Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه امارات به همراه هیئت دیپلماتیک اماراتی وارد واشنگتن شد تا روز سه‌شنبه توافق برقراری روابط با رژیم صهیونیستی را امضا کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از خبرگزاری آلمان، عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر خارجه امارات در رأس هیئتی از مسئولان ارشد کشورش به واشنگتن رفت تا در مراسم فردا سه‌شنبه برای امضای رسمی توافق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم با حضور بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در کاخ سفید برگزار می‌شود.

وزر خارجه امارات به جای حاکم امارات در این مراسم می‌کند.

هیئت اماراتی شامل وزیر اقتصاد، وزیر مشاور در امور مالی و وزیر مشاور در امور همکاری‌های بین‌المللی و وزیر صنایع و تکنولوژی پیشرفته، رئیس هیئت اتحادیه‌های گمرکی و سفیر امارات در آمریکاست.

دونالد ترامپ ۱۳ ماه گذشته میلادی از توافق اسرائیل و امارات برای عادی‌سازی روابط میان دو طرف خبر داد.

انتهای پیام/4106/4153/

 

 

منبع: آنا

کلیدواژه: وزیر اقتصاد بنیامین نتانیاهو دونالد ترامپ وزیر خارجه امارات معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر سابق اسرائیل به خانه وزیر خارجه امارات رفت + عکس

به گزارش همشهری‌آنلاین، یک روز پس از سفر وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی و دیدار او با سران اسرائیل، رهبر اپوزیسیون این رژیم به امارات سفر کرد.

دفتر لاپید با انتشار یک بیانیه اعلام کرد که رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در «یک سفر دیپلماتیک» به ابوظبی با وزیر خارجه امارات شیخ عبدالله بن زاید دیدار کرد.

طبق این روایت، دیدار در خانه وزیر خارجه امارات انجام شد و آنها درباره «تلاش‌های جاری برای دستیابی به توافق برای آزادی گروگان‌ها و این موضوع که غزه پس از پایان جنگ چگونه خواهد بود»، بحث کردند.

دفتر نخست‌وزیر سابق اسرائیل در این دیدار بر «نیاز فوری برای آزادی گروگان‌ها» تاکید کرد و به وزیر خارجه امارات گفت که «هر کشوری در منطقه می‌تواند بر این توافق تأثیر بگذارد».
لاپید افزود:« اسرائیل این منفعت را دارد که به همراه امارات متحده عربی و کشورهای عربی میانه رو، همکاری سیاسی و اقتصادی ایجاد کند که بتواند راه‌‎حل‌هایی برای مشکلات جهانی ارائه دهد و با انواع تهدیدات منطقه‌ای مقابله کند».

کد خبر 848898 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل - امارات خبر ویژه

دیگر خبرها

  • دیدار رهبر مخالفان نتانیاهو با وزیز خارجه امارات
  • دیدار رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه امارات در ابوظبی
  • نخست‌وزیر سابق اسرائیل به خانه وزیر خارجه امارات رفت + عکس
  • لاپید: نتانیاهو هیچ بهانه‌ای برای رد توافق تبادل اسرا ندارد
  • مقام ارشد حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • ◄ عکس | امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • وزیر خارجه فرانسه به قاهره می‌رود 
  • منبع فلسطینی: اسرائیل از مواضع خود عقب‌نشینی کرد
  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • بلینکن: اکنون زمان آن است که حماس وارد عمل شود