Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@04:22:25 GMT

رحمان رضایی مخالف خرید حسین ابراهیمی بود! / عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۶۵۳۰

رحمان رضایی مخالف خرید حسین ابراهیمی بود! / عکس

رحمان رضایی طی نامه ای به باشگاه ذوب آهن رسما مخالفتش را با خرید حسین ابراهیمی اعلام کرده بود اما با این حال باشگاه این هافبک را جذب کرد.

رحمان رضایی سرمربی جدید تیم ذوب آهن مخالف خرید حسین ابراهیمی هافبک فصل گذشته نفت مسجدسلیمان بوده و اعتراض خود رسما طی نامه ای به باشگاه اعلام کرده بود اما باشگاه اصفهانی این بازیکن را جذب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از میزان، باشگاه ذوب ‌آهن اصفهان روز گذشته (یکشنبه 23 شهریور) با حسین ابراهیمی، هافبک فصل گذشته تیم نفت مسجدسلیمان قرارداد امضا کرد تا او چهارمین خرید این باشگاه پس از محمد قریشی، شهاب گردان و میلاد جهانی باشد.

با این حال، اما گویا در باشگاه ذوب‌ آهن اتفاقات عجیبی در حال رخ دادن است. رحمان رضایی، سرمربی تیم ذوب ‌آهن که از جذب ابراهیمی پیش از رسمی شدن قرارداد او باخبر شده بود، طی نامه ‌ای رسما به سرپرست باشگاه ذوب ‌آهن اعلام می ‌کند که قراردادی با این بازیکن بسته نشود چون او درخواست مبلغی نا متعارف داشته است.

نامه رحمان رضایی به باشگاه ذوب آهن

در شرایطی که رضایی بابت این اتفاق به باشگاه هشدار داده بود اما باز هم تغییری در روند این انتقال ایجاد نشد و ابراهیمی با عقد قراردادی رسما به ذوب ‌آهن پیوست. حالا شنیده می ‌شود رضایی نمی ‌خواهد به ابراهیمی اجازه حضور در تمرینات تیمش را بدهد چرا که این بازیکن در فهرست خرید او نبوده و نباید جذب می ‌شده است.

بیشتر بخوانید:

حسین ابراهیمی به ذوب آهن پیوست / رسمی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حسین ابراهیمی رحمان رضایی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، از ایرنا، امید ابراهیمی هافبک باتجربه فوتبال ایران، در ۳۷ سالگی نیز یکی از لژیونرهای موفق فوتبال ایران است. اگر به میزان دوندگی امید در این فصل از لیگ ستارگان قطر نگاهی بیندازید به این موضوع پی می‌برید که او چه تلاشی در خط میانی باشگاه الشمال انجام داده و تا چه حد، مهره تاثیرگذاری بوده است.

آمار و ارقام هم نشان می‌دهد او در زمره‌ی دونده‌ترین بازیکنان لیگ ستارگان قرار گرفته و در این بخش میان ۱۰ بازیکن برتر حضور دارد. پویا اسبقی، سرمربی ایرانی الشمال درباره‌ ابراهیمی می‌گوید:«امید به معنی واقعی یک فوتبالیست حرفه‌ای است. او قبل از همه وارد تمرین می‌شود و بعد از همه کمپ را ترک می‌کند. دوندگی بالای او در زمین هرگز با سن و سالش همخوانی ندارد. هر فردی اطلاعی از سن امید نداشته باشد، فکر می‌کند او ۲۰ ساله است.»

الشمال که فصول قبل مدام در رفت و آمد میان لیگ ستارگان و دسته‌ پایین‌تر بود، این فصل نتایج قابل قبولی به دست آورده و از هفته‌ها قبل بقای خود را در مسابقات مسجل کرده است. بدون شک یکی از دلایل وقوع این اتفاق، درخشش امید ابراهیمی است. همین موضوع سبب شده تا باشگاه الشمال از حالا علاقه‌مند به تمدید قرارداد با ابراهیمی باشد.

اسبقی، سرمربی الشمال در این باره می‌گوید: «دوست دارم تمام بازیکنان خارجی کنار ما بمانند، از جمله امید که رضایت کاملی از عملکرد او داریم. علاقه دارم امید یک فصل دیگر در الشمال باشد و به همین دلیل اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او همچنان به فعالیتش در لیگ ستارگان قطر ادامه خواهد داد.»

دیگر خبرها

  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • فیلم جمله جنجال‌ساز کارشناس تلویزیون؛ زن ‌بی‌حجاب، مزاحم شد!
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • وزیر امور خارجه: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است