Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@22:09:16 GMT

کواچ:فابرگاس و فولاند به موناکو می توانند بسیار کمک کنند

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۶۶۹۰

کواچ:فابرگاس و فولاند به موناکو می توانند بسیار کمک کنند

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته تیم فوتبال آ.اس موناکو فرانسه موفق شد  در هفته سوم رقابت های فصل جدید لوشامپیونه 2 بر یک نانت را شکست دهد.

بعد از پیروزی مقابل متز و نیس در هفته های اول و دوم فصل جدید، موناکو به این ترتیب یکبار دیگر طعم برد را چشید. در این مسابقه سوفیان دیوپ 5 و ویلم گوبلس 65 برای موناکو در ورزشگاه خانگی لویی دوم گل زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل حریف نیز توسط لودویک بلاس در دقیقه 61 حاصل شد.

نیکو کواچ که فصل گذشته هدایت تیم بایرن مونیخ آلمان را برعهده داشت و بعد جای خود را به هانس دیتر فلیک داد، او در تابستان امسال سکان هدایت تیم فرانسوی را برعهده گرفت.

وی بعد از برد تیمش گفت: سسک فابرگاس و کوین فولاند عالی بودند و می توانند به تیم در فصل جاری بسیار کمک کنند.

سرمربی کروات در پایان بازی به سئوالات گزارشگر کانال پلاس پاسخ گفت که مشروح آن چنین است:

 

*در مورد بازی با نانت برداشت شما چیست؟

ابتدا باید از تیمم تعریف و تمجید کنم. چون این مسابقه، جدالی بس سنگین و پرفشار برای هر دو تیم بود. ما صاحب موقعیت های زیادی شدیم که از حریف جلو بزنیم. فکر می کنم به حق مان که برد بود، رسیدیم. واقعا سزاوار این نتیجه بودیم.

*از نظر هجومی، بازی تیم شما را راضی کرد؟

هنوز تا شرایط آرمانی و کاملا مطلوب فاصله داریم. باید تا آن زمان خیلی تلاش کنیم. در این بازی تیم موفق شد حداقل 4 تا 5 موقعیت کاملا خطرناک ایجاد کند. این از نظر من بد نیست. امیدوارم بتوانیم در آینده بیشتر گل بزنیم. از طرفی فکر می کنم اگر هواداران اینجا بودند و بازی ما را از نزدیک می دیدند، کاملا لذت برده و راضی می شدند.

 

*در مورد سسک فابرگاس که بعد از یک وقفه 6 ماهه بازی کرد، چه نظری دارید؟

به نظرم سسک و سوفیان امروز بهترین های ما در زمین بودند. می دانیم که سسک در زمین چه قابلیت های دارد و باید به چه نحو از آن استفاده کرد. او توانست تیم را به جلو هدایت کند و موقعیت های زیادی هم خلق کرد.

*پس عملکردش از نظر شما راضی کننده بوده؟

کاملا. خیلی خوشحالم که او را در اختیاردارم. بازهم تکرار می کنم سسک قابلیت های بیشماری دارد و می تواند به تیم کمک زیادی کند.

*نخستین بازی کوین فولاند آلمانی  ، خرید جدیدتان از بایرلورکوزن  را چگونه تفسیر می کنید؟

از بازیش راضی هستم. باید در نظر گرفت از زمانی که مسابقات باشگاهی در آلمان تمام شد، زمان چندانی نگذشت که او به جمع ما پیوست. به نظرم او سریع و قوی است و می تواند خوب حمله کند.

*برای استفاده بهتر از او برنامه ای هم دارید؟

قطعا. کوین به خوبی در طول زمین حرکت می کند و از فضاهای خالی نهایت استفاده را به عمل می آورد. فکر می کنم او هنوز خیلی جا دارد که با تیم هماهنگ شود. همینطور قابلیت های زیادی دارد که می تواند به تیم بدهد. اما در یک جمله باید گفت که در نخستین بازی برای موناکو، فوق العاده کار کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فرانسه موناکو آلمان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۶۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) زاکانی هم به کمک گشت ارشاد آمد

شهردار تهران ضمن حمایت از طرح نور پلیس گفت: «طرح‌های پلیس باید مورد حمایت قرار بگیرد و ما هم در جهت همکاری و کمک به آن کاملا آماده هستیم.»

به گزارش فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران با اشاره به نقش شهرداری در موضوع ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت: شهرداری در این حوزه یک وظیفه قانونی و اخلاقی و شرعی دارد و آن نیز این است که بتواند محیط‌بانی کرده تا فضا به سمت بی عفتی و بی حجابی در جامعه گسترش پیدا نکند.

وی ادامه داد: در همین راستا قرارگاهی شکل گرفته است و کار‌هایی دارد انجام می‌شود، ولی علی القاعده این تلاش باید مضاعف شود.

زاکانی در ادامه ضمن حمایت از طرح نور پلیس گفت: طرح‌های پلیس باید مورد حمایت قرار بگیرد و ما هم در جهت همکاری و کمک به آن کاملا آماده هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) زاکانی هم به کمک گشت ارشاد آمد
  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد
  • غار هارپیا ؛ اینجا زمین کاملا چین خورده است! (+عکس)
  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم