Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:18:58 GMT

کشف ۱۱ فقره سرقت در ایلام

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۶۱۶۱

کشف ۱۱ فقره سرقت در ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ قدرت حیدری زادی اظهار کرد: در اجرای وظیفه ذاتی پلیس مبنی تامین امنیت شهروندان موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کلانتری‌های سطح شهرستان قرار گرفت.

جانشین انتظامی شهرستان ایلام افزود: در این راستا در ۷۲ ساعت گذشته ۸ سارقان حرفه‌ای توسط کلانتری‌های ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴و ۱۵ شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در چند عملیات جداگانه دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کردند، تصریح کرد: سرقت مغازه، اماکن خصوصی، سیم برق، سرقت از منازل نیمه کاره و سرقت محتویات خودرو از جمله جرایم سارقان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه پلیس برقراری امنیت برای شهروندان و ارتقاء احساس امنیت در جامعه است، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ حیدری زادی در پایان ضمن توصیه به شهروندان از آنان خواست تا با رعایت هشدارهای پلیسی و مراقبت از اموالشان اجازه هرگونه سوء استفاده را از سارقان بگیرند.

کد خبر 5023305

منبع: مهر

کلیدواژه: سرقت ایلام ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس بوشهر آمار کرونا گرگان محرم 99 شهرکرد انتخابات مجلس شورای اسلامی توهین به پیامبر کرمانشاه انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم شیوع کرونا مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۶۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر

 سرهنگ  مهدی رشنودی اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف رضایتمندی شهروندان، ماموران انتظامی طی هفته گذشته، با رصد و اشراف اطلاعاتی در چند عملیات نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان متواری اقدام کردند.

 وی در ادامه افزود: طی شناسایی و رصد اطلاعاتی تعداد ۱۲ سارق مسلح و عادی سابقه دار دستگیر که در برابر ادله و مستندات تاکنون به ۵۲ فقره انواع سرقت در نقاط مختلف شهرستان اعتراف که تحقیقات در خصوص کشف سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد.

 سرهنگ "رشنودی" با اشاره به دستگیری ۵ نفر معتاد متجاهر افزود: مامورین مبارزه با مواد مخدر شهرستان در اجرای این طرح موفق شدند ۱۵ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش را کشف و ضبط کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: در همین راستا ۱۷ دستگاه خودرو موتورسیکلت پلاک مخدوش و فاقد پلاک توقیف و روانه پارکینگ شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در ادامه این طرح در اجرای برخورد با جرائم خشن در سطح شهرستان افزود: مامورین پلیس شهرستان ایرانشهر ۱۵ نفر از عاملان شرارات و تیراندازی به سمت شهروندان و یک نفر آدم ربا را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

 سرهنگ "رشنودی" در خاتمه با بیان اینکه ۴ قبضه سلاح غیر مجاز در این طرح کشف و ضبط گردید افزود: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی همچنان با قدرت در سطح شهرستان ادامه دارد و پلیس به افرادی که امنیت اجتماعی شهروندان را خراب میکند برابر قانون برخورد قاطع خواهد کرد.

  
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات+ فیلم
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد