Web Analytics Made Easy - Statcounter

پویش همسایه مهربان ایفای مسئولیت اجتماعی برای تقویت همدلی و ترویج نیکوکاری است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، ناصر رکاب رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه اجرای پویش همسایه مهربان در سطح محلات شهر ارومیه را در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی شهروندان با هدف تقویت همدلی و ترویج نیکوکاری در جامعه عنوان کرد و گفت: نیکی به همسایه بخش اعظمی از توصیه‌های ائمه اطهار به مسلمانان بوده ودر آیات، احادیث و روایات کثیری توجه به اوضاع و احوال همسایه و نیکی به آنان مورد توصیه و تاکید واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با بیان این موضوع که در آموزه‌های دینی ما، همسایه نسبت به همسایه حقوق متعددی دارد افزود:بر اساس حدیثی از نبی مکرم اسلام حق همسایگی و حق خویشاوندی و حق برادری همسایگان نسبت به همدیگر از جمله این حقوق بوده و طبق همین آموزه‌های ارزشمند، همسایگان باید در مصائب و تنگناها و گرفتاریهای زندگی در جهت یاری یکدیگر گام بردارند و از مشکلات زندگی همدیگر گرهگشایی کنند.

ناصر رکاب رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود مشارکت شهروندان ارومیه در طرح‌های نیکوکاری و توجه به مسئولیت اجتماعی را به عنوان بارزترین ویژگی شهروندان فهیم ارومیه توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: برنامه‌ریزی برای اجرای پویش همسایه مهربان در سطح محلات با هدف تجمیع اقلام آموزشی، مواد غذایی، کالا و اثاثیه خانگی اعم از دست اول و دست دوم و مواد ضدعفونی و لوازم بهداشتی و توزیع آن در بین اقشار کم‌برخوردار جامعه در شرایط امروز جامعه می‌تواند به بهبود روحیه و ارتقای سطح عواطف و احساسات تمام اقشار جامعه به ویژه نیازمندان بیانجامد. 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، توصیه‌ها و تاکیدات شهردار کلانشهر ارومیه در کنار حمایت‌های اثربخشی که برای طراحی و پیاده‌سازی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و ورزشی از سوی ایشان ارائه می‌شود را به عنوان محرک و مشوق اصلی چنین برنامه‌هایی عنوان کرد و افزود: پویش همسایه مهربان با همکاری فرهنگسراهای شهرداری ارومیه و مشارکت بسیار امیدبخش شهروندان ارومیه هم اکنون در حال اجرا بوده و در 6 نقطه شهر واحدهای تجمیع اقلام و هدایای شهروندان استقرار یافته‌اند.

بر اساس اطلاعیه صادره شهروندان محترمی که قادر به تحویل هدایا و اقلام خود به صورت حضوری نیستند یا امکانات لازم را برای انتقال اقلام وهدایای خود به ایستگاه‌های تجمیع مستقر در سطح شهر را نداشته باشند می‌توانند با شماره تلفن‌های 32378843 و شماره همراه 09148160589 تماس حاصل نمایند تا همکاران واحد پشتیبانی سازمان با مراجعه به درب منازل آنان نسبت به تحویل و انتقال اقلام و هدایای آنان اقدام نمایند. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری ارومیه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه پویش همدلی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه رئیس سازمان فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۵۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج عصر امروز در آیین آغاز به کار دومین جشنواره ملی عکاسی که در سالن شماره ۲ پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج در راستای گرامیداشت ۶ اردیبهشت ماه روز سنه ویژه برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی تدوین و اجرا می‌شود.

سرکوت نجفی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های شاخص این ایام برگزاری دومین جشنواره ملی عکاسی در سنندج است که امروز آیین افتتاحیه این جشنواره در نخستین روز از هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان برجسته برگزار شد.

نجفی افزود: این جشنواره به صورت اردو محور در یک بخش با موضوع بنا‌های تاریخی سنندج، مستندنگاری و طبیعت و فضای گردشگری سنندج برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج بیان کرد: عکاسان مطرح ملی و بین‌المللی برای شرکت در این جشنواره رزومه خود را از ۲۷ فرودین ماه تا سوم اردیبهشت ماه جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.

نجفی با بیان اینکه در بازه زمانی تعیین شده در مجموع ۲۴۷ نفر از عکاسان مطرح در کل کشور رزومه خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کردند، گفت: براساس تصمیم گیری تیم داوری متشکل از ۵ داوران بومی و غیربومی مطرح کشور ۵۰ نفر از عکاسان شرکت کننده که بهترین و بالاترین رزومه را ارائه کرده بودند انتخاب و در این فستیوال یک هفته‌ای با هم به رقابت می‌پردازند.

به گفته وی، ۳۵ نفر از شرکت کنندگان در این جشنواره از استان‌های مختلف، آذربایجان شرقی، ارومیه، سیستان و بلوچستان، تهران، همدان، خوزستان، اراک، مشهد، مازندران و ... هستند که دارای رزومه ملی و بین المللی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد