Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت استقلال گفت: اگر قرار باشد پول مفت به استراماچونی بدهیم باید به فوتبال ایران برگردد و برای این تیم کار کند.

رضا عنایتی گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره حضور نمایندگان ایران در در لیگ قهرمانان آسیا گفت: چهار تیم استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو نمایندگان فوتبال ایران هستند و باید با همه توان خود به میدان بروند تا بتوانند قدرت  ایران را نشان دهند؛ اما به نظرم شرایط خیلی سخت است و حتی بالا آمدن از گروه در این شرایط سخت کار دشواری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ما همیشه در فوتبال نشان داده‌ایم در شرایط سخت بهترین عملکرد را خواهیم داشت.امیدوارم در جام باشگاه‌های آسیا هم عملکرد قابل قبول داشته باشند و آبروی فوتبال ایران را بخرند.

وی اظهار کرد: البته اتفاقات عجیب و غریب همیشه همراه فوتبال ایران است و در این چند وقت  هم شاهد آن بودیم. البته فکر می‌کنم در استقلال شرایط کمی پیچیده‌تر است و اتفاقاتی که پشت سر هم افتاد، باعث شد اعتماد بین مدیران و هواداران کمتر شود.‌بدون شک این مسائل به پیکره فوتبال ایران ضربه می‌زند که البته نتیجه همه این مسائل عدم مدیریت صحیح مدیران است.در جامعه ایران به دلیل شرایط اقتصادی که وجود دارد به اندازه اخبار ناامیدکننده وجود دارد؛ بنابراین فوتبال تنها دلخوشی مردم است اما این اتفاقات علاقه هواداران را کمتر کرده است.

پیشکسوت استقلال در مورد بازگشت استراماچونی به استقلال گفت: اگر قرار باشد پول مفت به استراماچونی بدهیم باید به فوتبال ایران برگردد.در حال حاضر خواسته جامعه فوتبال و به خصوص استقلالی‌ها بازگشت این مربی است. او باید به ایران برگردد و ما هم حتماً باید پول را پرداخت کنیم. امیدوارم که حداقل یک تبصره و ماده تعیین شود اگر قرار باشد استراماچونی پولی دریافت کند باید به استقلال برگردد و برای این تیم کار کند. متأسفانه در فوتبال ایران  به مربیان و بازیکنان خارجی پول مفت زیاد می‌دهند؛ کسانی که برای فوتبال ایران هیچ آورده‌ای نداشتند و حتی کار هم نکردند اما در آخر به دلیل قراردادهای یک‌طرفه‌ای که بسته می‌شود پول به جیب می‌زنند و به کشورشان برمی‌گردند.

عنایتی با اشاره به شرایط پرسپولیس در آستانه لیگ قهرمانان آسیا و بهانه‌جویی‌های گل‌محمدی اظهار کرد: پرسپولیس هم با استقلال تفاوتی ندارد، به هر حال این تیم هم نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است. از طرفی وقتی یک مربی تعهد می‌دهد باید به آن عمل کند. به هر حال چالش مالی برای همه تیم‌ها وجود دارد و در این شرایط با یک مدیریت خوب می‌تواند مسائل را حل و فصل کرد. 

انتهای پیام/۴۰۵۷/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال رضا عنایتی لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی استراماچونی فوتبال ایران اگر قرار پول مفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم

سرمربی ژیرونا دوست دارد تیمش برای فصل بعد تقویت شود. 

طرفداری | ژیرونا بهترین فصل تاریخ خودش را با کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به پایان می رساند. این تیم شگفتی ساز قرار است برای فصل آینده خودش را تقویت کند و گزینه های سرمربی از از همین حالا مشخص هستند. 

به گزارش اسپورت، میشل (سرمربی ژیرونا) در مصاحبه خودش راجع به دو بازیکن بارسلونا صحبت کرد و گفت که به جذب آنها برای تیمش علاقه دارد. 

موضع من کاملا مشخص است. می خواهم اریک گارسیا بماند و اوریول رومئو در تابستان به تیم برگردد. باور دارم بازیکنان اوکراینی تیم می مانند چون قرارداد دارند. امیدوارم ساوینیو هم بماند، او بهترین بازیکنی است که تا به حال سرمربی اش بوده ام. نمی دانم او بازیکن منچسترسیتی است یا تروا، اما بازیکن ما نیست. در موردش صحبت خواهیم کرد. 

اریک گارسیا این فصل به شکل قرضی در ژیرونا بازی کرد و قرار است فصل آینده به بارسلونا برگردد. اوریول رومئو هم بازیکن بارسلونا است اما به دلیل دقایق کم بازی، نمی خواهد در این تیم بماند.  

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال