Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز دوشنبه، بیست و چهارم شهریور، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/6/24؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

بازی های استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان از تلویزیون ایران پخش نمی شود؟

فدراسیون فوتبال دقایقی پیش از اقدام عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر لغو اجازه پخش زنده بازی های لیگ قهرمانان آسیا از طریق تلویزیون ایران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند فدراسیون مدعی اعتراض به این تصمیم است اما به نظر می رسد بازی های 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا پخش زنده تلویزیونی ندارد.

علی کریمی با استقلال خداحافظی کرد

علی کریمی قرارداد خود را با استقلال تمدید نمی کند.

به گزارش طرفداری، علی کریمی طی مصاحبه ای اعلام کرد که قراردادش را با استقلال تمدید نمی کند و از این باشگاه خداحافظی کرد. بنابراین علی کریمی در لیگ بیستم پیراهن استقلال را بر تن نمی کند.

بهانه عجیب شیخ دیاباته: نمی دانستم برای من بلیت تهیه کرده اید!

شیخ دیاباته برای عدم سفر به دوحه بهانه عجیبی آورده است.

به گزارش طرفداری، شیخ دیاباته بعد از بازی فینال حذفی به فرانسه سفر کرد تا با چند روز استراحت به اردوی استقلال در دوحه اضافه شود.

طبق بلیتی که باشگاه برای دیاباته تهیه کرده بود این بازیکن باید دیروز به قطر می رسید اما در کمال تعجب اصلا به فرودگاه نرفت و بنابراین هنوز به اردوی استقلال اضافه نشده است.

نکته عجیب اینکه زمانی که مدیران استقلال پیگیر دلیل عدم سفر دیاباته شدند او اعلام کرده بلیتی که باشگاه برای وی در واتس آپ ارسال کرده را ندیده است و آن ها باید وکیلش را در جریان این موضوع قرار می دادند.

حالا استقلالی ها برای امشب بلیت جدیدی برای دیاباته تهیه کرده اند و این بازیکن طبق روال عادی باید فردا به اردوی استقلال اضافه شود که باید دید آیا این اتفاق رخ می دهد یا نه.  

یو اس اوپن 2020 | دومینیک تیم با ثبت کامبکی رویایی برای اولین بار قهرمان مسابقات گرند اسلم شد

فینال یو اس اوپن 2020 با برتری 2-3 دومینیک تیم برابر الکساندر زورف به پایان رسید.

تاتنهام 0-1 اورتون؛ شاگردان آنچلوتی گام نخست را پر قدرت برداشتند وست برومویچ 0-3 لسترسیتی؛ آغاز بی دردسر ماجراجویی روباه ها در فصل جدید والنسیا 4-2 لوانته؛ پیروزی خفاش ها در دربی پر هیجان والنسیا پاری سن ژرمن 0-1 مارسی؛ پاسخ کوبنده مارسی در زمین بازی، دومین شکست متوالی تیم توخل

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 13 سپتامبر 2020

رسمی؛ مصطفی کاپی به لیل پیوست

مصطفی کاپی هافبک 18 ساله باشگاه گالاتاسارای به لیل پیوست.

رسمی؛ بولی بولینگولی به استانبول باشاک شهیر پیوست

بولی بولینگولی مدافع و هافبک چپ 25 ساله و بلژیکی سلتیک به صورت قرضی به تیم استانبول باشاک شهیر پیوست.

رسمی؛ نونو اسپیریتو قراردادش را با وولورهمپتون تمدید کرد

نونو اسپیریتو سرمربی 46 ساله پرتغالی که چند فصل موفق را در وولورهمپتون سپری کرده است، همچنان با این باشگاه همکاری می کند. قرارداد نونو اسپریتو تا سه فصل دیگر و تا ژوئن 2023 با این باشگاه تمدید شد. 

ودات موریکی برای شرکت در آزمایش های پزشکی لاتزیو راهی شهر رم شد

ودات موریکی مهاجم 26 ساله فنرباحچه و تیم ملی کوزوو به لاتزیو می پیوندد تا خط حمله تیم سیمونه اینزاگی را تقویت کند. با تایید وب سایت لاتزیو، ودات موریکی مهاجم فنرباحچه که در انتقالی 20 میلیون یورویی به لاتزیو می پیوندد، هم اکنون وارد شهر رم شده تا تست پزشکی لاتزیو را پشت سر بگذارد.

میلان علاقه مند به جذب نیکولا میلنکوویچ

میلان همچنان در بازار نقل و انتقالات فعال است و می خواهد نقاط ضعف خود را برطرف کند. در همین راستا آن ها دو بازیکن از فیورنتینا را مد نظر دارند. به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، استفانو پیولی سرمربی میلان می خواهد نیکولا میلنکوویچ مدافع 22 ساله صرب فیورنتینا را به تیمش اضافه کند. با این حال فیورنتینا نسبت به فروش ستاره خط دفاعی خود بی میل است و در عوض، فدریکو کیه زا وینگر 22 ساله خود را به میلان پیشنهاد کرده است.

اینتر قصد فروش استفان دی فرای را ندارد

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، بارسلونا به توصیه رونالد کومان به دنبال جذب استفان دی فرای بود اما اینتر اعلام کرد مدافع هلندی خود را نمی فروشد.

آرماندو ایتزو و آرکادیوش میلیک اهداف آاس رم در فصل نقل و انتقالات

فعالیت آاس رم در بازار نقل و انتقالات سرعت گرفته است. درحالیکه رم به دنبال فروش بازیکنان مازاد خود است، انتظار می رود جالوروسی به زودی از خریدهای جدید خود رونمایی کند. پس از پدرو، احتمالا کریس اسمالینگ دومین خرید رم در تابستان 2020 است. رمی ها سپس روی انتقال آرماندو ایتزو مدافع تورینو و آرکادیوش میلیک مهاجم ناپولی کار خواهند کرد.

برتراند ترائوره در آستانه انتقال به استون ویلا

به نقل از RMC، برتراند ترائوره مهاجم 25 ساله لیون در آستانه انتقال به استون ویلا است و دو تیم بر سر این انتقال به توافق رسیده اند.

رونار الکس رونارسون مورد توجه آرسنال قرار گرفته است

آرسنال با فروش امیلیانو مارتینز دروازه بان آرژانتینی خود به استون ویلا موافقت کرده و حالا در پی جذب یک جانشین برای او است. به نقل از تلگراف، آرسنال جذب رونار الکس رونارسون دروازه بان 25 ساله دیژون فرانسه و تیم ملی ایسلند را هدف قرار داده است.

جذب یک مدافع میانی و یک وینگر اهداف لیورپول در فصل نقل و انتقالات تابستانی

لیورپول در پنجره نقل و انتقالات تابستانی موفق به جذب کوستاس سیمیکاس شده است و قصد دارد تا بازیکنان دیگری را نیز جذب کند. به نقل از جیمز پیرس از اتلتیک، اولویت های سران لیورپول در نقل و انتقالات، جذب یک مدافع میانی و یک وینگر است.

آرسنال برای جذب بازیکن جدید، ابتدا باید چند بازیکن مازادش را بفروشد

آرسنال می خواهد هافبکی مطرح به ترکیب خود اضافه کند؛ توماس پارتی و حسام عوار اهداف توپچی ها هستند. به نقل از فابریتزیو رومانو، پس از قطعی شدن انتقال امیلیانو مارتینز دروازه بان آرسنال به استون ویلا، حالا آرسنال در تلاش است تا چند بازیکن از جمله لوکاس توریرا را به فروش برساند تا دوباره برای جذب یک هافبک سطح بالا وارد عمل شود.

مونیر چویا مورد توجه چند باشگاه انگلیسی قرار گرفته است

مونیر چویا هافبک تهاجمی 21 ساله و فرانسوی باشگاه دیژون فرانسه مورد توجه باشگاه های انگلیسی قرار گرفته است. به نقل از اکیپ، مونیر چویا در بازی امروز مقابل برست حضور نداشت و همین موضوع باعث شد تا احتمال جدایی او از این باشگاه فرانسوی افزایش پیدا کند. تیم های آرسنال، وولورهمپتون و لیدز یونایتد به دنبال جذب این هافبک تهاجمی جوان هستند.

صبحانه ورزشی 1399/6/24؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی امید عالیشاه مهدی قائدی و دشتی در حاشیه تمرین استقلال ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی دیوید بکام:
یکشنبه خوبی داشته باشید شواین اشتایگر:
برای آنا هندوانه می برم صبحانه ورزشی 99/6/24؛ تولدت مبارک ری ویلکینز (64)

ایویکا اولیچ (41)

داگلاس کوستا (30)

دومینیک سولانکه (23)

صبحانه ورزشی 99/6/24؛ بسته ویدیویی صبح دوشنبه


منبع: طرفداری

کلیدواژه: صبحانه ورزشی علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند

 به گزارش به نقل از خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ؛ این مراسم از ساعت ۱۹ در سالن همایش‌های صدا و سیما آغاز و مدیران ورزشی، ورزشکاران و مدیران رسانه ملی در این مراسم حضور یافتند.

*تیم ملی فوتبال جایزه یار ایرانی جبهه مقاومت را در ابتدای مراسم دریافت کرد.

*جایزه زیباترین گل به گل میر جلیلی به تاهیتی در رقابت های ساحلی اعطاء شد.

*زیباترین صحنه ورزشی به ساره جوانمردی که در بازی های پارا آسیایی با فرزندش روی سکو رفت تعلق گرفت.

*زیباترین صحنه ورزشی به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مقابل ژاپن در جام ملتهای آسیا رسید.

*ناصر ابو شریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در این مراسم ضمن اشاره به آمار شهدای ورزشکار در فلسطین از  سازمان های جهانی برای بی توجهی انتقاد کرد.

*دیپلم افتخار به تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران برای درخشش در رقابت های بین المللی رسید.

*تیم ملی فوتبال ساحلی ایران جایزه برترین تیم ملی سال را از نگاه مردم کسب کرد.

بروز رسانی می شود.....

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان