Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش شریان نیوز، اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان است که دارای مخاطبان بسیار زیادی است و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از آن به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.

عباس نقدی زاده رئیس کانون هواداران تیم استقلال با انتشار پستی در اینستاگرام از طرفداران این تیم درخواست کرد تا از هرگونه تجمع برای رسیدگی به موضوع استراماچونی پرهیز کنند.

" ما همه یار دوازدهم هستیم با عشق دوست تون دارم خدارو شکر تنها سالى بود که همه بازیکنان تمدید کردن انشالله کار اقاى استرا هم اوکى میشه فقط حوصله کنید لطفا "

سپهر حیدری بازیکن تیم پرسپولیس تصویری از خودش را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و متنی را برای مخاطبانش نوشت.

" خدارو همیشه شکر میکنم اگر در زندگیم قدمی برداشتم چه در دوران بازیکنی و چه مربیگری خالصانه بوده و بدون توکل به خدا وعشق به پیراهن و با ۱۰۰٪ تلاش بدست نیامده
از روزی که به خانه خودم پرسپولیس بزرگ برگشتم
چند ماهی میگذره
به لطف خدا و همت بازیکنان در ۹ بازی در رده امید ۸ برد پی در پی کسب کردیم که در تاریخ پایه‌ها در پرسپولیس بی سابقه بوده
نکته: میدونم که هوادارا در این چند روز استرس زیادی رو به خاطر نقل و انتقالات تحمل کردند
من هم نمیخوام به خاطر صحبت‌های من انرژی منفی به بدنه باشگاه وارد شه.
چون اگر من یه پرسپولیسی واقعی هستم نباید منافع خودم رو به منافع ۴۰ میلیون سرخ دل ترجیح بدم.
ولی شما هوادارا صاحبان اصلی پرسپولیس باید بدونید تو رده امید پرسپولیس چه اتفاقاتی داره رخ میده و چگونه داره مدیریت میشه
از روزی که من لباس مقدس مربیگری پرسپولیس رو به تن کردم خیلی من رو اذیت کردند منی که دور از حاشیه بودم و کارم رو سالم انجام میدادم به عناوین مختلف زدند و خواستند مرا خسته کنند.
ولی من محکم جلوی این افراد با طرز تفکر بسیار‌قدیمیشون وایسادم
خیلی اتفاقات تو این رده داره میوفته از جابجایی پسر مربی تا توهین به کل پیشکسوتان با پسوند ناپاکی که به من خیلی بر میخوره کسی به پیشکسوتان و اسطوره‌های پرسپولیس تو جلسه تیم‌های پایه تهمت بزنه که همه این‌ها با فایل صوتی موجوده
نکته دوم: من تا زمانی که همچین آدم‌هایی که اسم پیشکسوت روشونه، ولی کلی به همه پیشکسوتان تهمت میزنند و با فکر قدیمیشون ضربه به بدنه تیم‌های پایه میزنند و کسانی رو به جای پیشکسوتان و اسطوره‌های باشگاه که سال‌ها برای این تیم زحمت کشیدند وارد کادر فنی امید می‌کنند که یک بازی هم برای پرسپولیس نکردندولی کلی به بازیکنان تیم امید فحاشی می‌کنندکه شما میتونید از تک تک بازیکنان امید پرسپولیس تایید این قضیه رو بگیرید و جالبه از طرف مدیریت آکادمی حمایت میشن تو پایه‌ها کار نخواهم کرد.
چون اولین چیز در مکتب پرسپولیس اخلاقه
و سعی میکنم در این محیط ناسالم نباشم و به عنوان یه هوادار حامی تیم محبوبم باشم
نکته آخر: من به خاطر مصلحت باشگاه فعلا فاجعه‌ای که در تیم امید پرسپولیس هست رو به خاطر اینکه چند روز دیگه در باشگاه‌های آسیا بازی داریم
باز نمیکنم.
ولی قطعا بعد از بازی‌ها با سند و مدرک دست این آقایان رو برای هواداران باز خواهم کرد که دلیل اینکه در رده امید که مهم‌ترین رده قبل بزرگسالانه هیچ وقت قهرمان نمیشه چیه.
چون من یه پرسپولیسیم و اگر این کار رو انجام ندم در حق ۴۰ میلیون هوادارعاشق خیانت کردم
سپهر حیدری هوادار پرسپولیس "

دیوید بکهام فوتبالیست معروف انگلیسی تصویری از خودش در طبیعت بکر را منتشر کرد و نوشت:

" یک شنبتون بخیر "

امید عالیشاه بازیکن تیم پرسپولیس با انتشار تصویری از خودش در صفحه اینستاگرامش جمله‌ای انگیزشی را برای مخاطبانش نوشت.

" باید به این بلوغ برسیم که نباید دیده شویم.
آنکس که باید ببیند مى بیند "

صفحه رسمی باشگاه یوونتوس در اینستاگرام تصویری از آندره‌آ پیرلو سرمربی این تیم را منتشر کرد و نوشت:

" بر روی اولین آزمایشت تمرکز کن "

علی دشتی بازیکن کنونی تیم استقلال تصویری جالب از خودش در کنار مهدی قاعدی را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟

به گزارش همشهری آنلاین، پس ازسال‌ها انتظار بالاخره هفته گذشته ۸۵درصد از سهام ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال واگذار شد. طی این واگذاری سهام پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از بانک شهر، ملت، تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و رفاه کارگران و سهام استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس واگذار شد. در واگذاری سهام پرسپولیس بخش عمده سهام یعنی ۳۰درصد به بانک شهر اختصاص یافت و این بانک به‌عنوان بزرگ‌ترین سهامدار باشگاه پرسپولیس معرفی شد. با موافقتی که بین کنسرسیوم بانکی صورت گرفت قرار شده است ۳صندلی هیأت مدیره در اختیار بانک شهر قرار گیرد و مدیرعامل پرسپولیس توسط بانک شهر تعیین شود.

شایعه تزریق پول توسط سهامداران جدید

به‌دنبال توافق‌های انجام شده در کنسرسیوم خریدار سهام پرسپولیس گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد تزریق منابع مالی به این باشگاه و حتی باشگاه استقلال مطرح شده است، به‌طوری که برخی شایعات حاکی از آن است که بانک شهر درنظر دارد به‌زودی ۵۰۰میلیارد تومان نقدینگی به باشگاه تزریق کند و بحث‌های مختلفی نیز درباره تزریق نقدینگی ازسوی هلدینگ خلیج‌فارس به استقلال مطرح می‌شود. حتی در شبکه اجتماعی یک نوع جنگ روانی علیه طرفین با این ابعاد که کدام سهامدار پولدار است شکل گرفته است.

تصور هواداران این است که سهامداران این ۲ باشگاه قادرند بدون طی مراحل قانونی و راسا از منابع داخلی خود به این باشگاه‌ها نقدینگی تزریق کنند به همین دلیل بگو مگو یا به تعبیر عامیانه کل کل هواداران فوتبال بر سر این است که کدام سهامدار پولدارتر است.

بیشتر بخوانید

مالکان جدید استقلال و پرسپولیس از کجا برای دوتیم خرج می‌کنند؟ اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم واقعیت چیست؟ راهکار تامین دخل و خرج سرخابی‌ها

واقعیت این است که این تصور که سهامداران جدید می‌توانند بدون انجام فرآیندهای مرتبط با بنگاه‌داری منابع مالی جدید به این باشگاه تزریق کنند اشتباه است.

در وهله اول باید گفت که سهامدارانی که مالکیت بخشی از سهام یک شرکت را به‌صورت مدیریتی در اختیار دارند در تلاشند تا از طریق کارایی بنگاه زیرمجموعه خود، سود بالاتری به‌دست بیاورند. به بیان بهتر یک سهامدار به این دلیل بخش عمده سهام یک شرکت را می‌خرد که سود بیشتری به‌دست بیاورد و سرمایه‌گذاری در آن شرکت نیز از ۲ مسیرکلی دنبال می‌شود.

به طو کلی شرکت‌ها برای تامین منابع مالی مورد نیاز خود، از ۲روش مستقیم و غیرمستقیم استفاده می‌کنند.

در روش مستقیم منابع مالی مورد نیاز شرکت از ۳ محل اصلی یعنی منابع مالی حاصل از فعالیت شرکت، منابع مالی حاصل از فروش دارایی‌های ثابت و سود انباشته تامین می‌شود.

و در روش غیرمستقیم شرکت می‌تواند منابع مالی مورد نیاز خود را از محل دریافت وام و تسهیلات، افزایش سرمایه و انتشار انواع اوراق بدهی تامین کند.

در چنین شرایطی راهکار کنسرسیوم خریدار سهام پرسپولیس و هلدینگ خلیج‌فارس برای تزریق منابع مالی جدید به سرخابی‌ها استفاده از یکی از این روش‌هاست و چنانچه این سهامداران قصد داشته باشند خود راسا منابع مالی جدیدی به باشگاه تزریق کند این کار باید از طریق افزایش سرمایه از محل آورده نقدی انجام شود. به این معنا که ابتدا در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس یا استقلال طرح افزایش سرمایه به تصویب برسد و سپس با تصویب آن در مجمع عمومی سهامداران و تأیید آن توسط سازمان بورس و اوراق بهادار افزایش سرمایه از محل آورده نقدی سهامداران انجام و منابع مالی جدید از سوی سهامداران عمده به باشگاه‌ها تزریق شود. صحبت از تزریق منابع مالی جدید بدون درنظر گرفتن فرآیند آن، آدرس غلط دادن است.

ضمن اینکه باید درنظر گرفت همین تزریق منابع مالی هم به‌معنای کمک بلاعوض نیست، بلکه به‌معنای افزایش یافتن سهامدار عمده است که درصورت افزایش بهره‌وری شرکت، نفع آن به سهامدار عمده می‌رسد.

کد خبر 847312 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها واگذاری خصوصی‌ سازی فوتبال باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!