بودم. قبل از ۲۰ سالگی دو نمایش کارگردانی کرده بودم. آن وقت‌ها ریتم‌ ما تند بود. حکم زمانه بود. فقط من نبودم. بیضایی در چند سالگی «نمایش در ایران» را نوشت. اینکه یک نفر زیر ۲۰ سالگی نگاه تاریخی داشته باشد، خیلی مهم است چون نوشتن تا نوشتن با نگاه تاریخی دو مساله است. عباس نعلبندیان هم زیر ۲۰ سالگی چند اثرش را نوشته بود.»

حالا و با تغییرات هر روزه‌ای که تئاتر ما داشته است، نمایشنامه «آسید کاظم» هم واقعا گویی از عهد عتیق می‌آید و اما همچنان بخشی از بدنه تئاتر ما دلتنگ جهانی است که این نمایشنامه روایت می‌کرد. شاید به دلیل همین دلتنگی است که قاسم زارع هم تصمیم به خوانش این نمایشنامه گرفته. او قرار است با همراهی مسعود کرامتی، قاسم زارع، بهرام‌ ابراهیمی، فرهاد بشارتی، بهرام درخشان، علی عطایی‌حور، حسن شفیعی، دانیال ابراهیمی، آیدا قدرتی ساعت ۲۰ فردا، در هشتمین روز ماه اردیبهشت این نمایشنامه را در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر نمایشنامه خوانی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • دلش برای «آسید کاظم» پر می‌کشید