Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم ملی جوانان از شرایط و آخرین اخبار این تیم سخن گفت.

عارف محمدعلی‌پور مدافع باشگاه پرسپولیس تهران که برای گذراندن خدمت سربازی‌اش فصل گذشته را در فجرسپاسی شیراز گذراند، درخصوص آخرین وضعیت اردوی تیم ملی جوانان فوتبال ایران به برنا گفت: آخرین اردوی تیم ملی جوانان در تهران برگزار شد و به دلیل شرایط کرونایی حاکم در کشور، چند بار اردوی بعدی لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص شرایط تیمی تیم ملی جوانان نیز گفت: شرایط بسیار خوبی است و یکی از متحدترین تیم‌های ملی پایه را شاهد هستیم. از نظر فنی بچه‌ها در سطح قابل توجه‌ای هستند و انشالله با آمادگی کامل، راهی مسابقات مقدماتی جام جهانی خواهیم شد. تمامی ارکان تیم دست در دست هم و متحد به دنبال یک هدف هستیم و آن نیز موفقیت تیم ملی جوانان، در رقابت‌های پیش‌رو است.

کاپیتان تیم ملی نوجوانان ایران که اکنون جزو ارکان اصلی تیم ملی جوانان است، درخصوص کار کردن با پرویز مظلومی نیز گفت: آقای مظلومی شخص بسیار آینده‌نگر و با کلاس کاری خیلی خاص است. از نظر فنی من نمیتوانم درخصوص ایشان صحبت کنم اما فقط می‌توانم بگویم که تفکرات آقای مظلومی سبب پیشرفت تیم ملی جوانان می‌شود زیرا کمتر زمانی، مربی تیم‌های ملی پایه، همچون آقای مظلومی چنین نگاه حرفه‌ای به بازیکنان کرده بودند.

محمدعلی‌پور در خاتمه درخصوص شرایط فصل آینده‌اش نیز گفت: خدمت مقدس سربازی را فصل گذشته در باشگاه فجرسپاسی شیراز گذراندم و گرچه از چند تیم خوب لیگ برتری پیشنهاد دریافت کرده‌ام، اما با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و به زودی در تمرینات این تیم حاضر خواهم شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرویز مظلومی تیم ملی جوانان مظلومی فجر سپاسی محمدعلی پور مدافع باشگاه پرسپولیس تیم ملی جوانان آقای مظلومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ شورای روستا نهاد مردمی که برای آبادانی و‌پیشرفت روستا با حمایت اهالی آن منطقه تلاش می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشرفت پروژه‌های شهرداری حمیدیا در قاب تصویر
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها
  • تصمیم‌گیری درخصوص عرضه پژوپارس در شورای رقابت
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • خوابگاه متاهلی ۷۰ واحدی دانشگاه یاسوج کلنگ زنی شد