Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی امام حسین (ع) گفت: جمعیت دانشجویی امام حسینی‌ها با زیرمجموعه‌های هیات دانشجویی و گروه‌های جهادی فعالیت خود را آغاز کرده است.

حسین زینال زاده، جانشین بسیج دانشجویی امام حسین (ع) دانشگاه‌های غیرانتفاعی مشهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از راه اندازی هیئت دانشجویی با نام «یاس کبود مدینه» ویژه دانشجویان غیرانتفاعی مشهد خبر داد و گفت: با توجه به اینکه شیوع کرونا باعث تعطیلی دانشگاه و کاهش فعالیت‌های دانشجویی شده، با راه اندازی این هیئت به دنبال برگزاری جلسات هفتگی و ارتباط گیری دانشجویان با یکدیگر در فضایی صمیمی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زینال زاده با بیان اینکه این هیئت در واقع تمرین رفاقت بین دانشجویان است، افزود: این هیئت زیرمجموعه بسیج دانشجویی فعالیت می‌کند و می‌خواهیم از طریق آن انسجام بین دانشجویان را افزایش دهیم.

جانشین بسیج دانشجویی امام حسین (ع) دانشگاه‌های غیرانتفاعی مشهد بیان کرد: تشکلی زیرمجموعه بسیج دانشجویی به اسم جمعیت امام حسینی‌ها راه اندازی کرده ایم که هیئت دانشجویی یاس کبود مدینه، به عنوان یکی از شاخه‌های این تشکل فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات این تشکل دانشجویی در حال تکمیل است، افزود: بخش دیگری از فعالیت جمعیت امام حسینی‌ها به برگزاری اردو‌های جهادی مربوط می‌شود.

زینال زاده توضیح داد: در حال برنامه ریزی برای یک اردوی جهادی به لرستان هستیم که برخی خانه‌های آسیب دیده از سیل ۹۸ را بازسازی کنیم.

وی بیان کرد: تعدادی از منازل آسیب دیده وجود دارد که باوجود اینکه پیمانکار مبلغ بازسازی خانه را دریافت کرده، اما پس از اتمام حدود ۸۰ درصد از ساخت منزل، کار را رها کرده و رفته است. حدود ۸۰ خانه در لرستان با این مشکل وجود دارد و در حال برنامه ریزی برای تکمیل این خانه‌ها هستیم.

جانشین بسیج دانشجویی امام حسین (ع) دانشگاه‌های غیرانتفاعی مشهد افزود: امسال امکان پیاده روی اربعین وجود ندارد و گفتیم که دانشجو‌های غیرانتفاعی مشهد به نیت پیاده روی در این اردوی جهادی کمک کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی خراسان رضوی اردوی جهادی هیئت دانشجویی بسیج دانشجویی امام حسین غیرانتفاعی مشهد امام حسینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند

 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: این خانواده خیر سلامت مبلغ یاد شده را برای خرید یک دستگاه اسلیت لمپ که در انجام معاینات چشم کاربرد دارد به حساب مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد واریز کردند.

 دکتر جواد یزدانی افزود :  قیمت این دستگاه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که با توجه به مشارکت یک میلیاردی این خیرنیک اندیش، دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد نیز در خرید این دستگاه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مشارکت نموده است.

وی بیان کرد : شماره حساب‌های مجمع خیرین سلامت شهرستان کاشمر در صندوق همت کاشمر به شماره ۴۶۱۰ و در بانک ملی ایران به شماره ۰۱۴۴۱۰۴۴۱۰۰۰۱ است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های علوم پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

دیگر خبرها

  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • دانشجویی که فرمانده جنگ بود
  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • چرا صدای جنبش‌های دانشجویی عربی در حمایت از فلسطین بلند نمی‌شود؟
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر