Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، آسفالت خیابان‌ها و معابر یکی از عوامل مؤثر بر بهبود کیفیت زندگی شهروندان و از شاخص‌های رضایتمندی از شهرداری است.

با وجود اجرای نهضت آسفالت طی سال گذشته و مرمت روکش بسیاری از خیابان‌های اصلی و معابر دهدشت اما همچنان اماکن و اداراتی وجود دارد که سهولت در دسترسی به آنها نیازمند آسفالت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ادارات منتهی به بلوار عدل در حالی از آسفالت محروم مانده‌اند که خدمات شهرداری دقیقا تا جلوی دادگستری ارائه و عدالت خدمات‌دهی در اینجا به پایان رسیده تا مراجعه کنندگان به تعزیرات حکومتی، پزشکی قانونی، کتابخانه عمومی، بیمه سلامت، سالن ورزشی و..به ویژه هنگام بارندگی با مشکلات مواجه شوند.

این در حالی است که از نقطه پایان آسفالت دادگستری تا انتهای این مجموعه کمتر از یک کیلومتر مسافت دارد و بنا به ضرورت روزانه حجم بسیاری از شهروندان از آن تردد دارند.

 

یکی از مراجعه کنندگان اداره تعزیرات با بیان اینکه تاکسی‌های این مسیر آسفالت نبودن را بهانه نیامدن می‌دانند، گفت: تبعیض در آسفالت این خیابان مشهود است.

کارمند کتابخانه عمومی ملاصدرا نیز با اشاره به تعطیلی کتابخانه به علت کرونا تصریح کرد: در مواقعی که کتابخانه دایر بود دانش‌آموزوانی که برای مطالعه مراجعه می‌کردند همواره از این وضعیت انتقاد داشتند.

وی گفت که وجود سگ‌های ولگرد اجازه پیاده‌روی به مراجعه کنندگان نمی‌دهد و تاکسی هم تا پایان خط سرویس دهی نمی‌کند.

آسفالت مسیر دسترسی به این ادارت مطالبه شهروندانی است که در گفت‌وگو با فارس خواستار انعکاس این مشکل شدند. البته در شرایطی که شهر دهدشت با گذشت 45 روز همچنان بدون شهردار مدیریت می‌شود انتظار آسفالت یک کیلومتر خیابان هم به رؤیا می‌ماند.

 

انتهای پیام/82016

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری دهدشت آسفالت معابر کتابخانه عمومی ورزش و جوانان خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۵۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان لرزید

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، منطقه قلعه خواجه در استان خوزستان لحظاتی قبل با زمین لرزه‌ای به قدرت ۳.۴ ریشتر لرزید.

بیشتر بخوانید: تیتکانلو در خراسان شمالی لرزید

ساعت ۱۴:۱۹ امروز منطقه قلعه خواجه در استان خوزستان با زمین لرزه‌ای به قدرت ۳.۴ ریشتر تکان خورد.

این زمین لرزه در طول جغرافیایی: ۴۹.۴۳، عرض جغرافیایی: ۳۲.۱۲ و عمق ۶ کیلومتری زمین روی داد.

این زلزله در ۱۰ کیلومتری قلعه خواجه (خوزستان)، ۲۲ کیلومتری مسجد سلیمان (خوزستان)، ۳۹ کیلومتری لالی (خوزستان)، ۱۱۳ کیلومتری اهواز و ۱۳۶ کیلومتری شهرکرد رخ داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229421 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • آسفالت خیابان صنایع اهواز
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود
  • ترافیک ۱۲ کیلومتری در محور رشت - قزوین
  • تصاویر حال خوب‌کُن، پس از بارش‌های اخیرِ تهران
  • خوزستان لرزید
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند
  • بیشترین بارش در دوگنبدان/یاسوج ۵۷.۸ میلی متر باران بارید